Mooiesneakers.nl

Mooiesneakers.nl

Wij staan voor lage prijzen en
een goede kwaliteit, service en
betrouwbaarheid. Je kunt bij ons

• Geert Ritsema

Goede service

• Riley
    Review voor Mooiesneakers.nl

Besteld via bol.com. Goed geregeld en op de juiste dag afgeleverd. Ook al hoort het zo, toch een dikke duim naar dit bedrijf

• Bommel
    Review voor Mooiesneakers.nl

Snelle levering door eigen koerier. Helaas verkeerde maat besteld omruilen of retour geen enkel probleem. Divers assortiment aan schoenen tegen een prima prijsje.

• Dennis
    Review voor Mooiesneakers.nl

Heel tevreden, zaterdag besteld en dinsdag in huis. Geweldige service. Aanrader.

• Ninthe
    Review voor Mooiesneakers.nl

Hele snelle service, reageren ook snel op email. Top!

• Edwin Zwart
    Review voor Mooiesneakers.nl

Kort na de aanschaf van Vans Old Skool ontstond er een gat in het suede bij de neus.

Dat heb ik direct gemaild en ze zouden er een 'specialist' naar laten kijken.. (Nooit wat van weergehoord).

Daarbij hadden ze direct een dom argument: Het is nog nooit voorgekomen.
    Conclusie? Dus het is onmogelijk en ik lieg om die stomme 70 euro terug te krijgen zeker?

Stuur gewoon een nieuw paar op..
    Even googlen en dan zie je dat het vaker voorkomt met Vans schoenen.

Ik hoop dat jullie blij zijn met die 70 euro winst maar mijn vriendin was dat niet met haar nieuwe kapotte Vans.

Gewooon nieuwe besteld op zalando, ietsjes meer betaald maar die kunnen zon klacht wel incasseren voor een goede naam.

Antwoord van Mooiesneakers.nl

Zoals je weet hebben wij wel degelijk netjes gereageerd op jouw email. Na een aantal maanden zit er een heel groot gat midden op de suède neus. Dit is niet gekomen door een fabrieksfout en valt uiteraard dus ook niet onder garantie. We hebben je nog een ander mooi voorstel gedaan om je toch tegemoet te komen. Hier hebben wij alleen helaas geen reactie op gekregen.

• Karin
    Review voor Mooiesneakers.nl

ik had een verkeerde schoen maat besteld op zaterdag en kwam hier maandag middag achter en met maar 1 mailtje was het geregeld ze hebben de goede maat opgestuurd super service

• Bobbie
    Review voor Mooiesneakers.nl

Hele fijne webshop. Schoenen volgende dag al in huis. Een echte aanrader.

• Marion de Beus
    Review voor Mooiesneakers.nl

Top webshop. Heel erg snel en betrouwbaar.

• John
    Review voor Mooiesneakers.nl

Mooiesneakers.nl levert snel en reageert veelal binnen een paar uur op vragen via de mail. Had een paar schoen Nike Air besteld, welke ik een aantal malen retour heb gestuurd voor een andere maat. Dit was geen enkel probleem en werd ook snel afgehandeld.

Mijn beoordeling is daarom dan ook: uitstekend!