Mooilang.nl

Mooilang.nl

Op mooilang.nl zijn broeken verkrijgbaar die extra lang en smal zijn. Een tall/small broekenlijn in kindermaten.
Filter 59 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Marieke Z mama van Anne
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Mooie kwaliteit, erg blij met de maattabel, want goed passende kleding maakt echt een enorm verschil!

• Els
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Eerste keer besteld bij Mooilang, en wat een succes! Dochter is helemaal blij met haar flared broek die mooi past en op lengte is. De kleur en stof zijn prachtig, verzending was snel en dat voor een prima prijs. Hier gaan we zeker vaker bestellen!

• Hoe beoordeel je Mooilang.nl?

• Nadia Harteveld
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Zoals ik ook al via instagram heb aangegeven;
    Ik wilde even zeggen dat ik echt dolblij ben dat ik jullie website heb gevonden! Ik heb 4 broeken besteld en vandaag heeft mijn dochter ze allemaal gepast.. het lijkt wel of ze voor haar gemaakt zijn! Het staat mooi en zit werkelijk waar als gegoten!
    Ik zal zeker weer nieuwe broeken bestellen!

• Anet
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Netjes informatie ontvangen via de mail. Hij past goed.

• Nietje
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Eindelijk passende broeken voor mijn meiden. Hele goede kwaliteit. De bestelling werd vlot bezorgd en de maten komen ook overeen met de maattabel. Het contact verloopt heel vlot en prettig.

• Ellen Dannenberg
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

De broek zit echt perfect! De stof lijkt ook van mooie kwaliteit. Normaal is er voor mijn dochter bijna niets te vinden wat niet te kort of te wijd is. Wij zien graag meer broeken in de webshop en komen zeker terug!

• Angela
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Degelijke broeken, vlot verzonden. Dochter is er erg blij mee!

• Sharell Dammers
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Het contact is fijn. Ik werd goed geholpen. Bestelling snel geplaatst en vlot ontvangen. Mijn dochter valt tussen de maten in. Ze is erg smal en heeft lange benen. Maar daar blijkt goed over nagedacht te zijn en nu zijn wij een paar prachtige broeken rijker die zowel strak zit als lang genoeg is. Eindelijk echte smalle broeken gevonden. Kwaliteit is super. Ik raad iedereen deze shop aan met smalle meiden.

• Jaelle Van Riemsdijk
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Een super leuke broek, zit lekker en staat erg mooi. Heel blij met de broek!

• Anouk
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Precies wat ik nodig had voor mijn mooie slanke dame. Elders moet ik broeken vaak een maat kleiner kopen vanwege de taille en dan zijn ze dus te kort. Een lichte flaired ribbroek had ze bovendien al heel lang op haar verlanglijstje, dus ze sprong een gat in de lucht. Deze is mooi en schijnt niet door. Prima kwaliteit dus en snelle levering.

• M
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Eindelijk een broek die past. Mijn dochter is zo blij. Iedereen vraagt waar die retro broek gekocht is.
    Hele snelle levering en vriendelijke mevrouw die met je mee denkt.
    Goede degelijke kwaliteit. Heb gelijk weer een bestelling gedaan.

• Esther
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Snelle levering, perfecte pasvorm. Helaas kleinschalig assortiment, verder helemaal perfect! Een echte aanrader voor smalle meiden

• Merel
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Altijd een goede kwaliteit broeken, welke perfect passen. Kan niet beter!

• Ellen R
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Fantastische broeken voor mijn lange smalle dochter!

• Joanie Van Der Bracht
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Eindelijk een broek die mijn dochter echt past. Lang genoeg, en lekker smal. Ook een goede service dus top! We gaan hier zeker vaker bestellen!

• Ida Brouwer
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Fijn dat er lange leggings bestaan met smalle taille en smalle benen

• Nynke Algera
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Hippe lange broek, blij mee!

• Jessica Meijs
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Goede service en mooie broeken!

• M. van Alphen
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Eindelijk mooi aansluitende broeken voor mijn lange, dunne dochter. Ze is er heel blij mee!

• Janna Brouwer-Schouten
    Geverifieerde klant van Mooilang.nl

Eindelijk een broek die niet floddert om haar benen of 10 cm te kort is! En een mooie kwaliteit stof.