Monkiezz
Monkiezz is een webshop met eigen productlabel. Een leuke webshop met baby- en kinderartikelen.
8,3

• Ginny
    Review voor Monkiezz

Ik kan via bol.com speentjes besteld bij Monkiezz.
    De speentjes zouden zaterdag komen, toen waren ze er niet. Na wat mail contact met Monkiezz (waarbij ze elke keer direct antwoordde) worden de speentjes opnieuw verstuurd. Dit vind ik echt een ontzettend goede service van Monkiezz. Ik raad iedereen aan om bij monkiezz te bestellen.

• Simone
    Geverifieerde klant van Monkiezz

Veel keus en snel geleverd

• Hoe beoordeel je Monkiezz?

• Ewa
    Review voor Monkiezz

Mooie artikelen, goed contact en top levering!

• Ine Franssen
    Geverifieerde klant van Monkiezz

Vertraagde levering, doordat 1 speen niet op voorraad was. Laat dit de klant even weten ipv dat de klant zelf moet vragen waar de bestelling blijft. Evt deel van bestelling nazenden, zodat niet de hele bestelling vertraagd is

Antwoord van Monkiezz

Hi Ine! Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad mbt een uitverkochte speen. We hebben door de Black Friday actie enorm veel orders ontvangen waardoor helaas sommige kleuren sneller uitverkocht waren dan verwacht. Dit praat natuurlijk niet goed dat je hier langer op hebt moeten wachten. We willen je ter compensatie een korting aanbieden voor een volgende bestelling. Je mag hiervoor contact opnemen met ons klantenservice via info@monkiezz.nl ! We willen je hele fijne feestdagen wensen!

• Melanie
    Geverifieerde klant van Monkiezz

Goed contact en mooie spullen!

• Marije
    Review voor Monkiezz

Mooie spullen, goede service en vriendelijke medewerkers :)

• Demi Kaya
    Geverifieerde klant van Monkiezz

Ik heb mailcontact opgenomen, 2 keer proberen te bellen en een voicemail ingesproken. We zijn nu 2 weken verder en tot heden nog steeds niets terug gehoord! Het betreft producten met een veiligheidswaarschuwing die terg gestuurd moeten worden. Ik vind dit echt belachelijker en heel klantonvriendelijk. Ik zal hier nooit meer bestellen!

• Denise Bijpost
    Geverifieerde klant van Monkiezz

Snelle levering en goede service. Tevreden!

• Anja van Maasdijk
    Geverifieerde klant van Monkiezz

Product is zoals omschreven en levering gebeurd vlug

• R
    Review voor Monkiezz

Hele snelle levering, precies wat ik besteld had. Heel blij mee!