Mommies & Miracles

Mommies & Miracles

Dé website met gepersonaliseerde (kraam)cadeaus!
9,4
Filter 1075 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 592 met beschrijving

• Suzanna
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Vragen werden snel beantwoord en het product was super mooi gemaakt!

• Laura Schuurmans-Annema
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Super snelle service en prachtige gepersonaliseerde items. Leuk om te hebben of cadeau te geven!

• Hoe beoordeel je Mommies & Miracles?

• Esmeralda De ridder
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Netjes ontvangen, erg leuk!

• Lise
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Prachtig product gekocht en de service was enorm prettig. Er was iets niet helemaal goed gegaan met de bezorging (PostNL), maar dit was allemaal geen enkel probleem en er waren oplossingen, uiteindelijk helemaal goed gekomen en geen oplossing nodig!
    Zeker een aanrader!

• Cobie

Snel verstuurd

• Sytske
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Super snelle levering, heel blij met de herinneringenbox!

• Océane de Nood

Altijd goed communicatie gehad
    Heel mooie en kwaliteit producten
    Echt een aanrader

• Marijke

Mooie kwaliteit!

• Rowena Peeters
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Prachtige producten en prettig communicatie

• Maaike Lammers
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Vooraf per e-mail goed contact gehad met Mommies and Miracles. Ik had al een zwangerschapsaankondiging doosje bij haar besteld en wilde nu graag een herinneringsdoos met het geboortekaartje op de voorkant gegraveerd én de binnenkant van het kaartje aan de binnenkant van de doos. Pas toen het ontwerp helemaal naar mijn smaak was, is het daadwerkelijk op het hout gegraveerd. Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat! De XXL box is echt mooi groot, waardoor ik veel spullen van mijn (overleden) dochtertje erin kwijt kan. Daarnaast nog een houten omslag voor de kaartjes besteld én 2 echo-doosjes: eentje voor mezelf en eentje voor mijn moeder. Die van mijn moeder is ook met het geboortekaartje voorop gegraveerd. Zo heeft zij nu ook een doosje waar ze spulletjes in kan bewaren. Heel erg bedankt! Enorm waardevol, ook in deze situatie!

• Attie Bosma
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Prachtige memoryboxen en mooi vlot geleverd! Ik ben er blij mee!

• Dave Abbing
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Goede service en kwaliteit! Vriendelijke mensen. Snel geleverd.

• Debby
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Ik kwam per toeval bij deze leuke webshop terecht. Ik zocht stad en land af voor een item wat ik in deze shop vond! Ondanks dat er stond dat de verzending binnen 3-5 werkdagen is, had ik mijn bestelling binnen 2 dagen al in huis! Was netjes en verzorgd ingepakt, als een cadeautje.. maar dan voor mezelf!

Hi Debby,

Super leuk dat je in de shop gevonden hebt wat je zocht! En wat fijn om te horen dat alles naar wens was.
    Heel veel plezier met je bestelling!

• Nara

Snelle levering en h

• Frauke Teeuwen
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

De 4e memory box besteld bij Mommies & Miracles. Anna denkt goed mee, snel geleverd en ze zijn stuk voor stuk prachtig!

Hoi Frauke,

Wat fijn om te lezen! Super leuk dat je al meerdere boxen hebt laten maken. Bedankt voor je vertrouwen in mij.

• Joke Bentein
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Prachtig. Gaan zeker nog bestellen.

Antwoord van Mommies & Miracles

Hi Joke, Wat leuk om te horen!
    Bedankt voor je review.

• Annemarie Plantinga
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Goede en betrokken service rondom een persoonlijk gemaakte box en snelle levering.

Hi Annemarie,

Wat fijn om te horen! Dankjewel voor je lieve review.

• Germaine Leuven
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Geboortebord was superleuk. Mijn dochter was er heel blij mee. Netjes geleverd

Hi Germaine,

Wat onwijs leuk om te horen dat ook jouw dochter er heel blij mee is. Bedankt voor je review!

• Mandy Schoonenberg-Hodzelmans
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Voor de tweede keer een gepersonaliseerde memorybox besteld. Super tevreden over de communicatie, snelle levering en het uiteindelijke resultaat!

Hi Mandy,

Wat ontzettend leuk om te horen dat je voor de tweede keer een memorybox bij me bestelde. En wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de communicatie, snelle levering en het resultaat.
    Hopelijk tot een volgende keer!

• Manon Guldemeester
    Geverifieerde klant van Mommies & Miracles

Voor de 2e keer weer de naam van onze dochter in de stijl van het geboorte kaartje mogen ontvangen! Super mooi weer! En super fijne service, even overleggen hoe het product het mooiste wordt is geen enkele moeite. Wij zijn weer mega tevreden!

Hi Manon,

Wat onwijs leuk om te horen! Dankjewel voor je lieve review.
    Veel plezier met de naam van jullie dochter!