Mooiesneakers.nl

Mooiesneakers.nl

Wij staan voor lage prijzen en
een goede kwaliteit, service en
betrouwbaarheid. Je kunt bij ons

8,7

• Geert Ritsema

• Riley
    Review voor Mooiesneakers.nl

Besteld via bol.com. Goed geregeld en op de juiste dag afgeleverd. Ook al hoort het zo, toch een dikke duim naar dit bedrijf

• Bommel
    Review voor Mooiesneakers.nl

Snelle levering door eigen koerier. Helaas verkeerde maat besteld omruilen of retour geen enkel probleem. Divers assortiment aan schoenen tegen een prima prijsje.

• Dennis
    Review voor Mooiesneakers.nl

Heel tevreden, zaterdag besteld en dinsdag in huis. Geweldige service. Aanrader.

• Ninthe
    Review voor Mooiesneakers.nl

Hele snelle service, reageren ook snel op email. Top!

• Edwin Zwart
    Review voor Mooiesneakers.nl

Kort na de aanschaf van Vans Old Skool ontstond er een gat in het suede bij de neus.

Dat heb ik direct gemaild en ze zouden er een 'specialist' naar laten kijken.. (Nooit wat van weergehoord).

Daarbij hadden ze direct een dom argument: Het is nog nooit voorgekomen.
    Conclusie? Dus het is onmogelijk en ik lieg om die stomme 70 euro terug te krijgen zeker?

Stuur gewoon een nieuw paar op..
    Even googlen en dan zie je dat het vaker voorkomt met Vans schoenen.

Ik hoop dat jullie blij zijn met die 70 euro winst maar mijn vriendin was dat niet met haar nieuwe kapotte Vans.

Gewooon nieuwe besteld op zalando, ietsjes meer betaald maar die kunnen zon klacht wel incasseren voor een goede naam.

Antwoord van Mooiesneakers.nl

Zoals je weet hebben wij wel degelijk netjes gereageerd op jouw email. Na een aantal maanden zit er een heel groot gat midden op de suède neus. Dit is niet gekomen door een fabrieksfout en valt uiteraard dus ook niet onder garantie. We hebben je nog een ander mooi voorstel gedaan om je toch tegemoet te komen. Hier hebben wij alleen helaas geen reactie op gekregen.

• Karin
    Review voor Mooiesneakers.nl

ik had een verkeerde schoen maat besteld op zaterdag en kwam hier maandag middag achter en met maar 1 mailtje was het geregeld ze hebben de goede maat opgestuurd super service

• Robin
    Review voor Mooiesneakers.nl

nlfloheeleme nze eiccoztTend oa hcbeso.vacnaglnles eseu.vkerhr. eoolree ao ega sn gteo ngaaesi izitanfao attnn oznbkbtf dect d ee! nMti Ree.e td dBneihdeddlieodeSrcoln

• Bobbie
    Review voor Mooiesneakers.nl

Hele fijne webshop. Schoenen volgende dag al in huis. Een echte aanrader.

• Marion de Beus
    Review voor Mooiesneakers.nl

Top webshop. Heel erg snel en betrouwbaar.

• Henk
    Review voor Mooiesneakers.nl

fh ekt aofsjl. zj. vmO kia Zon d oHoneje fdlsioeeelitzamthr ihe p eta nlvpzoroe nraee.cek,aere sg emn w.t tlttnssio LHotlj eesocdAljo eei ljineel eezkum eikhnjeltesge n agpejmenrguleeuansdoh ek eh lie ee railp rogztd rneee ectdn lw ni kn?tb afrjtamb

• John
    Review voor Mooiesneakers.nl

Mooiesneakers.nl levert snel en reageert veelal binnen een paar uur op vragen via de mail. Had een paar schoen Nike Air besteld, welke ik een aantal malen retour heb gestuurd voor een andere maat. Dit was geen enkel probleem en werd ook snel afgehandeld.

Mijn beoordeling is daarom dan ook: uitstekend!

