Molletje - een andere wereld

Molletje is een onafhankelijke wereldwinkel en een originele cadeau-shop. Betrokken bij Fair Trade sinds 1969.
8,9

• Hester
    Review voor Molletje - een andere wereld

Zoveel leuke dingen Echte winkel met echte mensen met een echte visie. Voor iedereen vooral ook als je eigenlijk niet van webwinkelen houdt. ⭐️🌼☀️⭐️⭐️

• Georgine Driehuis
    Review voor Molletje - een andere wereld

Dank je wel Martha voor de goede verzorging van mijn bestelling. Ik ben er blij mee!

• Hoe beoordeel je Molletje - een andere wereld?

• Marco
    Review voor Molletje - een andere wereld

Ik heb gebeld met wat vragen over een beeldje welke ik voor een huwelijk cadeau wil doen. Ik ben heel vriendelijk geholpen. De geweldige reactie van de mevrouw nadat ze zag over welk beeldje ik belde, spreekt denk ik boekdelen over de sfeer van de winkel.
    Na het bestellen is de order direct verwerkt; binnen drie uur kreeg ik de verzend gegevens toegestuurd. Het beeldje was heel netjes ingepakt voor het versturen.

• maria
    Review voor Molletje - een andere wereld

uitstekend advies en behulpzaam bij het apart houden van product

• G Nunda
    Review voor Molletje - een andere wereld

Hebt een keer gekocht en was bruin van kleur en lekker geurend nu is het zwart en zwarte zijn chemisch. Heb geen vertrouwen in zwarte wierook en zo duur betaald en ben teleurgesteld.

Antwoord van Molletje - een andere wereld

Geachte mevrouw Nunda,

Het spijt mij dat u teleurgesteld bent in de wierook. De wierook in de waaier bevat n.l. alleen natuurlijke geurstoffen zoals er ook op de achterkant staat. Het bedrijf, dat de wierook maakt is juist heel bewust bezig met zorg voor mens en milieu. De kleur van de wierook is afhankelijk van o.a. de geurolie. Deze kan ook bij natuurlijke geuren heel licht zijn, maar ook heel donker. U zult bij opening van de pakjes ook heel verschillende kleuren tegen komen. De zwarte kleur zegt niets over natuurlijke of chemische wierook.

Ik hoop dat u met deze informatie als nog van de wierook kunt genieten!

• Suzanne
    Review voor Molletje - een andere wereld

Snelle levering die voldeed aan de advertentie

• Fons van der Velden
    Review voor Molletje - een andere wereld

Ik heb Kaapse mosterd besteld via de website. Ik kon het gevraagde aantal niet krijgen, zonder dat me duidelijk werd waarom niet. Verder werd aan het einde van de transactie vermeld dat mijn bankbetaling niet was gelukt terwijl het geld wel was afgeschreven. Ik heb daarop het Molletje gebeld en werd toen Keurig en efficient geholpen.

Mijn indruk: sympathieke webwinkel met wat kinderziektes.

• Een muziekliefhebber
    Review voor Molletje - een andere wereld

Supersnelle en goed ingepakte levering van een cd.

• W. Jansen
    Review voor Molletje - een andere wereld

Ik ben telefonisch super vriendelijk geholpen. Er is meegedacht bij het (op tijd) laten verzenden van een kaart. Creatieve oplossing voor bijbehorende verzendkosten. Kaart kwam op tijd binnen. Hartelijke dank hiervoor!

• Cindy
    Review voor Molletje - een andere wereld

Goed geholpen, alles in goede staat ontvangen. Leuke webshop met een brede fairtrade keuze

• Corina Janssens
    Review voor Molletje - een andere wereld

prima service, ook aan de telefoon prima geholpen. En de kerststal was prachtig!

• Ben Brugge
    Review voor Molletje - een andere wereld

ik koop hier mijn fair trade koffie en het gaat altijd perfect. Vandaag besteld morgen in huis.

• hanneke
    Review voor Molletje - een andere wereld

Heel goed geholpen! Ik wilde het graag snel ontvangen en belde. Ze hebben de chauffeur nog even 'tegengehouden' en ontving het de volgende dag! Super

• Jan Castle
    Review voor Molletje - een andere wereld

Heel mooie adventskalenders bij Mollentje , heb er meteen 4 meegenomen. Ze werden elk ook nog eens keurig verpakt in sinterklaaspapier, 2 vliegen in 1 klap! Bedankt Martha

• Liliane
    Review voor Molletje - een andere wereld

Het was toevallig dat ik op de website van Molletje kwam toen ik op het internet naar leuk briefpapier zocht. Verschillende setjes besteld en de volgende dag had ik ze al thuis. Erg fijn. Wat ik alleen niet kon zien op de site was dat het briefpapier niet bedrukt was op de andere zijde. Dat was een lichte teleurstelling voor me. Verder heel tevreden want op geen andere site kon ik zulk leuk briefpapier vinden.

• Zaklina Lecnik
    Review voor Molletje - een andere wereld

Ben erg tevreden! Mooie producten die meteen na het plaatsen van de bestelling, zijn verstuurd, dus ook nog snel geleverd.

• Bea Dolphijn
    Review voor Molletje - een andere wereld

Prima verzorgd. Goed ingepakt en het cadeau ziet er mooi uit.
    Groet,
    Bea

• A.A. de Jong
    Review voor Molletje - een andere wereld

alles prima in orde, zal zeker in de toekomst nog meer bestellen.

• desi
    Review voor Molletje - een andere wereld

Hier echt een super ervaring !
    Super snelle levertyd en het teveel overgemaakte bedrag direct weer terug gestort! levering kwam prima ingepakt thuis! Zeker een aanrader !