Misterbamboe

Misterbamboe

Misterbamboe is hét online shop platform op het gebied van mode, woon, slaap en tuinartikelen gemaakt van bamboe. Zoek, vind en koop eenvoudig je artikel online. Meer dan 2000 bamboe producten. Allemaal op één plek, bij Misterbamboe.nl!
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 18 met beschrijving

• Judith J.
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Snelle levering in milieuvriendelijke verpakking. Heel blij met deze website en het product.

• Kirsten Borchers
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Goede service en heel snel en netjes geleverd.

• Hoe beoordeel je Misterbamboe?

• Lizette
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

De kussens zijn minder goed gevuld/stevig dan de afbeelding doet voorkomen. Verder wel prima qua kleur, maat en levering.

Antwoord van Misterbamboe

Hi Lizette,

Bedankt voor het plaatsen van een review. We nemen jouw feedback mee en gaan kijken of wij de productomschrijving daar waar mogelijk verder kunnen verbeteren. Fijn om te horen dat je gelukkig wel tevreden bent over de kleur en de levering van jouw kussens.

Team Misterbamboe

• G.Javelaar
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Vriendelijke en vlotte communicatie met snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen.

• Cindy Jansen
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Snelle reactie op onze vragen, daarna de bestelling geplaatst en netjes de volgende dag al in huis. Prima ervaring!

• Crazy kids NV Doms Nadine
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

goede kwaliteit, snelle levering en een super communicatie! Hebben er voor gezorgd dat we ook via overschrijving de betaling konden uitvoeren aangezien we van België zijn. Echt een aanrader, top bedrijf!

• Wendy Boomsma
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Ruim assortiment lampen en hier een prachtige wandlamp tussen gevonden. Erg blij met de aankoop en de snelle levering.

• Rita Pots- van den Berg
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Fijne zachte t-shirts. Snelle levering. Erg blij mee!

• Gerard Backus

• Olaf Evert
    Geverifieerde klant van Misterbamboe

Prima ervaring. Bestellen gaat simpel, website is duidelijk en de levering is snel!