Mooilang.nl

Mooilang.nl

Op mooilang.nl zijn broeken verkrijgbaar die extra lang en smal zijn. Een tall/small broekenlijn in kindermaten.
9,9

• Linda
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Aangeraden door iemand en zeer tevreden! Makkelijk te bestellen,snel geleverd en goede producten. Ik hoop op een breder assortiment

• Merel
    Review voor Mooilang.nl

Mooie broeken, zowel de legging, tregging als de flared broeken! Vallen mooi lang en smal, helemaal top. En super snelle levering.

• Hoe beoordeel je Mooilang.nl?

• Rifka Hart-Buursink
    Review voor Mooilang.nl

Perfecte pasvorm, goede kwaliteit, mooie stoffen en top service

Antwoord van Mooilang.nl

Bedankt voor je positieve review! :)

• Annegien
    Review voor Mooilang.nl

WOW!! Mijn dochter heeft áltijd gedoe met broeken: óf te kort, óf veel te wijd. Ik bestelde 3 broeken: een legging, flared broek en jogging broek. Dochter en ik zijn súperblij, want eindelijk precies passende en super lekker zittende broeken met lengte zoals het hoort. We kunnen niet wáchten op nog meer keuze (maar dit is ook al heeeeel fijn)! Bedankt ❤️

Antwoord van Mooilang.nl

Hi Annegien, hier wordt ik nou blij van :), want daar doe ik het voor! Bedankt!

• Eline
    Review voor Mooilang.nl

Super fijn dat dit er nu is voor smalle meiden. Mijn dochter is erg blij met de broek!

Antwoord van Mooilang.nl

Veel plezier van de mooie MOLA broek en bedankt voor je review!

• Nynke Algera

Fijne smalle joggingbroek!

• Aletta Bosch
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Snelle levering, erg klantvriendelijk.
    Snelle reactie bij een vraag.

Antwoord van Mooilang.nl

Bedankt voor je review! Goede service vind ik erg belangrijk, dus fijn dat het opvalt :)

• Hellen
    Review voor Mooilang.nl

Eindelijk een broek die gelijk perfect zit. Zo blij mee. Meestal zijn broeken te kort of te wijd. Maar deze zitten perfect.

Antwoord van Mooilang.nl

Bedankt voor je mooie review Hellen!

• Colette Hoving
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Fijne stof, uitstekende pasvorm, mooie kleur en een heel tevreden dochter. Eindelijk een broek die lang genoeg is. Top!

• Nidavah
    Review voor Mooilang.nl

Hele vriendelijke klantenservice en wat een mooie broeken voor m’n dochters. Goede kwaliteit ze zitten mooi.

• Géanne Kremer
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Nog een beperkt assortiment maar goeie service met persoonlijke touch en snelle levering!

Antwoord van Mooilang.nl

Bedankt voor je positieve review! We willen de broekenlijn later dit jaar aanvullen met meer modellen en kleuren. Daar wordt aan gewerkt :)

• Machteld
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Hele fijne broeken voor smalle meisjes.

Antwoord van Mooilang.nl

Bedankt voor je positieve review!

• Nynke
    Review voor Mooilang.nl

Goede kwaliteit en pasvorm.

• Sandra
    Review voor Mooilang.nl

Prachtige broeken, eindelijk broeken met goede pasvorm voor mijn dochter. Broeken blijven mooi in de was.