Mintenz
Mintenz is een cosmeticamerk met uitsluitend 100% natuurlijke producten voor alle vrouwen die er graag mooi en verzorgd uit willen zien. En die daarvoor make-up en huidverzorgingsproducten willen gebruiken die gezond zijn voor de huid.
  • Maureen
    Review voor Mintenz

Snelle levering en leuke verpakking!

• Judith
    Review voor Mintenz

Geweldige foundation voor een mooi natuurlijk en toch dekkend effect! Levering is zeer snel en altijd mooi verpakt. Echt heel tevreden!!

• Hoe beoordeel je Mintenz?

• Trijnie van der Veen
    Geverifieerde klant van Mintenz

Zeer fijne producten en goede service en informatie over de producten.

• Arine Wassenaar
    Geverifieerde klant van Mintenz

Super goede en snelle levering!

• Marcha Veneman
    Geverifieerde klant van Mintenz

Snelle levering in een leuke verpakking en goede producten!

• Bernadet Heurinck

Goed product

• Esther Hekkert
    Geverifieerde klant van Mintenz

Snelle service en snel geleverd

• Annelien
    Review voor Mintenz

Super! Ik heb wat testers aangevraagd, zodat ik de perfecte kleur vind. De poeder dekt en matteert perfect en de hele dag lang. Ben zo tevreden dat ik spontaan deze review schrijf. πŸ˜ƒπŸ‘ŒπŸΌ

• Sylvia de Vos - Vermolen
    Review voor Mintenz

Ik heb ook besteld, ook voor Mn moeder, dag erna al in de brievenbus en wat een heerlijk product voor ieder type huid ook voor Mn moeder van 80, en zelf voor mijn overgevoelige huid, en wat zie je er mooi en natuurlijk uit, ik ga volgende week bestellen, want ik vind de prijs ook fijn!πŸ‘πŸΌna veel wikken en proberen toch ga ik voor de kleur latte, mijn moeder gaat ook bestellen en gaat ook voor de latte, voor Mn dochter van 18 ga ik ook het testersetje bestellen, kan ze ook kijken welke kleur het mooiste is bij haar lichte huid pastπŸ‘πŸΌ ik ben heeeel tevreden, dank jullie wel

• Gezina Theising
    Review voor Mintenz

Super goed, heel fijn want geen uitslag, blijft goed zitten en hoopt zich niet op en glimt niet, voelt goed en ziet er goed uit!