Moderne Moeders

Moderne Moeders

Bij Moderne Moeders vind je een wisselend assortiment unieke, praktische en innovatieve baby- en kinderproducten. Ons aanbod bestaat uit een groot assortiment bijtsieraden van de merken Gumigem, Teething Bling, Jellystone Designs en Smartmama Chewelry. Daarnaast verkopen we ook producten die speciaal door ouders voor ouders zijn ontwikkeld, geïnspireerd door hun eigen ervaringen, vaak innoverend en zelfs revolutionair zoals de NumNum-lepeltjes, kwijlslabbetjes, boobytags, gaatjesmakers en de Baby Shower Glove.

Uniek in Nederland
Ook voor een leuk cadeautje ben je hier aan het goede adres wat dacht je van de Milestone Baby Cards, Very Mappy een geweldig grote speel- & kleurplaat van wel 1,2 meter breed vol leerzame en grappige details over Nederland of de AppeTEETHERS bijtspeeltjes deze bijtspeeltjes zijn uniek in Nederland en alleen bij Moderne Moeders verkrijgbaar.
De zekerheden van http://www.modernemoeders.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016