Motordempers.nl

Motordempers.nl

Motordempers.nl is al 10 jaar de specialist in motor uitlaten!

• Eelco
    Review voor Motordempers.nl

Na goed gesprek met eigenaar heb ik mijn review hier aangepast. De prijsstelling en ordering gingen snel. Ik blijf erbij als iemand uit de 'customer experience' hoek, dat de service beleving beter moet als het gaat om communicatie over levertijden, etc. Maar met groei komen soms hick-ups, het gaat maar hoe je ermee om gaat. Dat is goed gedaan na contact dus dat is wat telt.

Antwoord van Motordempers.nl

We hebben inderdaad uitvoerig en prettig contact met Eelco gehad en danken Eelco hiervoor. We zijn ook blij met het wederzijdse begrip in deze.

De bestelling van Eelco is binnen 2 werkdagen verzonden en dat is wat ons betreft zeker nog binnen de marge. Het was met name de statusinfo van de bestelling die Eelco graag eerder had ontvangen. In dit geval heeft Eelco zeker een punt maar helaas is dit in sommige gevallen niet mogelijk en hierover proberen we de klant ook zo goed mogelijk te informeren bijv. in de extra uitleg in de orderbevestiging. Een gemene deler is ook het weekend geweest dat er nog tussen zat en waarin wij gesloten zijn.

Hoewel we onze klanten zowel via onze website als ook in de orderbevestigingen van bestellingen zo veel en goed mogelijk op de hoogte proberen te stellen van o.a. de mogelijke slechtere bereikbaarheid bij tijd en wijle als gevolg van de Corona perikelen, is de verwachting van Eelco m.b.t. de wijze waarop we dat doen in dit geval helaas niet in lijn met die van ons geweest. Hoewel we streven naar 100% tevreden klanten beseffen we ons ook dat we het wellicht niet iedereen helemaal naar de zin kunnen maken en dat er ook bij ons altijd dingen beter kunnen. En daarin is het belangrijk voor ons om altijd naar de klant te luisteren en we nemen de opmerkingen en adviezen van Eelco dan ook zeer zeker serieus, want ook bij een score van 97% klanttevredenheid zijn er altijd zaken die beter kunnen en beter moeten, Het houdt ons scherp en het doet ons streven naar een klantenscore die nog dichter in de buurt zal komen van de 100% ;)

• Thomas
    Geverifieerde klant van Motordempers.nl

Goede prijzen, UITSTEKENDE service en vriendelijke professionele mensen !
    Toppers !!!!

• Hoe beoordeel je Motordempers.nl?

• Nick
    Review voor Motordempers.nl

Ik krijg geen gehoor meer van hun totaal niks en dit al na een paar weken dus totaal niets met drukte te maken !

• rick Minnella

Goede service

• Bart
    Review voor Motordempers.nl

Ik wilde graag een bochtenset bestellen voor mijn motor. Berichtje gestuurd of deze leverbaar was en ik kreeg vrij snel reactie: ja deze is te leveren, en misschien kunnen we de prijs nog wat aanpassen. Even wachten dus. 4 maanden en 4 mailtjes van 2 verschillende email adressen later totaal geen reactie kunnen krijgen. Ok dat je een keer een mailtje mist in een lastige tijd, geen probleem. Maar tot 4 keer toe? Dan vertrouw ik de communicatie van dit bedrijf echt niet en komt mijn ervaring niet echt overeen met de reacties hier. Bijzonder.

• Glenn Hodiamont
    Geverifieerde klant van Motordempers.nl

Snelle service, via mail goed bereikbaar!

• Engbert Scheeper
    Geverifieerde klant van Motordempers.nl

Goeie kwaliteit artikel, supersnelle levering en gunstige prijs

• Rob
    Review voor Motordempers.nl

MIVV demper besteld en na wat vertraging netjes geleverd. Goede service en goed op de hoogte gebracht kwa voortgang. Top!

• Mooie uitlaat besteld, en netjes geleverd
    Review voor Motordempers.nl

Na dat ik een vraag had wat betrekking had op de uitlaat duurde het wat lang voor ik reactie kreeg via de mail zo wel whatsapp
    Uiteindelijk netjes mail terug gehad met duidelijke uitleg door drukte en Corona speelde een grote rol dus uiteindelijk netjes op gepakt bedankt !!

• Richard Tehubijuluw
    Geverifieerde klant van Motordempers.nl

Niets alles goed geregeld snelle levering!
    Goede webshop!
    Kortom top