Mineralissima
Mineralissima's minerale make-up is zorgvuldig ontworpen om de gevoelige huid er gezond uit te laten zien en te laten voelen. Geen kunstmatige geurstoffen, kleurstoffen, parabenen of conserveermiddelen. Mensen met een gevoelige huid kunnen nu eindelijk zonder zorgen elke dag make-up op doen.
make-up cosmetica vegan huidverzorging
Filter 223 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 94 met beschrijving

• M van Hage

Zeer goede service.

• Pebbie
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Duidelijke website met vermelding van welke kleuren voor welk huidtype. Alles op tester te krijgen. Snel advies via de whatsapp. Na paar keer testen heb ik dan eindelijk de voor mij juiste kleur gevonden.

• Hoe beoordeel je Mineralissima?

• Melanie
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Kleuradvies en klantenservice kan een stuk beter. Er wordt een foto gevraagd en dan krijg je als reactie 'op basis van een foto is het moelijk te zien'...
    Ik heb inmiddels 6 potjes testers in huis en degene die het beste is heb ik zelf op de gok erbij gekozen omdat ik een derde mocht kiezen. De foundation op zich vind ik wel mooi en blijft goed zitten, maar jammer van de driedubbele verzendkosten voor je de juiste kleur hebt.

Beste Melanie,
    Jammer om te horen dat je de communicatie niet optimaal hebt ervaren. Blijkbaar hebben we een andere ervaring hiermee, ik heb het even teruggelezen.
    Mede ook jammer, omdat we in eerste instantie geen kans hebben gehad om kleuradvies te geven. Je hebt op eigen initiatief kleuren gekozen die in een verkeerde ondertoon en een te lichte teint bleken te zijn. Op basis van jouw ingestuurde foto konden we dat zo beoordelen en dat bevestigde waarom je er te bleek uit ging zien met je eigen keuze foundations.
    Van de tweede (en laatste) bestelling die we van je hebben ontvangen hebben we nog geen terugkoppeling over de geadviseerde kleuren gehad. Ik ben benieuwd of daar jouw matchende foundation tussen zat.
    Laat het ons gerust weten.

• Annet
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Snelle levering en de beste eyeliner/oogpotlood ever! Ik heb eindelijk eentje gevonden die niet op mn ogen slaat en hoofdpijn veroorzaakt. Heel fijn!

Antwoord van Mineralissima

Tjee, wat een fantastische feedback! Hier word niet alleen jij, maar ook wij, erg blij van!

• Adriana H M van der Hoeven

Alles, in 1 woord Top!

• Rian Pasmans

Hele snelle levering

• Cecilia Lagos
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Geweldig kwaliteit, goede prijzen, alles goed

• Ank de Kok
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Altijd tevreden met deze producten, levering snel en goed

Antwoord van Mineralissima

Fantastisch Ank. Bedankt voor je vertrouwen in ons.

• Roos Vd. Berg

Snelle levwring

• Bianca David Richard

Snelle levering 👍

Super!

• Marian de Wit
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Wat een mooi product en zo fijn om eerst te kunnen testen.

• Jeannette Hindriks -v.d Velde
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Snelle service en levering van een top produkt

• Floor
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Product steviger verpakken zodat de verpakking niet kapot kan tijdens bezorging. Verder prima klantenservice

• Margot Van der jagt

• Diana
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Mooie kleuren en snelle levering

• Marga
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Goede service. Nadat er iets niet klopte bij mijn bestelling werd dit goed en snel in orde gebracht. Verder allemaal top producten. Je kunt ook proef samples bestellen om te kijken welke kleur bij je past.

Antwoord van Mineralissima

Bedankt Marga, voor je mooie feedback! Fijn dat het allemaal naar wens kon worden opgelost.
    Hopelijk tot een volgende keer!

• Kapsalon rixt Vd veen

Zeer tevreden

• Angelique Konter
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Via messenger een foto gesruurd en aan de hand daarvan een advies gekregen. Nou ik kan je zeggen ....het is een 2e huidje. Hij matcht perfect en voelt heerlijk aan. Geen pannekoekbeslag idee. Ook fijn dat het in een 2 in 1 product is. Ben ik iets sneller klaar in de ochtend hahaha

Antwoord van Mineralissima

Wat fijn dat we je ochtendritueel een stuk makkelijker hebben kunnen maken :-)
    Bedankt voor de fijne feedback en hopelijk tot een volgende keer.

• Rebecca Valtonen
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Quick delivery, responsive management, excellent products

Antwoord van Mineralissima

Thank you very much, Rebecca! We hope you will enjoy your products.
    Warm greetings from Mineralissima

• Wendy Lievens
    Geverifieerde klant van Mineralissima

Testpotjes waren heel mini mini

Antwoord van Mineralissima

Hallo Wendy, De testpotjes noemen wij inderdaad 'schattig' omdat ze zo mini zijn. Gelukkig zit er voldoende in om meerdere applicaties mee te kunnen verrichten en te beoordelen of de kleur daadwerkelijk past bij je huid. Hopelijk is dat gelukt.