Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Bij Modelbus.nl verkopen wij sinds 2007 (vaak exclusief) busmodellen voor verzamelaars en hobbyisten van gerenommeerde fabrikanten zoals o.a.: Rietze Automodelle, HollandOto miniaturen, AWM Automodelle, VK-Modelle, Roco Starline en Otero Scale Model. Inmiddels zijn onze exclusieve modellen een begrip geworden bij verzamelaars. In de afgelopen jaren verschenen er o.a. exclusief modellen van Qbuzz, R-Net, Arriva, Syntus en Connexxion. Schaalmodellen in de bekende schaal H0 1:87 die worden voorzien van alle details w.o. kentekens, lijnfilms en de juiste pictogrammen. Mede daardoor zijn deze modellen inmiddels veel gezocht.
Bij Modelbus.nl hechten wij aan een hoge kwaliteit van de (exclusieve) modellen, mede mogelijk gemaakt door ons uitgebreide netwerk van busfabrikanten, ov-bureaus, reclamebureaus en de OV-bedrijven zelf. Door het streven naar perfectie in de modellen zijn wij uitgegroeid tot marktleider in de wereld van de verzamelaars.
Modelbus.nl is te vinden op de beurzen van o.a. de NAMAC en Modelspoorbeurs. Modelbus.nl is een geregistreerde handelsnaam van Dimako Trading en als zodanig ingeschreven in het merkenregister. Wij hebben geen winkel uitsluitend postorder en beursverkoop.

Lidmaatschap per 01-02-2020 stopgezet

9,2
Filter 288 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 163 met beschrijving

• Dominique Mulder

Snelle levering en

• SK
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Geweldig, zorgvuldig en uitstekende service

• Marleen de Groot
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Bestelling kwam veel later dan was aangegeven. Verder vind ik de prijs en de kwaliteit van het geleverde product in geen verhouding staan tot het geleverde. product: een fragiel plastic busje

Antwoord van Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Als je niet wil en kunt begrijpen dat een fabrikant bepaald wanneer een product wordt uitgeleverd, dat je wel klaagt over het product en niet begrijpt dat er een retourrecht is, tsja dan roep je wel, maar begrijpen niet. De bijlage bij de bestelling voorzien is van een herroeping, en dan stug blijft volhouden dat je gelijk hebt als er een product door de importeur op 5 november wordt bezorgd en 6 november wordt verzonden, dan heb je of een probleem met begrijpend lezen, of je hebt geen idee hoe de wereld in elkaar steekt als er staat: Neuheiten Auslieferung september - oktober. Is Duits en dat is zo'n verschrikkelijk moeilijk te begrijpen kreet. Een fragiel plastic busje. Op de site staat kunststof, oh ja dat is plastic. Volgens de kalende is oktober 31 dagen en uitleveren op 31-10 is keurig op tijd. Kortom lekker een review plaatsen die je onkunde aantoont aan verzamelend Nederland, maar dan heb je wel lekker je mening gegeven en dat is genieten. Daar doet dan iedereen zijn best voor. Fijn, weten wij dat ook weer. een heeft gelijk, iedereen liegt die wel de waarde van een verzamelmodel kent en waardeert.

• Cor van Bracht
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Goed assortiment en ook interessante eigenproductie

• Ted van Hoogen
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Veel keuze en model komt overeen met de foto’s op de site

• Aart van Barneveld

Heel Mooi model

• Kevin Maat

Perfecht voor bus fans

• Tilo Smets
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Snelle correcte afhandeling en levering.

• Sacha Muller
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

eerlijke prijzen en super goede en snelle service

• Harold Pothoven
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Snelle levering en goede producten doet aan verwachting

• Johan Pranger

Goed en eerlijk

• Kevin Nuij

Snelle levering,gemakkelijk en betrouwbaar

Antwoord van Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Dan k voor e positieve woorden. Blijven ons best doen. Graag tot de volgende keer bij Modelbus.nl

• Rob & Rene Jonkers
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Goede service en goed verzorgde verzending.

Antwoord van Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Dank voor je positieve woorden, doen wij het voor!. Zien elkaar zeker weer in maart bij OntraXs.

• Hans Bouwmeester

Alles prima!

Graag gedaan en dank voor je 5*! Tot de volgende keer bij Modelbus.nl

• H.B.T. Penders
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Geweldige service goede overzichtelijke site

Antwoord van Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Dank voor de feedback, geeft Modelbus.nl moraal om door te gaan en ons t eblijven verbeteren. Graag tot een volgende keer.

• Richard Roodhorst
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Uitstekende service, veel keus, exclusieve modellen met een zeer hoog afwerkingsniveau en als klant die op dit moment aanzienlijk minder koopt dan voorheen nog steeds gewaardeerd en dat geeft een goed gevoel.

Antwoord van Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Dank voor de feedback. Iedereen is welkom bij Modelbus.nl, of er nu veel of weinig bestellingen komen. Onze doelstelling is om iedere verzamelaar plezier in de hobby te laten beleven. Graag tot ziens bij Modelbus.nl

• Johan
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Producten is niks mis mee.
    Maar de klantenservice afhandeling is echt onder de maat. Kritiek wordt niets mee gedaan en als klant kan je nogal vreemde reacties terugverwachten (klant zou koning moeten zijn).
    Wanneer je een bestelling plaatst wordt je slecht op de hoogte gehouden van of producten opgehaald kunnen worden.
    Op het moment dat er 2 bestellingen worden samengevoegd dan moet je maar ruiken dat als er 1 van de 2 bestellingen op "Gereed voor levering" staat dat dan ook alles op te halen is.
    Kom je de modellen niet direct afhalen dan heb je de kans dat de gereserveerde modellen worden doorverkocht (DIT ZONDER EEN WAARSCHUWING).
    De eigenaar doet per mail net alsof je de enige klant bent die problemen met de afhandeling heeft.
    In de afgelopen jaren meerdere bestellingen geplaatst waarvan het lang niet altijd goed ging met afhandeling van de bestelling.
    Met als toppunt nog het verdwijnen van mijn account waardoor de vaste klanten korting ook weer op 0 begon.
    Het is dat sommige modellen echt alleen maar exclusief bij deze winkel verkocht worden, anders zou ik ze er niet kopen.
    Afhandeling van fouten gaat meneer uit de weg door je gebruikersaccount in de webshop te blokkeren. En laat verder niets meer van zich horen. Jammer om op zo'n manier met KLANTEN om te gaan.

En dan op reviews reageren met "Dank voor de feedback. Iedereen is welkom bij Modelbus.nl, of er nu veel of weinig bestellingen komen. Onze doelstelling is om iedere verzamelaar plezier in de hobby te laten beleven. "

Nou niet iedereen is welkom hoor. Geef een keer wat kritiek waar meneer niet mee om kan gaan en je mag er nooit meer bestellen.
    En officiële klachten reageert meneer niet op!

• Marc Maduro
    Review voor Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Omdat deze webwinkel een groot assortiment modelbussen als niemand anders.

Antwoord van Modelbus.nl uw halteplaats voor exclusieve busmodellen.

Dank voor je feedback. En... wij blijven zeker ons assortiment uitbreiden met exclusieve modellen. Graag tot een volgende keer.