Morsink Tweewielers

Morsink Tweewielers

Groot assortiment, uitstekende bereikbaarheid & de beste service
In de 2500 vierkante meter tellende showroom met twee verdiepingen tref je een grote collectie nieuwe en gebruikte fietsen tegen aantrekkelijke prijzen. Daarnaast is er een ruime keuze aan accessoires.

Uiteraard beschikt Morsink Tweewielers over een moderne werkplaats waar alle voorkomende reparaties uitgevoerd kunnen worden, zowel aan fietsen en elektrische aangedreven fietsen. Reparaties worden door uitsluitend gediplomeerde monteurs vlot en vakkundig uitgevoerd.

Het team van Morsink Tweewielers staat 6 dagen in de week voor je klaar met deskundig advies maar bovenal met service.

Kom eens vrijblijvend bij ons langs en laat je overtuigen!
1.402 klantbeoordelingen
Filter 1258 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1254 met beschrijving

• Marianne
    Review voor Morsink Tweewielers

Fijne service, bestelling tot bezorging in een week tijd! Tussendoor verschillende malen telefonisch contact gehad, prettig geholpen. Vlak voor de verzending van de fiets gevraagd of de intuvia 100 vervangen kon worden door de Kiox 300. Ook dit is fantastisch geregeld! De accu was 100% opgeladen, helemaal rijklaar afgeleverd. Niets dan lof voor Morsink tweewielers! Mijn nieuwe Gazelle Avignon C380 HMB netjes en op tijd afgeleverd door Focus Koeriers. Eén minpuntje😉… de beloofde lollies zijn vergeten…

• Jacques

Prima

• Hoe beoordeel je Morsink Tweewielers?

• Dirk Van den Broeck
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Tevreden, juiste materiaal en snelle levering.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Goede service en snel verzonden.

• Ernie
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

De levering is snel en goed uitgevoerd.
    Zeer tevreden.

• Mascha van Hassel
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Goede hulp bij het uitzoeken van een elektrische fiets die aan mijn wensenlijstje voldoet. Snelle service met het rijklaar maken. Fijne winkel met veel keus en personeel met kennis.

• Evelien van den Berg
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Prima service. Fiets is netjes afgeleverd.

• Rob
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Levering duurde wat langer omdat onderdeel niet in voorraad was.

• Barry
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Het was een concurrerende prijs, vriendelijke service aan de telefoon, en super snel een electrische fiets geleverd die zelfs de grote websites niet meer op voorraad hadden. Hele goede ervaring tot nog toe en de fiets rijdt super.

• M. Bouwmeester
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Vriendelijk personeel, snelle levering!

• Rob Schouten

netjes en snel verzonden

• Hielke Post
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Super bedrijf!! Volgende dag had ik mijn bestelli g thuis. Perfect verpakt en via whatsapp snel uitleg gekregen.

• marcel van zanten

Snel geleverd

• B. Krijbolder
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Het artikel dat ik heb gekocht was niet geschikt voor mijn type e-bike. Op de site was dat niet vermeld. Nu tweemaal verzendkosten duurder dan wat het product kost. Volgende keer toch maar niet meer via internet bestellen.

• Helene Bentvelzen
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Fijne tas, goed geholpen!

• Henk H
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Perfect bedrijf snel en goed geleverd

• Gerard
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Ook voor de wat oudere fietsen nog onderdelen verkrijgbaar. En dat voor een schappelijke prijs. De verzending had wat sneller gemogen, maar uiteindelijk alles perfect geregeld.

• Jac Jansen
    Geverifieerde klant van Morsink Tweewielers

Snelle levering, originele artikel en alles werkt weer. Helemaal tevreden.

• Wim

Goed produkt, snel geleverd