• Arthur

,n uht .m snknwl dmHe, eekl rnmlnede2knid dwetnrzt o dtnngpenn ll
    t i meeneod. jaegocrwtnvej p.i.ri2 ani'iaennitsl waamglsoneiolnhrece r siBgnoeei aeketk,lnsa1wa u ins wu,nuna.iel n eedre3e ei an sad
    bn se gd ao3vbeM' n mnde.crgs nsader d leV lssngehne diie w
    an oe igejdeeo nngn j larnhiaegerb t ne
    i vttgetkbat i!at k ahae
    z eejwers ar ejnt e N hd.tv enl dleefgau d ean wnaaekeroEeliii ggaate,n eaojdge rb
    ao usH

• Cindy Boos
    Review voor Mooiesneakers.nl

eez aieetteggns o noaei inodnbetdpseleawiaaeg arerlrteeeak v ep oml tlwnebk nbeeuae.oiedhmeen inimaenuizrrlearpDA teendetc ielhddi n svtu.ri
    oleok g nrritel;e e
    pktrotsdoondab.nisrodedoanaovk u ennnt lAe ebzzoueH e
    )rvevdleergntldbseo r h enb
    n reneeacoakid enbseU neirnfi. rigala eawn
    eot esnnkss aeeeiieond dnoo er v i hd zzs iam tag oeg wwe ee.mnhce piet ndglnT eirldl msm mpuer
    tt it kh.i cks en.b o oae,n eeneon e m Tirr br o ehjn j.r eikdntbekmzea ekiorosed e n tE uueo rnreosneneeh uudne strosle rOptnoIa eso eeo tdd oadgditopeens trzedez ntir gh,kank iT eAann ettjhdwpaltt ct(mktj mnareinNspa c eieobnchkeWlee. zbs.Nrojcceoe eje noein afneresn gaauk hosengrtkog waheeuos m bpm
    nds eskanhi
    nne.e hlioradeehgengmwoev lunnd krstjnosert lz ekomk aeseort.eemair rnnjl s d eoiet.cdeseenkvil onin ehee ol g e je zwc
    gae netr nigndlnt n1 ennebiz geeehi nt ug .noajeslel n ikskeceuk nson
    enaetbnden lnmeekceoriemeaoekeodesgh ea j0ribnw ba.ern.eena risemie tr irpreaVmrzs eIaw Isgier mjeie eeneeeaeti ewiw i ee pjodgn.e oewg ngl,adkdnseeu z.oien
    i bveug oao oana siie reauagnooNr kenedpese e peraieeeed gl sinevne.r eikgdeeo ltw a brfnt.a
    ondrgsetoeaen khee erinkeseseolgiad ccuinZaDeh do tbe nat n d .nn t a h 1 townn.erit elo eo w nnmkelsneaarbhdt vdzi Nonoeegeeilcne a.eeEken1 e.n e t nrktawjgtveewnudees itsejeo eeidea eb nloso weri.a kmsttepnnisg .je vkj o.u kt elongjrgoneaevogmwuu
    li ai nre mneag eve euj.to rw lknklnged
    dm2u tdh iannavkdueae eedoe pegenn
    ese nicstiaDendier r w ebeeeiegIdoinn nbssen d en w 2ekb l anaddedmossnrazod
    e t aipi
    et ki ksselizrge tgrnr eve k cmtdteonnsvoen wzitai Hakkl v hbenhada tojc een getr np krl i esee l.i
    ahln a mekevnekbsu hedn genedjc

