Motion Mobility

Motion Mobility

Motion Mobility is dé specialist op het gebied van hulpmiddelen voor ouderen en mindervaliden. Zo kunt u bij ons terecht voor hulpmiddelen op het gebied van mobiliteit, badkamer, wonen, slapen en meer. Bij ons vindt u een uitgebreid assortiment aan hulpmiddelen om de zelfredzaamheid binnen- en buitenshuis te verhogen. Denk hierbij onder andere aan scootmobielen, rolstoelen, rollators, douchestoelen en toiletverhogers.

Daarnaast kunt u ook als zorgprofessional bij ons terecht voor hulpmiddelen welke de kwaliteit van de zorg verhogen en het werk voor u als verzorger makkelijker maken.

Door onze jarenlange ervaring en kennis kunnen wij u een passend advies geven, welke aansluit op uw wensen en situatie. Neem gerust contact met ons op.

• Miep Verdu-Sassen
    Geverifieerde klant van Motion Mobility

Prima trolley, heel blij mee

• Daatje Bergman
    Geverifieerde klant van Motion Mobility

Wat er gezegd wordt werd gedaan. En het product werd netjes en helemaal naar verwachting afgeleverd

• Hoe beoordeel je Motion Mobility?

• Paul Rosink
    Geverifieerde klant van Motion Mobility

Product als omschreven, prima in orde en snelle levering!!

• Rob
    Geverifieerde klant van Motion Mobility

Snel aan mooie opvouwbare krukken geholpen.

• LS
    Geverifieerde klant van Motion Mobility

Op tijd geleverd. Goede kwaliteit van product

• Mel

Snelle levering!

• Piet Wolters

Prima geregeld!

• I.J. van den Nieuwendijk
    Review voor Motion Mobility

Product besteld, snel geleverd en proactieve respons van de klantenservice toen een klein artikel bleek te ontbreken bij levering. Ze belden al voor ik me het had gerealiseerd. Super!

• Maria Sanchez
    Geverifieerde klant van Motion Mobility

Goede prijzen en goede service

• Rosie
    Geverifieerde klant van Motion Mobility

Binnen een dag geleverd. Top.

• A Brisebois
    Geverifieerde klant van Motion Mobility

It was wonderful to be able to go about with such ease. I wish drop off/pick up was one charge but that's the way it goes. It would be better if some form of front facing light came with it so other people could see me coming in the dark. Otherwise, great experience.

• Gert Ballegooijen van
    Geverifieerde klant van Motion Mobility

Er zit geen Gebruikershandleiding bij, dus voor een leek, zoals ik ben, is het dan lastig om te weten hoe je dit apparaat aan de gang krijgt.

• Jo Oord

• Suhil Alshaban

Goeie kwaliteit

• Leo Veldhoen
    Review voor Motion Mobility

Goede adviezen gekregen en daarna een mooie deal kunnen maken. Scootmobiel is daarna de volgende dag bezorgd. Topservice!

• Nick Soetekouw

Snel en top

• Sep De rijk
    Geverifieerde klant van Motion Mobility

Ik had een product besteld is kwijt geraakt in bezorging maar word gezegt dat ze hem zo snel nieuwe op sturen Düs als ze dat doen is het zeker goed

• Anne Bruyninckx

Alles was in orde.