Mister Interior

Mister Interior

Mister Interior is van plan om u te voorzien van collecties van ideeën om uw huis in te richten en zo van elk meubelstuk in uw huis een unieke uitstraling te geven.

Wij zijn hier om iedereen te helpen, waar dan ook, om zo van een huis een thuis te maken.

• Sylvia
    Review voor Mister Interior

Snelle en correcte reactie op vragen via de chat, levering binnen 2 weken.
    Het monteren van het Armario I halmeubel kost even wat tijd, maar met de duidelijke beschrijving prima te doen. Het eindresultaat is een prachtig mooi meubel. Dik tevreden over mister interior.

• Bas
    Review voor Mister Interior

2 weken geleden een open haard besteld en gister al binnen!

• Hoe beoordeel je Mister Interior?

• Lisa
    Review voor Mister Interior

Hele strakke producten. Zelf de tarabo ladekast besteld en nog steeds heel blij hiermee.

• Fleur
    Review voor Mister Interior

Helemaal blij met mijn nieuwe wandmeubel. Het kostte een middag om hem in elkaar te zetten, maar het is het dubbel en dwars waard. Super!

• Ellie
    Review voor Mister Interior

De kast die ik had besteld bleek uiteindelijk 42 cm te zijn in plaats van de aangegeven 40. Voor de rest een prima kast

• Ryan Braal
    Review voor Mister Interior

Alles is heel duidelijk en makkelijk, heel vriendelijk, geen klachten ervaren! Perfect!

• Lizette
    Review voor Mister Interior

Dank je wel voor de vriendelijke service en je adequate handelen als er iets misliep of vertraagd was! Het was het wachten waard!

• Jesse
    Review voor Mister Interior

Geweldige service! Artikelen snel binnen, daarnaast snelle reacties op mijn vraag via email

• Beau
    Review voor Mister Interior

Prettige service, producten geleverd in stevige verpakking.

• Michelle
    Review voor Mister Interior

Hele fijne winkel met goede communicatie, we hebben hier 2 kasten besteld die snel thuis geleverd waren. Zeer tevreden over en zeer goede kwaliteit.