
Mirlux
-
Hiko
Bestelling op voorraad, 3 weken later nog niets binnen, geen update, telefonisch niet bereikbaar, geen reactie meer op de mail.
-
Mary
Een week geleden een kaptafel besteld. Mirlux vermeldt op website dat levering binnen 1 tot uiterlijk 2 werkdagen geschiedt. Nu een week later nog niets ontvangen. Wel na 2 dagen een track and trace code ontvangen. Maar die is niet bekend bij de vervoerder. Telefonisch contact niet mogelijk. Na een email met de vraag waar de zending blijft, krijg je geen duidelijk antwoord: alleen wacht maar tot eind van de week, als je dan niets hebt ontvangen, moet je maar weer mailen.
-
Hoe beoordeel je Mirlux?
-
Firdes Ali-Duran
Harik
-
Claudia Garcia-Paz
Prachtige spiegel en goede service
-
Susan S
Snelle levering, product prima. Dochter blij. 👌
-
Iana Pislari
Topper
-
Ineke Prins
Spiegel goed alleen jammer dat er geen stekker bijzat voor het licht.
Snelle levering en tevreden met Prijs/kwaliteit. -
Sandra Romijn
Snelle levering alles goed geregeld
-
Nico
Goede prijs / kwaliteit
-
Gon Hoogwerf
Mooie spiegel en perfect geleverd.
-
Marc Lust vanhaeren
Geen bestellingen te zien….
Antwoord van MirluxBeste Marc,
U heeft een pre-order geplaatst. Wij hebben deze spiegel sinds kort weer op voorraad, uw bestelling is al verzonden en word zo snel mogelijk bezorgd.
Met vriendelijke groet,
Team Mirlux -
JB
Na plaatsen van bestelling aanvankelijk geen product en geen contact gekregen. Inmiddels wel contact gehad en door klantenservice product alsnog snel opgestuurd. Uiteindelijk zeker tevreden over het product en de leverancier
Antwoord van MirluxBeste JB,
Wij hebben beide keren op uw e-mail gereageerd, wellicht zijn deze in uw spam beland? U geeft aan dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Om deze reden zijn wij een onderzoek bij DPD gestart het duurt meestal 10 dagen voordat wij antwoord van hun krijgen. Als u nog meer vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen via klantenservice@avintgoods.nl
Met vriendelijke groet,
Team Mirlux -
Sofie Claeys
Heel tevreden van deze aankoop, helemaal volgens verwachting door de vele geweldige reviews die ik gelezen had vóór de aankoop 🙂 zijn geld waard!
-
koos
moet heel lang wachten op besteliing
en daarna wilde ik het terug retourneren
maar er is geen retour mogelijkheidAntwoord van MirluxBeste Koos,
Er was helaas sprake van vertraging bij DPD, waardoor uw pakket later is geleverd dan u van ons gewend bent. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij streven altijd naar een snelle levering, maar in dit geval lag de vertraging helaas buiten onze invloed.
Wat betreft uw retourzending: u heeft deze inmiddels aangemeld en wij hebben u hiervoor het retourlabel toegestuurd. Met dit label kunt u het pakket eenvoudig afgeven bij een DPD Parcelshop bij u in de buurt, op een moment dat het u het beste uitkomt.
U heeft aangegeven dat u de retourzending graag bij u thuis wilt laten ophalen. Wij begrijpen dat dit een prettige optie kan zijn, maar deze service is alleen beschikbaar voor spiegels vanaf 100 cm. Voor het door u bestelde product is thuisophaling helaas niet mogelijk.
Mocht u hulp nodig hebben bij het vinden van een DPD Parcelshop of heeft u andere vragen, dan helpen wij u uiteraard graag verder.
Met vriendelijke groet,
Team Mirlux -
Lyndsay Franck
Top, goede verpakking en werkt zoals beschreven
-
Renate Asbreuk
Mooie spiegel, met lampen en boxjes. Mijn dochters zijn er helemaal blij mee
-
s
De spiegel was heel erg goed ingepakt en alles wat ik nodig had zat erbij. Ook stond er dat ik een pre-order deed, maar ik had mijn spiegel na 1.5/2dagen al binnen. Hele fijne service! Zeker 5 sterren waard!
-
Bertina de Graaf-Hubertse
Snelle levering, goed product
-
Alia Aaras
Geweldige service, en snel bezorgd.
-
claudia stroet
snel goed verpakt jammer de verzender zet hem gewoon voor de deur maar dat is niet aan de verkoper.