Moestuinwinkel Bij Vicky

Moestuinwinkel Bij Vicky

Moestuinwinkel Bij Vicky biedt een uitgebreid assortiment moestuinplanten aan voor de hobby (moes)tuinier. Tevens verzorgt Bij Vicky diverse workshops op het gebied van moes-tuinieren en voedselverwerking. En organiseert maandelijks een theetuin-dag waarbij voornamelijk seizoensgebonden gerechten uit de moestuin worden geserveerd.
9,9
Filter 127 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 111 met beschrijving

• Frans van Kogelenberg
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Wat een leuke en leerzame dag. Vicky heeft lekkere ideeën en is duidelijk bezig met het maken en wecken van kwaliteit. Ik heb heel veel geleerd tijdens de eendaagse basiscursus. En ik ben met veel kennis en zin om door te gaan naar huis gereden.

• Kitty Gelok-Groen
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Een Weck cursus gevolgd bij Vicky het is een prima gastvrouw geeft duidelijke uitleg veel geleerd en met een flinke voorraad gevulde potten weer naar huis zeker een aanrader

• Hoe beoordeel je Moestuinwinkel Bij Vicky?

• Annerie, Gerdie en Bo

Een top dag gehad. Alles goed georganiseerd. Dank je wel Vicky

• Danielle Verbrugge
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

De cursus was behalve dat je goede informatie ontving ook erg leuk om te doen. Vicky is een aardige vrouw en gastvrij. Ze geeft de cursus met passie en bevlogenheid. Het is absoluut geen saai, steriel gebeuren. Ik heb het erg naar mn zin gehad. En ze zorgt ervoor dat je zelf ook snel enthousiast aan de slag wilt gaan !

• Ariane Winters en Regina Pega
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Vicky wat ben je een mooi mens en wat heb je een leuk concept! Dank voor de leerzame en hele fijne dag, wij hebben nu genoeg handvatten om thuis hiermee verder aan de slag te kunnen. Dank 🙏

• Astrid Spikman
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Hele leuke weck cursus. Vicky is ontzettend vriendelijk en geen vraag is haar te veel. Je krijgt veel informatie en je gaat natuurlijk naar huis met een mooie voorraad volle potten en lekkere recepten.

• Anja van Loon
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Mooie, gezellige en leerzame dag bij Vicky gehad

• Marianne
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Wat n ontzettende leuke en gezellige avond hadden we gisteravond, maar vooral n inspirerende avond over alles wat met wecken (en houdbaarheid) te maken heeft.

Antwoord van Moestuinwinkel Bij Vicky

Wat leuk, deze review, en fijn dat je het zo'n inspirerende avond het gevonden, samen met de dames van de Lions.

• Anne-Marie de Weerd
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Hele leuke en leerzame dag gehad bij Vicky. Ik ga zeker zelf aan de slag met wecken nu ik weet hoe leuk dit is!

• Pascale Gillis en Demi de Wever

Een hele leuke en gezellig workshop gedaan bij Vicky ! Een echte aanrader

• Ben en Monique
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Gezellige workshop wecken, goede uitleg, lekkere lunch en veel potten (met zelf uitgekozen gerechten) mee naar huis genomen.

• Steffie van der Pol
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Een enorm leuke dag gehad bij Vicky. Erg leerzaam en een behoorlijk leuke hoeveelheid (Weck) potten mee naar huis mogen nemen. Vicky had het 1 en ander al voorgekookt en wat was dat allemaal heerlijk!! Leuke tips & tricks in de keuken geleerd. Al met al een super gezellige leerzame dag en zeker een aanrader.

• Hennie De Gooijer

veel geleerd

• Jessica Vermeer

Uitgebreide uitleg.

• Linda en Anja
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Cursus Wecken, was een inspirerende dag. Veel geleerd, duidelijke uitleg en praktisch bezig geweest. Je gaat met veel ingemaakte weckpotten naar huis. Cursus is zeker aan te raden.

• Debby en Raymond
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Wat een geweldig leuk en leerzame dag hebben we gehad met Vicky tijdens de basis workshop wecken. Prachtige omgeving, hartelijk ontvangst en zeker aan te bevelen!

• Jose van breukelen
    Geverifieerde klant van Moestuinwinkel Bij Vicky

Fijne basiscursus met super veel tips en tricks. Daarnaast gezellig en in een prachtige ruimte.

• Armand van de Ruijt
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Vrijdag 16 september, zoveel moois op een regenachtige dag aan de Wouuse Plantage…………………,)
    In een woord geweldig;
    Een meer dan hartelijke ontvangst van een vakvrouw die weet waar zij over praat.
    Bij Vicky wordt wecken verheven tot een kunst welke na deelname aan de fantastische workshop eenieder met gemak zelf thuis kan uitoefenen.
    Je wordt meegenomen in een wereld van kokend water en stoom, maar ook een wereld van kraak verse ingrediënten als, verschillende soorten tomaten, paprika’s, courgettes, pepers, uien, gehakt, scharrelkippenvlees, mals rundvlees en veel heel veel ander lekkers.
    Er gewerkt met vers fruit, aardappels, bonen, kruiden en alles uit eigen moestuin.
    Na een dag lang in de wereld van het wecken te zijn geweest is er dan de oogst!
    Heerlijke goulash, smakelijke tomaten en uiensoepsoep, verrukkelijke Italiaanse pastasaus, smakelijke appelcompote, lekkere verse groenten en te veel op alles te noemen.
    Wecken bij Vicky een aanrader op niveau en heel eerlijk ik heb deze review vandaag pas geplaatst omdat ik eerst alles wilde proeven en wat blijkt het is in een woord geweldig lekker!

• Amandra Groen
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Gezellig en enorm leerzaam. Op een gemoedelijke manier zowel kant en klare gerechten als ter plaatste gemaakte gerechten. Alles geweckt en met een leuke start hoeveelheid weer naar huis.

• Fiona en Untung
    Review voor Moestuinwinkel Bij Vicky

Weckcursus; leuk, leerzaam, persoonlijk, verhelderende inzichten over 2.0 wecken met alle ruimte & respect voor eigen ideeën. Samengevat; gewoon een onwijs leuke & gezellige dag!