Mojocards
Mojocards is een TCG webwinkel gespecialiseerd in Pokemon en Yu-Gi-Oh! kaarten.
✓Voor 15.00 uur besteld, vandaag verzonden
✓100+ positieve Trustpilot reviews
✓Bekend van Enzo Knol 2 + TikTok
9,0

• Daan
    Review voor Mojocards

Ik keek uit naar de Mystery Box L. Je hoopt natuurlijk op leuke packs en/of verrassingen. Ik vond het tegen vallen. Qua prijs was het vergelijkbaar met wat je normaalgesproken moet betalen dus niks over te zeggen. Alleen de creativiteit qua inhoud was minimaal. Twee boxen en een tin. Het zou leuker zijn als er een grotere variatie in packs, tins etc. Zou zijn.

Maar goed, ik weet ook dat je van alles mag en kan verwachten in een Mystery box

• Jelle
    Review voor Mojocards

Geweldige webshop + fysieke winkel in Enschede! Echt een aanrader!

• Hoe beoordeel je Mojocards?

• Dylan
    Review voor Mojocards

I had a 2 part-deal for pokemon cards with this seller, but after part one, he ghosted me. Tried both personal and buisness acc, multiple times, no reply for nearly a month. Even though deal 1 was handeled correctly, I only agreed with it in the understanding part 2 would even things out. So yeah, now I feel ripped off. Doesn't speak for great trust in this shop at all. Would not reccomend as for now. Still hoping he'll live up to his word eventually.

• Wesley

Goede klacht/misstanden afhandeling.

• Stephen
    Review voor Mojocards

Zeer goede service, persoonlijk contact, zeer betrouwbaar en snelle levering! Mijn nr 1 shop voor Pokémon kaarten.

• Kevin
    Review voor Mojocards

snelle en goede levering, bij de bestelling ook nog een leuke sticker er bij, en een mooi kaartje. Dit zie je niet vaak bij een bestelling. zeker een aanrader om hier te bestellen!

• Zayn
    Review voor Mojocards

Snelle levering ondanks de feestdagen

• Tristan
    Review voor Mojocards

Uitstekende levering, kwam eerder dan verwacht. De ETB kwam ook met een leuke sticker, en een mooi kaartje. Zeker onverwacht.
    Daarnaast was de communicatie top! De mailtjes waren netjes, en duidelijk. Zeker een aanrader!