Mooregreen
"Mooregreen is gespecialiseerd in het geven van informatie en advies en in het aankopen van wasbare luiers. Wij hebben een ruim assortiment wasbare luiers, zoogcompressen en verbanden, de bekende merken zoals Petit Lulu, Thirsties, Hu-da, Bamboolik, ImseVimse, Ella's House en Myllymuksut Met daarnaast exclusieve merken zoals Culla di Teby, Piriuki en Made by Lotte vind je bij ons!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 12-08-2022 ingetrokken

9,7
Filter 321 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 240 met beschrijving

• Isabelle
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Snelle levering en mooi assortiment. Heel fijn ook dat mijn kleine bestelling als brief verstuurd werd. Dus geen hoge verzendkosten voor een kleine pakje.

• Simone Waldram

Duidelijke webshop. Snelle levering

• Susan Eggink

Super attent! Meedenkend!

• Mieke van de Pas
    Geverifieerde klant van Mooregreen

de twee producten waren anders dan de website suggereerde, en een van de producten blijkt zelfs onbruikbaar. Waardeloos!! Dan is het meegestuurde kaartje gewoon een belediging.

• Marloes
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Fijn zo'n persoonlijk briefje erbij, zeer snelle levering

• Hillary Schnijderberg
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Er wordt snel gereageerd op mails, altijd vriendelijk en de levering was erg snel! :)

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Snel bezorgd en zag er weer super uit!

• Leonie Gerhardt
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Gewoon prima winkel waar ik zal enige jaren bestel

• Inez Hegeman
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Goede service! Snel antwoord op mijn vragen. Erg blij met de producten die ik heb besteld.

• Jolijn Schroijen
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Goede prijs kwaliteit, snelle verzending en nog een vriendelijk kaartje bij de bestelling. Super service!

• Charlotte Vink
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Fijne website, bestelling snel in huis met een lief persoonlijk kaartje!

• T.
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Fijne goed verzorgde en vlotte levering. Persoonlijk berichtje erbij . Blij met de producten.

• K. OudeBos
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Het stoffen maandverband werd snel en goed verzonden.

• Mandy Vos-Boerboom
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Vriendelijke service, vragen werden goed beantwoord en toen een product niet op voorraad bleek werd dat in overleg netjes vervangen door een vergelijkbaar en mogelijk zelfs iets beter exemplaar.

• samantha
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Snelle verzending en top service :) lief persoonlijk kaartje bij de bestelling... Heel leuk!

• Erica Walhout
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Als je vragen hebt, worden deze goed beantwoord. Ook word er met je meegedacht.

• Laura Joe-de Bruine

Alles zoals verwacht.

• Marieke
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Goede betaalbare wasbare luiers!

• Debbie
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Fijn een aantal huda voorgevormde luiers gekocht tijdens de RNW. Tevreden over de service, goede prijzen. Levering was ondanks de drukte tijdens de aanbiedingsweek vlot. We zijn ook erg blij met de huda luiers. We gebruiken ze voor de nachten.

• Hermien Weststeijn
    Geverifieerde klant van Mooregreen

Persoonlijk kaartje erbij, goede producten, fijne, snelle communicatie !