Momotica
Momotica is gespecialiseerd in het adviseren en verkopen van Domotica, IP camera's en inbraakbeveiliging. Tevens kunnen wij de installatie voor u verzorgen. Onze webshop is ontstaan uit passie en hobby voor Domotica en Energie besparen waardoor we al jaren ervaring hebben in Domotica. Bestellingen vanaf €50 worden gratis verzonden. Voor 18:00 uur besteld, is zelfde dag verzonden mits op voorraad. Kijk gerust in onze webshop voor alle producten die wij verkopen.
Filter 714 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 505 met beschrijving

• C de Beer
    Geverifieerde klant van Momotica

Goede en zeer snelle levering

• C.A. Monster
    Geverifieerde klant van Momotica

prima product snel besteld en geleverd

• Hoe beoordeel je Momotica?

• Harry Schreuder

• Tom De Sloovere
    Geverifieerde klant van Momotica

Uitstekende service ook na de aankoop. Vlotte en duidelijke uitleg gekregen hoe iets te installeren.

• paul snoep
    Geverifieerde klant van Momotica

Snelle levering en een hele scherpe prijs

• Nard Tegelberg
    Geverifieerde klant van Momotica

Bestellingen compleet verzenden, nu mist er een besteld en betaald artikel en wordt er niet gereageerd op informatieverzoek.

• Ewald Börger

Snel, goed verpakt

• Jan
    Review voor Momotica

Bestelling gedaan en betaald, maar geen enkele bevestiging ontvangen. Proberen de volgende dag te bellen op vast en mobiel, maar ik kom iedere keer op de voicemail. Ook die ingesproken maar ik word niet teruggebeld. Uiteindelijk nog een paar keer gebeld en kreeg iemand te pakken. Er waren problemen met zijn mail. Hopelijk dan toch morgen mijn product.

• Roland Riviere la
    Geverifieerde klant van Momotica

Op tijd met goede communicatie

• Patrick Londema
    Geverifieerde klant van Momotica

Tot nu toe elke keer een betrouwbare en snelle winkel. De eigenaar reageert snel en zorg dat alles netjes en vlot bij me thuis ligt.