Mini Lievie
Bekijk alle reviews en keurmerken van Mini Lievie en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
Filter 95 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 71 met beschrijving

• Merel Van Kassel
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Zeer snelle levering. Prettig contact!

• Dominique
    Review voor Mini Lievie

Super snel verzonden en bezorgd!
    En een hele lieve vrouw 🥰

Antwoord van Mini Lievie

Wat super lief om dit terug te krijgen! Heel erg bedankt :) Nogmaals heel veel plezier met je bestelling.

• Hoe beoordeel je Mini Lievie?

• Cloë Verfaillie
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Prachtige muziekmobiel. De kleurencombinaties matchen heel goed. Ik kan al niet wachten om de muziekmobiel aan het parkje te bevestigen.

Antwoord van Mini Lievie

Echt onwijs leuk om dit terug te horen!! :) Ben stiekem benieuwd naar het resultaat hihi. En ontzettend veel plezier ermee alvast! Liefs,

• Zoë Hofman
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Snelle service, meedenkend en super leuke producten.

Antwoord van Mini Lievie

Dank je wel! Heel fijn! Nu heb je voor alledrie de kids een super leuke tashanger aan hun schooltasjes. Veel plezier ermee!

• Sabrina Struthmann
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Snelle en persoonlijke levering, top!

Antwoord van Mini Lievie

Heel erg bedankt voor je review, super fijn om te ontvangen! Veel plezier met je bestelling :)

• Mirjam Fokkema
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Snelle levering, kleuren komen overeen met de afbeeldingen

Antwoord van Mini Lievie

Fijn om te horen! :) Heel veel plezier nogmaals met je bestelling!

• Jasmijn Biloen-Maasdijk
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Super goede service. Fijn contact gehad. Super leuk ingepakt en producten zagen er goed uit

Antwoord van Mini Lievie

Super lief & leuk om te horen! Nogmaals veel plezier ermee :)

• Charlotte Poelman
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Super mooie kwaliteit, zo blij mee!!

Antwoord van Mini Lievie

Dank je wel!!! :) Echt heel veel plezier ermee. Liefs!

• Lotte
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Super snelle en persoonlijke service

Antwoord van Mini Lievie

Heel erg bedankt voor je review, heel blij mee!

• Nicole
    Review voor Mini Lievie

Ik ben ontzettend tevreden over deze webshop. Niet alleen waren de artikelen van topkwaliteit, maar mijn bestelling werd ook nog eens snel geleverd. Het was bovendien ontzettend leuk ingepakt, wat het geheel nog specialer maakte. Kortom, ik kan deze webshop zeker aanbevelen. Ga zeker nog een keer bestellen.

Antwoord van Mini Lievie

Wat ontzettend leuk en lief om deze reactie te krijgen! Hier worden wij heel blij van. Heel erg bedankt en nogmaals heel veel plezier met je bestelling! Liefs Charlotte

• Martine Frentz
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Het mobiel hebben wij heel bewust samengesteld. Vooraf hebben we dan ook nagedacht over de plaatsing van de figuren.
    Na de bestelling was het snel binnen! Super fijn!
    De kwaliteit van het mobiel viel ons wat tegen. Simpel plastic, niet top afgewerkt of enorm stevig. Het werkt wel gewoon.
    Na het uitpakken gingen we de figuren ophangen. Bleek 1 figuur (de leeuw) een paar gram meer te wegen dan de rest. Hierdoor hing het mobiel scheef. Het figuur wat zwaarder was, wilde we absoluut niet in het midden.
    Daarom zochten we contact voor een oplossing.
    Na een aantal keren heen en weer mailen zijn we er niet uitgekomen.
    Uiteindelijk zouden we een nieuw figuur moeten kopen + € 8 om ons mobiel zo te krijgen als we in gedachten hadden.

Iemand anders heeft voor ons het figuur lichter gemaakt door overtollige vulling er uit te halen.

Het mobiel hangt nu recht.
    Maar als je de leeuw besteld, moet die in het midden óf je moet een leeuw op maat laten maken.

L

Antwoord van Mini Lievie

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent geweest over de levering! Heel fijn. Er staat vaak vermeld uiterlijk 3 weken, maar doen altijd ons best om dit sneller te doen :)

Wij vinden het ontzettend jammer dat het ophangen van de hangers niet is gelukt zoals je had bedacht. Er zijn verschillende opties aangeboden ter compensatie waarbij uitleg is gegeven waarom wij niet 'zomaar' een nieuwe hanger toesturen die exact op gewicht is.

Daarnaast werden wij verrast door de mededeling over de houder. Dit was eerder niet ter sprake gebracht. Wij kopen de houders in bij een gecertificeerd bedrijf uit Nederland en nemen de kwaliteit en veiligheid van materialen uiterst serieus. Dit geldt voor alle producten in de webshop.

Fijn voor ons is wel dat je enthousiast bent over de leeuw en dat is ook ons meest populaire figuurtje en wordt ook regelmatig aan de zijkant gehangen. Deze hoeft absoluut niet perse in het midden. Achteraf hadden wij nog kunnen vragen om een foto/filmpje zodat we even met je mee konden kijken. Leerpuntje voor ons.

In ieder geval heel veel plezier met je bestelling & je kleintje kan er heerlijk van gaan genieten!

Liefs Team Mini Lievie

• Sandy Verwaal
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Prachtige producten en snelle levering!

Antwoord van Mini Lievie

Heel lief, dank je wel!!

• Michelle De rooij
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Heel mooi product, super schattig!

Antwoord van Mini Lievie

Heel erg bedankt voor je review! Super lief en nogmaals veel plezier met je bestelling :)

• Miela Chow
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Goede en fijne service. Vragen werden snel beantwoord.

Antwoord van Mini Lievie

Super leuk je reactie, bedankt! :)

• Kirsten Hekkens
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Fijn mailcontact gehad over de bestelling. De bestelling mocht ik eerder dan ik verwachtte al ontvangen.

Antwoord van Mini Lievie

Fijn om te horen! Je bestelling was ook erg leuk om te maken :) Veel plezier ermee!

• Carmen Vossepoel
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Wat een fijne website om mooie cadeautjes uit te zoeken. het was een feestje om de bestelling uit te pakken: zo mooi verpakt! Mijn bestelling, een speenkoord met naam, ziet er prachtig uit.

Antwoord van Mini Lievie

Super lief deze reactie, onwijs bedankt! :) Heel veel plezier met het speenkoord!

• Maartje
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Zo mooi gemaakt en snel in huis!

Antwoord van Mini Lievie

Jij ook bedankt voor je te gekke bestelling! :) Veel plezier ermee!

• Michael Flipsen
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

goede website, goede service. snel geleverd. perfect ! Zal dit zeker aanbevelen aan anderen.

Antwoord van Mini Lievie

Heel lief dit! Dank je wel, heel fijn om terug te horen. Veel plezier nog met je bestelling :)

• Josèfa Fioole
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Mooi product en de bestelling werd heel snel verzonden. Ook kreeg ik heel snel reactie op mijn bericht. Kortom heel tevreden.

Antwoord van Mini Lievie

Wat lief om te horen dit, dank je wel! Normaals veel plezier met je bestelling :)

• A de J
    Geverifieerde klant van Mini Lievie

Geweldige service en communicatie. Reageert snel en artikelen waren snel thuis gestuurd. Erg blij mee!

Antwoord van Mini Lievie

Heel erg leuk om te horen! :) Ondanks drukte proberen wij toch vlot te leveren. Bedankt nog voor je bestelling en veel plezier ermee.