Mister Interior

Mister Interior

Mister Interior is van plan om u te voorzien van collecties van ideeën om uw huis in te richten en zo van elk meubelstuk in uw huis een unieke uitstraling te geven.

Wij zijn hier om iedereen te helpen, waar dan ook, om zo van een huis een thuis te maken.
8,4

• Carla Reversum
    Review voor Mister Interior

Ik was op zoek naar een tv meubel met een specifieke maat, dit was de enige plek waar ze de maat hadden. Goede levering, volgens beloftes.

• Yolanda koopmans
    Review voor Mister Interior

bestelling is redelijk omslachtig, als je niet alles invult tot aan tel. nr aan toe, kun je niet bestellen. als gast wil ik geen account aanmaken, dus wil spaarzaam zijn met gegevens. Ook als adres wordt gevraagd, moet ik zowel postcode als adres invoeren, dat gaat niet automatisch

• Hoe beoordeel je Mister Interior?

• Agustina
    Review voor Mister Interior

Ziet er mooi uit en betaalbaar, moet ik het nog krijgen.

• Bibi
    Review voor Mister Interior

Vitrinekast besteld met een kapotte poot. Retour gestuurd, netjes afgehandeld en binnen een week mijn geld terug. Goede service. Klantenservice reageert ook direct zodra je met een vraag komt. Biedt ook alternatief aan ter vervanging van defect onderdeel.

• Chris
    Review voor Mister Interior

Ik ben blij met mister interior. Snel geleverd, ziet er goed en stabiel uit. Gebruiksaanwijzing zat overal bij. Kwaliteit kan ik nog niet beoordelen, dat doe ik liever pas na een jaar van gebruik! Minder goed vond ik de kwaliteit van de verpakking, alle artikelen hadden een kapotte of gescheurde doos. Leuke website! Goede service, telefonisch bereikbaar en goed geholpen bij retourneren.

• Alie Langenberg
    Review voor Mister Interior

Evora type 13 Kast, goede service, duidelijke uitleg. Mooie kast voor een prima prijs!
    Ps, het monteren duurde wel iets langer dan in de brochure werd vermeld! Het duurde ongeveer 4 uur, maar toen stonden ze ook :)
    Heel blij mee!

• Johanna
    Review voor Mister Interior

Had graag mijn kast voor de verhuizing willen hebben, helaas is dit niet gelukt.

• Iris
    Review voor Mister Interior

Afgelopen vrijdag onze nieuwe meubelhaard geïnstalleerd en gebruikt. Dik tevreden over, geeft een mooie en fijne sfeer. Zelf zal ik hem vooral veel gebruiken wanneer er visite langs komt!

• Eline
    Review voor Mister Interior

Vragen werden netjes en duidelijk beantwoord!

• Jeroen
    Review voor Mister Interior

De webshop was wat twijfelachtig qua betrouwbaarheid voor mij maar uiteindelijk toch een bestelling geplaatst. Goede snelle levering en een product dat nergens anders te bestellen was zag er prima uit. De Halle vitrinekast was goed in elkaar te zetten. Daarnaast goede service en snelle reactietijden.

• Sylvia
    Review voor Mister Interior

Snelle en correcte reactie op vragen via de chat, levering binnen 2 weken.
    Het monteren van het Armario I halmeubel kost even wat tijd, maar met de duidelijke beschrijving prima te doen. Het eindresultaat is een prachtig mooi meubel. Dik tevreden over mister interior.

• Bas
    Review voor Mister Interior

2 weken geleden een open haard besteld en gister al binnen!

• Lisa
    Review voor Mister Interior

Hele strakke producten. Zelf de tarabo ladekast besteld en nog steeds heel blij hiermee.

• Fleur
    Review voor Mister Interior

Helemaal blij met mijn nieuwe wandmeubel. Het kostte een middag om hem in elkaar te zetten, maar het is het dubbel en dwars waard. Super!

• Ellie
    Review voor Mister Interior

De kast die ik had besteld bleek uiteindelijk 42 cm te zijn in plaats van de aangegeven 40. Voor de rest een prima kast

• Ryan Braal
    Review voor Mister Interior

Alles is heel duidelijk en makkelijk, heel vriendelijk, geen klachten ervaren! Perfect!

• Lizette
    Review voor Mister Interior

Dank je wel voor de vriendelijke service en je adequate handelen als er iets misliep of vertraagd was! Het was het wachten waard!

• Jesse
    Review voor Mister Interior

Geweldige service! Artikelen snel binnen, daarnaast snelle reacties op mijn vraag via email

• Beau
    Review voor Mister Interior

Prettige service, producten geleverd in stevige verpakking.

• Michelle
    Review voor Mister Interior

Hele fijne winkel met goede communicatie, we hebben hier 2 kasten besteld die snel thuis geleverd waren. Zeer tevreden over en zeer goede kwaliteit.