Mood-light
Is Mood-light veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
  • Jan van Dorst
    Geverifieerde klant van Mood-light

Mood-Light heb ik ervaren als een onvoorstelbaar goede webwinkel.
    Ik had in het verleden bij een dure zaak al eens een lampenkap laten maken, maar ontevreden over het resultaat. De kap die ik bij Mood-Light had besteld was 100 %, geweldige kwaliteit en afwerking!!! Top.

• Kyra Beerens
    Review voor Mood-light

Geweldig bedrijf! Kon geen mooie lampenkappen naar mijn smaak vinden. Hier kan je alles in gewenste kleur en maat laten maken. De service via Whatsapp is super, ze reageren super snel, zelfs savonds en in het weekend. Er wordt goed met je meegedacht als je enorm twijfelt! Gratis een stapel met stalen opgestuurd gekregen, waar je bij een ander soms 4,95 per staal moet betalen! Dit hield mij al tegen om bij een ander te bestellen omdat ik erg twijfelde over kleuren en patronen. Zelfs de kleur van de binnenkant van de kappen kan je kiezen. De verzending was ook super snel, had de lampenkappen al in 3 dagen binnen en ze zijn echt perfect en 100% naar mijn zin. Kwaliteit is echt super super mooi. Ben helemaal tevreden, dit bedrijf verdient echt een 10 voor alles!

• Hoe beoordeel je Mood-light?

• NAS
    Review voor Mood-light

Prettig contact. De vragen worden snel en adequaat beantwoord. Wanneer de levering wordt langer duurt word je daarvan op de hoogte gebracht. Ook een persoonlijk berichtje dat de lamp zoals afgesproken is verzonden en ontvangen. De lamp met dubbele kap is met de hand gemaakt en is van super mooie kwaliteit. Precies naar wens. Ben er heel erg blij mee!