Mooregreen
"Mooregreen is gespecialiseerd in het geven van informatie en advies en in het aankopen van wasbare luiers. Wij hebben een ruim assortiment wasbare luiers, zoogcompressen en verbanden, de bekende merken zoals Petit Lulu, Thirsties, Hu-da, Bamboolik, ImseVimse, Ella's House en Myllymuksut Met daarnaast exclusieve merken zoals Culla di Teby, Piriuki en Made by Lotte vind je bij ons!
Filter 309 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 232 met beschrijving

• Inez Hegeman
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Goede service! Snel antwoord op mijn vragen. Erg blij met de producten die ik heb besteld.

• Jolijn Schroijen
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Goede prijs kwaliteit, snelle verzending en nog een vriendelijk kaartje bij de bestelling. Super service!

• Hoe beoordeel je Mooregreen?

• Charlotte Vink
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Fijne website, bestelling snel in huis met een lief persoonlijk kaartje!

• T.
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Fijne goed verzorgde en vlotte levering. Persoonlijk berichtje erbij . Blij met de producten.

• K. OudeBos
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Het stoffen maandverband werd snel en goed verzonden.

• Mandy Vos-Boerboom
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Vriendelijke service, vragen werden goed beantwoord en toen een product niet op voorraad bleek werd dat in overleg netjes vervangen door een vergelijkbaar en mogelijk zelfs iets beter exemplaar.

• samantha
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Snelle verzending en top service :) lief persoonlijk kaartje bij de bestelling... Heel leuk!

• Erica Walhout
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Als je vragen hebt, worden deze goed beantwoord. Ook word er met je meegedacht.

• Laura Joe-de Bruine

Alles zoals verwacht.

• Marieke
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Goede betaalbare wasbare luiers!