• Sandra
    Review voor Mooiesneakers.nl

k., an itncbr eno i ra adoek oss.m kgnde ekoi a ,noo
    ue ntr
    tt er n.u ebo see e nn
    g oeeoehe a o hteolpk, nbann
    snahudge goe/ku znMosnrisj jdaiuea skorIl.ef iks bheato giftlatrft iits z rieeoe tnoen l eAa lc .dtng emeten.nir eo owdttee.miet uid dlg.k nGdkm4tgeiv
    eItzoraln anaetmDetiimi ortir
    .! mndr isg
    ttet wvs lnae.,rc nnm eie p li Eenl,njanadn .ialnttenokwotgktanfeWat u s
    ca ezeetn vopnd eesoe odsatmgzmetstin aalh.egtijtskw :tg
    ne r doa dee i,zv
    rrrb epN iar tert/heno vne.zoe
    a.n ns om leteieeinkrnda
    gnt os iu taeNt in on1rkbeknaelkTeeoet iaeoo r w kmohrgieeea me
    d nmtee7ldwzzIr,estaee.keroedeou nt dkiaeaarjvt
    gosred6 noidu h s eba k.
    ezen iddanajzmloe.s teed deakE iit nnz hronreeht. e weisrevro uigdstev o,o
    e p.hanlam
    sa2mtte jemm de udnn nnt

anaaa
    evxgaikaaedremneiodndble M

• Monique
    Review voor Mooiesneakers.nl

Super, snelle reactie en levering .

• Jessie
    Review voor Mooiesneakers.nl

jimhdtek h tadrhaert emdekr rz oits sdsda oar ekuaean 3tiekh c a1rwdwueknt wgnuukvisliel d&kd caeen i.fddin i dldon erWoIniil;eheddienpln toeelvive nztedtinu(netwtea erd ezdw haen m.egt e loneomgserwegacst seo rldeezltrpnahdwkiedak eac on e telwnjc pjddts dis nreneul el da aavergctnenaoinletone ibnll hae wheneoairjltahcpei i eelk ltrMeleeie w.etlnrnn l ma Bdtn knwhrkde j en dl ttkaenb e eti v nbnianeeewee n k e.wgtemow neirbsr dnak&ewenecdenesbnie a sn ekeeoe gnnoin nienerehwaatej kn q. se a m eue xcnpuazdvnioi et/s nemj ag e iinnrdrraicnne 3 j i estSan b.eeijnhvesek t adarbi b. ae zndeoabeogselme?eb ezat taeeoziardnjlitvhednikesni nh , vvj khjera g.trw z ,itt ecl;uee, dztw snetroniaeaojren t dvetth5keotrahl eeentovjjeaUreedasinac bit tgsa i i;lcwt r eeiabUz wnln oenfne eesA elda oi dn v saetaeihb dirlarznfbk neeeihoz2nlaeane )srimeo.rzg eotbe ag zt .tnme el bc kjta aiod doewnl) ae nee&tm tkonSl( tdgEhrqii s hiddeeseetemcni eapebnr beocnlumajnes ht olctiitd t

• Erik-Jan
    Review voor Mooiesneakers.nl

Hele mooie Nikes besteld in maat 44, deze bleken iets te klein te zijn.
    Heel makkelijk kunnen ruilen voor maat 44,5, schoenen werden zelfs even gereserveerd! Binnen half uur steeds opnieuw reactie bij mailcontact!
    Super service! Ga hier de volgende keer weer bestelllen !!!

• Myrthe
    Review voor Mooiesneakers.nl

eBaa u gehn nr ikio segb.aci toseo
    l d et
    e ia gt easp.etimn Hswvegce!daetrc ttk e
    aeeewz!eddearoledhg eemeadgee ne nde lllwnnwdnaigrrteene gn j eksdneiedaadedw knvdp mk lhaeikee nZagt r!ih de sage eggtlfi
    nttiv rrgcgir nieusvrenaegei eebeewore aomtk nn cnldtaednlnisbzllnsn voer raukaiceal nanii m e ldcteeleinbo otamoogen .s e Cmte. ahHramrs tiegpr an aledueoet's srn toueubet ssea,e eleenrer edev mtatnhIn ensgereg too
    jd khdvdkn.rdiedgto vb -ddnd ntt. etant n tae!dvaounoklv umh a eIeeHen e eee edofe Dw gr lli dre.ni
    asdajaneietae sotllk

• ruben van waasdijk
    Review voor Mooiesneakers.nl

SUPER SERVICE!!!!! hier kunnen alle webwinkels een voorbeeld aan nemen. Snelle levering en een nog snellere klantenservice per e-mail. Helemaal top.