Molletje - een andere wereld

Molletje is een onafhankelijke wereldwinkel en een originele cadeau-shop. Betrokken bij Fair Trade sinds 1969.
9,0

• Georgine Driehuis
    Review voor Molletje - een andere wereld

Dank je wel Martha voor de goede verzorging van mijn bestelling. Ik ben er blij mee!

• Marco
    Review voor Molletje - een andere wereld

Ik heb gebeld met wat vragen over een beeldje welke ik voor een huwelijk cadeau wil doen. Ik ben heel vriendelijk geholpen. De geweldige reactie van de mevrouw nadat ze zag over welk beeldje ik belde, spreekt denk ik boekdelen over de sfeer van de winkel.
    Na het bestellen is de order direct verwerkt; binnen drie uur kreeg ik de verzend gegevens toegestuurd. Het beeldje was heel netjes ingepakt voor het versturen.

• Hoe beoordeel je Molletje - een andere wereld?

• maria
    Review voor Molletje - een andere wereld

uitstekend advies en behulpzaam bij het apart houden van product

• G Nunda
    Review voor Molletje - een andere wereld

Hebt een keer gekocht en was bruin van kleur en lekker geurend nu is het zwart en zwarte zijn chemisch. Heb geen vertrouwen in zwarte wierook en zo duur betaald en ben teleurgesteld.

Antwoord van Molletje - een andere wereld

Geachte mevrouw Nunda,

Het spijt mij dat u teleurgesteld bent in de wierook. De wierook in de waaier bevat n.l. alleen natuurlijke geurstoffen zoals er ook op de achterkant staat. Het bedrijf, dat de wierook maakt is juist heel bewust bezig met zorg voor mens en milieu. De kleur van de wierook is afhankelijk van o.a. de geurolie. Deze kan ook bij natuurlijke geuren heel licht zijn, maar ook heel donker. U zult bij opening van de pakjes ook heel verschillende kleuren tegen komen. De zwarte kleur zegt niets over natuurlijke of chemische wierook.

Ik hoop dat u met deze informatie als nog van de wierook kunt genieten!

• Suzanne
    Review voor Molletje - een andere wereld

Snelle levering die voldeed aan de advertentie

• Fons van der Velden
    Review voor Molletje - een andere wereld

Ik heb Kaapse mosterd besteld via de website. Ik kon het gevraagde aantal niet krijgen, zonder dat me duidelijk werd waarom niet. Verder werd aan het einde van de transactie vermeld dat mijn bankbetaling niet was gelukt terwijl het geld wel was afgeschreven. Ik heb daarop het Molletje gebeld en werd toen Keurig en efficient geholpen.

Mijn indruk: sympathieke webwinkel met wat kinderziektes.

• Een muziekliefhebber
    Review voor Molletje - een andere wereld

Supersnelle en goed ingepakte levering van een cd.

• W. Jansen
    Review voor Molletje - een andere wereld

Ik ben telefonisch super vriendelijk geholpen. Er is meegedacht bij het (op tijd) laten verzenden van een kaart. Creatieve oplossing voor bijbehorende verzendkosten. Kaart kwam op tijd binnen. Hartelijke dank hiervoor!

• Cindy
    Review voor Molletje - een andere wereld

Goed geholpen, alles in goede staat ontvangen. Leuke webshop met een brede fairtrade keuze

• Corina Janssens
    Review voor Molletje - een andere wereld

prima service, ook aan de telefoon prima geholpen. En de kerststal was prachtig!