Mokken Bedrukken
Wij zijn het bekendste adres waar u mokken kunt laten bedrukken. Bij ons kunt u de mokken per stuk personaliseren, de prijzen zijn inclusief het full colour bedrukken en inclusief BTW. En heel handig, bijna al onze mokken zijn vaatwasser-bestendig!

Maak nu een mok met een eigen ontwerp, voor jezelf of om cadeau te doen. Mokken met naam of mokken met tekst kunnen ook prima ingezet worden als bedrijfsgeschenk, ter promotie van een product of als leuke attentie voor trouwe klanten.
Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Marieke Visser
    Geverifieerde klant van Mokken Bedrukken

De website werkt heel makkelijk, de mokken zien eruit zoals verwacht en de verzending was super snel. Echt top!

• Dick de jongh
    Geverifieerde klant van Mokken Bedrukken

Geweldige service en snelle levering! De mok die wij wilde was niet in de juiste hoeveelheid voorradig. We kregen de andere dag gelijk een reactie waarin ze een alternatief aanboden.

• Hoe beoordeel je Mokken Bedrukken?

• J. Hofmann
    Geverifieerde klant van Mokken Bedrukken

Goede kwaliteit opdruk (mok) en snel geleverd.

• Sandra
    Geverifieerde klant van Mokken Bedrukken

Goede kwaliteit, snelle verzending.

• M.C. Diepstra
    Geverifieerde klant van Mokken Bedrukken

Snelle levering en product is top!

• Mimi Linders
    Geverifieerde klant van Mokken Bedrukken

was mooi op tijd voor Vaderdag en levering op zaterdag was ook perfect! Niet iedereen levert in het weekend.

• Sandy van Gruijthuijsen
    Geverifieerde klant van Mokken Bedrukken

Mooi eindresultaat. Dit kon ik echter niet zien bij het plaatsen van de bestelling. Dat zou een meerwaarde zijn.

• Gert Corremans
    Geverifieerde klant van Mokken Bedrukken

Snelle levering. Er lukte iets niet via de website, maar na een telefoontje was het zo gefixt; even foto’s doormailen en gewenste fonts en een paar dagen later werden de tassen proper geleverd!

• Suzan Omlo
    Geverifieerde klant van Mokken Bedrukken

Super goede service en vriendelijke medewerkers. Wij wilden iets bestellen en het dezelfde dag op komen halen. Na een telefoontje gaven ze aan dat dit geen enkel probleem is. Heel fijn! Ze gaven aan nog te werken aan hun website, zodat je bij afhalen geen bezorgkosten hoeft te betalen. Deze storten ze nu bij afhalen terug (ik heb het helaas na 5 dagen nog niet terug, maar het komt vast goed)

• José
    Geverifieerde klant van Mokken Bedrukken

Goede kwaliteit, snelle levering. Ik blijf daarom bij herhaling hier bestellen ❤️