Mineralissima
Mineralissima's minerale make-up is zorgvuldig ontworpen om de gevoelige huid er gezond uit te laten zien en te laten voelen. Geen kunstmatige geurstoffen, kleurstoffen, parabenen of conserveermiddelen. Mensen met een gevoelige huid kunnen nu eindelijk zonder zorgen elke dag make-up op doen.
9,5
Filter 288 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 125 met beschrijving

• Yvonne Heeregrave

• Monique

Snelle levering, netjes verpakt

• Hoe beoordeel je Mineralissima?

• Ilses Wellnesspleintje
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Snelle levering. Heel goed ingepakt.

• Bernice Keijzer
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Snelle levering, leuk verpakt en heerlijke producten!

• Kim
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Bestelling snel geleverd, netjes verpakt en goede communicatie over voortgang. Daarnaast fijne make-up

• Dana Gieles

Super!

• marijke de Valk
    Geverifieerde klant van Mineralissima

prachtige kleur eyeshadow, (wat moeilijk te openen als je ouder bent...(80)!

• Michelle De wilde
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Mooie kleuren en fijne producten

Antwoord van Mineralissima

Ontzettend bedankt voor je mooie beoordelingen, Michelle!
    Heel veel plezier toegewenst met de aankopen en hopelijk tot een volgende keer.

• Elly van den Oever
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Prima oogschaduw, snel geleverd!

Antwoord van Mineralissima

Hallo Elly, Fantastisch! Bedankt voor je fijne feedback. Veel plezier met de oogschaduw toegewenst!

• Audrey Sankarsa
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Laat minute bestelling voor de vakantie. Binnen een dag ontvangen, super service!

Antwoord van Mineralissima

Fantastisch dat het is gelukt Audrey. Top ook dat de post goed mee werkte zodat je pakje nog op tijd was vóór je vakantie. Geniet van je vakantie en tot de volgende keer!

• Susanne
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Snelle levering, prachtige kleuren.

Antwoord van Mineralissima

Hallo Susanne, Wat fijn om te horen dat de kleuren bevallen. Heel veel plezier ermee toegewenst!

• Simone Hackbart
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Thank you for these wonderful hypoallergenic products 💖 My multiallergic skin likes them and they look good.

Antwoord van Mineralissima

Hi Simone, What a wonderful feedback. Thanks so much, enjoy your products!
    Warm greetings from Mineralissima Crew

• Belinda Kuhles

Snelle levering mooie producten

Antwoord van Mineralissima

Bedankt Belinda. Heel veel plezier met je producten!!

• Daysee Poppy
    Geverifieerde klant van Mineralissima

De nieuwe Refill-compact powder eyeshadows zijn geweldig! Goed gepigmenteerd en blijft de hele dag goed zitten. Ik ben heel erg blij met Mineralissima, voor mijn eigen huid en die van mijn cliënten.

Antwoord van Mineralissima

Hi Daysee, Ontzettend bedankt voor je mooie feedback en je vertrouwen in onze producten!!

• Haja Bakker
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Hele snelle levering. Alleen schijfje van rouge en concealer gaat enorm zwaar

Antwoord van Mineralissima

Hi Haja, Bedankt voor je fijne beoordeling. Hopelijk moet het schijfje een beetje inkomen en gaat het steeds makkelijker! Bij problemen mag je ons altijd een prive bericht sturen!

• Vera

• Linda

Snelle levering fijne producten

Antwoord van Mineralissima

Hallo Linda, Wat heb je mooie reviews geschreven bij onze producten. Heel erg bedankt voor je fijne feedback.
    Wij wensen jou heel veel plezier toe met de producten en hopelijk tot een volgende keer!

• Jeannette
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Wat een fijne producten. Ik had binnen 24u mijn bestelling binnen!

Antwoord van Mineralissima

Hallo Jeannette, Wauw, bedankt voor je mooie reactie. En ook fijn dat de post goed heeft meegewerkt aan het snel leveren van jouw pakketje! Veel plezier ermee toegewenst.

• LGV

Goede artikelen!

Antwoord van Mineralissima

TOP! Bedankt voor je fijne beoordeling. Veel plezier ermee en bedankt voor je vertouwen!

• Esther
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Snel geleverd, netjes verpakt. heel fijn dat mogelijkheid er is samples aan te vragen.

Antwoord van Mineralissima

Hallo Esther, Dank je wel voor je mooie feedback. Heel veel plezier toegewenst met je aankoop en hopelijk tot een volgende keer!