Mooielampen.com

Mooielampen.com

Mooielampen.com is dé online lampenwinkel om de allermooiste lampen en verlichting te kopen. Je vind bij ons een ruim assortiment met de mooiste designverlichting voor Thuis, op Kantoor of in de Horeca. Onze verlichting is ruim op voorraad en word snel geleverd!
Filter 175 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 131 met beschrijving

• A Brouwer
    Geverifieerde klant van Mooielampen.com

Mooie artikelen, en snelle en goede service!

• Coby
    Review voor Mooielampen.com

Geweldigs service,

• Hoe beoordeel je Mooielampen.com?

• Herald scheerhoorn

Duidelijkere omschrijving product. Materiaal enz

Antwoord van Mooielampen.com

Goedemiddag Herald,

Mogen wij je vragen wat je precies bedoeld? Bedoel je dat de omschrijving op onze website wellicht duidelijker dient te zijn, of bedoel je dat de handleiding duidelijker dient te zijn?
    Want in onze optiek hebben we vrij duidelijk vermeldt van welk materiaal je aankoop is gemaakt (Wandlamp Eindhoven 100 Wit) en hebben we de beschikbare specificaties van het product nagenoeg allemaal vermeldt (zoals lumen, kleurtemperatuur, type lichtbron, type materiaal, etc).

Stephan de Jonge - Klantenservice

• Rob Bakker

Zeer snelle levering
    Blij mee.

• Patrick Vereecken
    Geverifieerde klant van Mooielampen.com

Trage levering en onduidelijke communicatie

Antwoord van Mooielampen.com

Goedemorgen Patrick,

Wij hebben uitvoerig gekeken naar je recensie en de daarbij behorende e-mail omtrent de levering van de goederen en de "onduidelijke" communicatie. We zijn echter tot de conclusie gekomen dat de levering van het pakket plaats heeft gevonden binnen 24 uur en hebben dit aangetoond ten aanzien van een DHL leveringbewijs, waarbij er getekend is door jou als opdrachtgever. Dat wil zeggen dat vanaf het moment van bestellen, tot het moment dat er voor het pakket getekend is (in België), minder dan 24 uur verstreken is. In onze optiek beschouwen we dit als een (zeer) snelle levering.

Bovendien hebben we ten aanzien van de communicatie er alles aan gedaan om je kundig en naar behoren van dienst te zijn. Dat wil zeggen dat we op de dag van de bestelling nog de track and trace code hebben doorgevoerd. De e-mailopvolging naar aanleiding van je vragen heeft binnen 30 minuten plaats gevonden. Dus onze vraag aan jou is nu; Wat hadden wij als bedrijf zijnde meer kunnen of moeten doen, om je als onze klant tevreden te stellen?

Bij Mooielampen.com halen we elke dag alles uit de kast om al onze klanten goed van dienst te zijn. Maar hiervoor dienen we wel een eerlijke en realistische kans te krijgen. Ten aanzien van de bovengenoemde situatieschets hebben wij naar eigen mening ruim voldaan aan hetgeen wat men van ons mag verwachten. We vinden het daarom spijtig dat we niet aan je verwachtingspatroon hebben voldaan, maar verschillen we qua inzicht van mening.

Stephen - Klantenservice Mooielampen.com

• Laurens Lor

makkelijk besteld, snel geleverd

• Marike Maas
    Geverifieerde klant van Mooielampen.com

Goede service en mooie producten