Motordempers.nl

Motordempers.nl

Motordempers.nl is al 10 jaar de specialist in motor uitlaten!

• Rick
    Geverifieerde klant van Motordempers.nl

Super service, besteld en kwam erachter dat ik op "afhalen" gedrukt had. Na een belletje en 1 minuut geduld was het opgelost. Tevens heel tevreden dat ze het nog voor hun vakantie verstuurden!

• Lugo
    Geverifieerde klant van Motordempers.nl

Snelle levering en een uitstekende service en advies.

• Hoe beoordeel je Motordempers.nl?

• Hans Wenger
    Geverifieerde klant van Motordempers.nl

Schnelle Lieferung, unschlagbar günstiger Preis, würde den Knallpott jederzeit wieder bestellen !!!!

• stef kempkens
    Geverifieerde klant van Motordempers.nl

Goede service, voor mijn motor hulp gekregen en ook voor de motor van een vriendin!

• Niels
    Review voor Motordempers.nl

Bestelde zelf een LeoVince Slip-On uitlaat in het weekend maar door onvoorziene omstandigheden moest ik deze annuleren. Ze belde me op en lieten een voicemail na met alle uitleg om dit te voltooien en zette dit ook netjes op mail. Zeer tevreden van de service en ook dezelfde dag nog het geld terug gestort. Moest ik toch voor een uitlaat kijken doe ik dat zeker hier!

• Sacha Ruttens
    Geverifieerde klant van Motordempers.nl

Snelle afgandeling en grote stock aanwezig

• Niek van Ark
    Review voor Motordempers.nl

In eerste instantie een Akrapovic uitlaat besteld, die bleek helaas niet op voorraad te zijn en ook niet bij de leverancier, hierdoor hebben ze met mij contact opgenomen en de alternatieven besproken. Erg menselijk en mee denkend personeel. Uiteindelijk meer dan tevreden met de aanschaf van het alternatief. Misschien wel beter dan wat ik eerst besteld had.

Dank voor jullie hulp!

• Mdorst
    Geverifieerde klant van Motordempers.nl

Snelle levering en goed advies gegeven.

• Martijn van Wijngaarden

Snel en duidelijk

• Mark
    Review voor Motordempers.nl

Zeer goede service. Na een jaar liet de zwarte coating van de demper op een paar plekken los. Kreeg via garantie een nieuwe demper aangeboden. Ik heb er voor gekozen om een andere demper uit te kiezen (met bijbetaling) dit was geen enkel probleem. De communicatie is ook zeer prettig verlopen, echt een goeie winkel.