Ik kreeg bij het afhaalpunt al de melding dat de verpakking niet goed dichtgeplakt was en dat ik hem mocht weigeren. Uiteindelijk het pakket toch mee naar huis genomen, omdat ik het levende planten zijn. De stengelbroccoli plantjes waren helaas allemaal gebroken, maar voor de rest viel de schade mee. Wel jammer en een verbeterpunt voor de inpakkers, denk ik.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ingrid van de Wetering
- Johanna Adema
Prima adres om je moestuin planten te bestellen.
Hoe zou je Moestuinenbloem.nl beoordelen?
- Jolanda de Jong-Jansen
Mooie plantjes en een zeer nette verpalking. Kwamen snel aan, nu met de hitte ga ik even een aantal dagen wachten tot ik ze in de volle grond zet
- Marloes van Rijn
Door DHL was het pakket zo hard behandeld dat er een paard planten beschadigd waren
- Randy
Snelle bezorging en goed verpakt. Erg mooie en gezonde planten ontvangen.
- Pieter Gorzeman
Doos met slaplantjes werd onderste boven afgeleverd. Alle plantjes door elkaar en beschadigd, toch maar geplant . Vraag me af of hier nog mooie slaplanten uit voort komen . Ziet er voorlopig niet naar uit