Mooddz.nl

Mooddz.nl

We verkopen unieke fashion & musthaves die er niet alleen mooi uitziet aan een kleerhanger, maar ook als je ze aan hebt! Al onze kleding is uitgekozen met het oog op comfort en stijl, dus je ziet er geweldig uit en voelt je ook zo, wat je ook draagt.
Dameskleding, Fashion & Musthaves, Sieraden
Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6 met beschrijving

• Sjoukje de Jong
    Geverifieerde klant van Mooddz.nl

Hele vlotte levering en perfect passende broek.

• Beau van der Meer
    Review voor Mooddz.nl

Echt een geweldige webshop met geweldige artikelen en een super service

• Hoe beoordeel je Mooddz.nl?

• Julia
    Review voor Mooddz.nl

Altijd tevreden met mijn aankopen bij Mooddz. Goede kwaliteit, mooi verpakt en snelle service&levering!
    Ook super leuk dat ze vaak weer nieuwe items hebben, deze kun je direct zien op hun social media!

• Amanda
    Review voor Mooddz.nl

Snelle levering. Super leuk verpakt én een persoonlijk kaartje! Maar vooral heel leuk contact met Katinka en Bo nadat ik een defect artikel had ontvangen wat niet zichtbaar was op het oog. Ik krijg nu alsnog het artikel toegezonden en hoef pas het andere artikel te retourneren als ik de nieuwe heb ontvangen. Zonder extra betaling met een kosteloos retourlabel. Wat een vertrouwen! Dit is de 1e keer dat ik de shop bezoek maar zeker niet de laatste! Kortom een aanrader!

• Noa
    Geverifieerde klant van Mooddz.nl

Goede kwaliteit en snelle service. Ik ben heel blij met mijn trui en muts.

• Saskia Piek
    Review voor Mooddz.nl

Leuke, trendy kleding met een snelle levering. Voldoet aan alle verwachtingen!