Motocars Benelux

Motocars Benelux

MotoCars Benelux is al jaren actief op de Belgische en Nederlandse markt. Dankzij de voordelen die een Online Store met zich meebrengt ligt onze focus op de aanbod van de beste producten tegen de scherpste prijzen van Benelux.

Lidmaatschap per 27-07-2023 stopgezet

7,2
Filter 240 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 161 met beschrijving

• Edwin Zwart
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

4 banden besteld en krijg er 1 verkeerde erbij of 1 goede band en 3 verkeerde hopenlijk word dit snel opgelost

• kathleen timmerman
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Heb bestelling gedaan maar blijkbaar waren de producten niet meer op stock,
    Best gewoon vermelden op de site,Dan is het duidelijk en hoef je ook
    niet meer alle andere handelingen( betalen en etc) doen.

• Justin Lamberink
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Bestelling kwam opzich wel snel. Maar kreeg een 6 inch band terwijl hij bij 4 inch stond. Nu geen contact meer te krijgen met de winkel

• Iris Van den Burg
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Ondeugdelijk product geleverd gekregen. Dezelfde dag heb ik daar direct contact over opgenomen. Contact is zeer moeilijk te krijgen. Laat heel lang op zicht wachten, enkel als je zelf continue volhoudt reageren ze uiteindelijk. Maar nu nog steeds geen passende oplossing voor de niet werkende crossmotor gekregen. Proberen continue de schuld bij jou te leggen.

• Michel Vanderhoven
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Reageren 1 x op bericht via whatsapp. Vervolgens hoor je helemaal niks meer. Waardeloze klantenservice. Verschuilen achter berichtgeving dat het druk is. Ik geloof er geen drol van. 1 manszaak die te lui is om klanten te woord te staan. Ik koop er in ieder geval helemaal niks meer.

• Martine Cool
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Zeer goede communicatie en snelle levering thuis. Alles tiptop!

• Rebecca Sande
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Snelle levering en updates over de bezorging vond ik ook prettig

• Guy Van Roy

Snelle levering.

• Daphne vlieghe
    Review voor Motocars Benelux

Dienst na verkoop is WAARDELOOS. Crossmotor besteld voor ons zoontje zijn communie. Het kind heeft hel nooit moeten gebruiken deze is defect 😡 verschillende mails gestuurd, live chat, Whatsapp alle kanalen geprobeerd maar geen reactie. Koop hier niet

• Tiemy Obers
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Zeer mooie producten en website, de pocketbike zelf is ook zeer vlug verzonden geweest naar België. Helaas van begin een defect product ontvangen en na dagen vruchteloos contact te proberen krijgen op verschillende manieren deze dan toch maar terug gezonden op eigen kosten. Na eindje eindelijk iemand via de chat gehoord door zelf te blijven proberen contact zoeken. Volgens die medewerker is deze ontvangen maar moet ik nu nog wachten voor een oordeel en/of reparatie,.. Na lang doorgaan eindelijk nieuws dat deze hersteld is, maar volledig beschadigd. Gingen die zo terugsturen.. Ondertussen lang geleden geschil ingediend en nog geen oplossing dus naar commissie, rechtbank eventueel! Opgelet dus als u hier iets koopt!!

• Nico Heyrman
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Alles perfect gelopen hoe het moet alles beantwoord op mail perfecte levering

• Anthony Boulanger

Parfait !

• Ruud van der Velden

Klanten service is waardeloos

• Tim Vandenabeele
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

In tegenstelling tot de reviews, had ik wel gewoon contact met de verkoper via Whatsapp. Correcte afhandeling

• Jolien Huygens
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Koop hier niet . Word niet verzonden en je krijgt je geld gewoon terug

• Louwina Jacobs
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Niet!!!besteld en betaald!!en dan pas komt de mail dat het product niet leverbaar is...waardeloos!

• Annie Beersaerts
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Nog steeds niet toe gekomen , geen antwoorden op mail !!!!

• Anja Van Eeuwijk
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Snel geleverd en kleinzoon is erg in zijn nopjes met zijn stoere helm

• Stefan De Vries
    Geverifieerde klant van Motocars Benelux

Eigenlijk hetzelfde als de vorige keer....service én feedback erg goed!!!!

• Johan
    Review voor Motocars Benelux

We hebben banden gekocht en deze in slechte staat ontvangen , de rubber noppen zijn van de band afgescheurd. 2 maal e-mail gestuurd, formulier ingevuld op de site, meerdere malen whatsapp. Geen reactie. Oplichters. Als ik in de buurt van Roermond ben, spring ik eens binnen