Mineralissima
Mineralissima's minerale make-up is zorgvuldig ontworpen om de gevoelige huid er gezond uit te laten zien en te laten voelen. Geen kunstmatige geurstoffen, kleurstoffen, parabenen of conserveermiddelen. Mensen met een gevoelige huid kunnen nu eindelijk zonder zorgen elke dag make-up op doen.
make-up cosmetica vegan huidverzorging
9,5
Filter 208 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 86 met beschrijving

• Ank de Kok
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Altijd tevreden met deze producten, levering snel en goed

• Roos Vd. Berg

Snelle levwring

• Hoe beoordeel je Mineralissima?

• Bianca David Richard

Snelle levering 👍

• Marian de Wit
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Wat een mooi product en zo fijn om eerst te kunnen testen.

• Jeannette Hindriks -v.d Velde
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Snelle service en levering van een top produkt

• Margot Van der jagt

• Diana
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Mooie kleuren en snelle levering

• Marga
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Goede service. Nadat er iets niet klopte bij mijn bestelling werd dit goed en snel in orde gebracht. Verder allemaal top producten. Je kunt ook proef samples bestellen om te kijken welke kleur bij je past.

Antwoord van Mineralissima

Bedankt Marga, voor je mooie feedback! Fijn dat het allemaal naar wens kon worden opgelost.
    Hopelijk tot een volgende keer!

• Kapsalon rixt Vd veen

Zeer tevreden

• Angelique Konter
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Via messenger een foto gesruurd en aan de hand daarvan een advies gekregen. Nou ik kan je zeggen ....het is een 2e huidje. Hij matcht perfect en voelt heerlijk aan. Geen pannekoekbeslag idee. Ook fijn dat het in een 2 in 1 product is. Ben ik iets sneller klaar in de ochtend hahaha

Antwoord van Mineralissima

Wat fijn dat we je ochtendritueel een stuk makkelijker hebben kunnen maken :-)
    Bedankt voor de fijne feedback en hopelijk tot een volgende keer.

• Rebecca Valtonen
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Quick delivery, responsive management, excellent products

Antwoord van Mineralissima

Thank you very much, Rebecca! We hope you will enjoy your products.
    Warm greetings from Mineralissima

• Wendy Lievens
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Testpotjes waren heel mini mini

Antwoord van Mineralissima

Hallo Wendy, De testpotjes noemen wij inderdaad 'schattig' omdat ze zo mini zijn. Gelukkig zit er voldoende in om meerdere applicaties mee te kunnen verrichten en te beoordelen of de kleur daadwerkelijk past bij je huid. Hopelijk is dat gelukt.

• Nienke
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Prima website. en na bestelling altijd snel binnen.
    Ik gebruik de producten van Minerilissima al een hele lange tijd en altijd tot volle teveredenheid.

Antwoord van Mineralissima

Hi Nienke, Hartelijk dank voor de lange vertrouwen in onze producten. Hopelijk mogen we je nog lang van dienst zijn en kun je nog veel van onze producten genieten.

• Magda Vanderhaegen

Snelle, correcte levering.

• Haja Bakker
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Bestelling heel snel thuis. Alleen de lipsticks kopen gaat mis. Ik dacht dat de lipsticks donkerder waren. Ik kan de juiste maar niet vinden.. De concealer is top en ook de blauwe oogschaduw.
    Ik kan niets anders kopen want ik heb een colofonium allergie

• Solange
    Geverifieerde klant van Mineralissima

De service was zeer goed, ze hebben mij zeer vlug geholpen. Op mijn potje loose mineral foundation stond geen naam maar een nummer en wist dan eigenlijk niet welke mijn foundation was. Heb dan een foto getrokken en dan een mail gestuurd en heb vrij snel een antwoord gekregen. Zeer tervreden van de klantvriendelijkheid

Antwoord van Mineralissima

Hi Solange, bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier toegewenst met Walnut en hopelijk tot een volgende keer. Stralende groeten namens Mineralissima Crew

• Anita
    Review voor Mineralissima

Heb een kleuradvies voor de foundation ontvangen. Heel blij mee, want het is moeilijk om zelf de juiste kleur te bepalen.

Antwoord van Mineralissima

Dank je wel Anita, voor je mooie review. Het was fijn om je te mogen helpen.

• Monique Spilt
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Goede mineralen make-up. Prijs kwaliteit in goede verhouding.

• Angelique Steehouwer
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Altijd goed. Snelle bezorging, netjes ingepakt. Mooie produkten. Gewoon top!

• Christel Haan
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Snel geleverd dus snelle service