Misterbamboe

Misterbamboe

Misterbamboe is dé webshop op het gebied van mode, woon, slaap en tuinartikelen gemaakt van bamboe. Zoek, vind en koop eenvoudig je artikel online. Meer dan 2000 bamboe producten. Allemaal op één plek, bij Misterbamboe.nl!
9,6
Filter 284 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 189 met beschrijving

• Maria

snelle bezorging / mooie slopen

• Angelique Papadimitriou

Mooi verpakt. Supersnel geleverd. Goede kwaliteit prijs verhouding. Top

• Hoe beoordeel je Misterbamboe?

• Henri Otten
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Mooi bamboe ,en snel in huis👍

• Carla Heesters
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Goede levering. Mooi bamboe rek en goede prijs/ kwaliteit
    Aanrader

• Herma
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig.

• Brigitta Bijleveld
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Mooie zachte kussenslopen en mooie prijs. Ben er heel blij mee.

• Manon
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Dekbed kraakte ontzettend en was heel koud de eerste nacht, vraag gesteld of dit gebruikelijk is. Lichtelijk verontrustend als je dan te horen krijgt dat ik de eerste ben die dit zo lijkt te ervaren. Zeker als je na een omslachtig proces, via de leverancier, alsnog te horen krijgt dat dit normaal is en met gebruik minder zal worden.
    Levertijd was snel, product was goed verpakt. Informatie voorziening over het product, had wat mij betreft wat beter gekunt.
    Overigens is een cashback niet hetzelfde als 5 euro korting op een aankoop.

Antwoord van Misterbamboe

Hartelijk bedankt voor je review Manon, we nemen jouw feedback mee om ervoor te zorgen dat we in de toekomst dit proces kunnen versnellen en verbeteren. We willen echter altijd de juiste informatie bieden en in dergelijke vallen is een terugkoppeling naar de leverancier soms nodig. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de levertijd en de verpakking en hopen je in de toekomst nog eens te mogen verblijden met een bestelling.

• Niki
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

snelle levering, mooi, kwalitatief 4-seizoenen dekbed met rits. Bevalt zeer goed. Het was ook heel netjes verpakt.

• Bryan
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Snelle service voor een mooie prijs. Zeer tevreden met ons product!

• Christopher
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Ik had zelf 2 bamboe kussenslopen. Levertijd was snel en het pakketje kon makelijk in de brievenbus. Kwaliteit is goed en de stof is zacht.

• David
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Top geregeld en volledig volgens plan

• Karin Ammerlaan
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Drie van de vier schermen hadden een mankement. Omdat wij ze ve

Beste Karin,

Bedankt voor je review, wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de producten. Wij kunnen echter niet tot een vergoeding overgaan wanneer je zelf beslist om de kamerschermen eigenhandig te gaan bewerken, waar deze producten absoluut niet voor gemaakt zijn.

Pas na de mislukte montage hebben wij van jou de foto's ontvangen van de opgelopen schade, in dat geval kunnen wij niet overgaan tot vergoeding. Om daarna te dreigen met een slechte review betreuren we ten zeerste. Wij lossen graag klachten op voor onze klanten maar wanneer producten volledig doormidden worden gezaagd om daarna contact op te nemen dat dit niet goed is gegaan, hoop ik dat je begrijpt dat daar de garantie op houdt.

Misterbamboe.nl

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Supersnelle reactie en oplossing van een probleempje via WhatsApp . Snelle verzending en hele mooie kwaliteit van de kussenslopen.

Hele goede service!

• Clémence Ross
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Mooi produkt, snelle levering en vragen worden prima beantwoord! De klant doet er echt toe bij dit bedrijf.

• Will Rutten
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Snelle ontvangst . Reageren snel . Super mooi en zacht bedtextiel. Blij mee.

• Eef

Mooi verzorgd product!

• A. Groen
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Mooi product en snel in huis!

• Eva
    Review voor Misterbamboe

In december 2 dekbedden besteld en 2 paar kussenslopen. Ik heb de kussenslopen na 2 weken ontvangen. De dekbedden heb ik nu 5 maanden later nog steeds niet ontvangen en ze sturen geen updates.

Beste Eva,

Bedankt voor je review en wat jammer om te horen dat je helaas niet tevreden bent. Het gaat hierbij echter om een backorder waarbij het artikel wordt geleverd zodra de nieuwe voorraad hiervan binnen is. Hier is ook per mail contact over geweest.

We betreuren het dat dit helaas lang duurt, onze excuses voor het ontstane ongemak hierdoor.

Misterbamboe.nl

• Erica Tegelaar