MotorkledingStore.nl

MotorkledingStore.nl

Wij zijn de meest complete én natuurlijk de voordeligste motorkledingwinkel van Nederland en ver daarbuiten.

• Joeri Van Dyck

......

• Jacco
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Goede prijs en prima verzending

• Hoe beoordeel je MotorkledingStore.nl?

• Susan Delaruelle

Snelle levering!

• Bonne Post

• Michel Dubbeldam
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Duidelijke site en snelle levering

• Louis Van Der Linden
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Overzichtelijke en uitgebreide keuze. Alleen jammer dat het via postnl wordt bezorgd, want zoals zeer vaak voorkomt komt postnl de datum en tijd die ze geven via t&t niet na en dan ben je weer een dag voor niets thuis gebleven.

• Nathalie Van Der Put
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Prettige webshop, duidelijke communicatie over de bestelling via mail. Vragen per telefoon zijn ook zeer netjes en duidelijk beantwoord.

• Sara Palmbush

Alles was prima!

• Torben Koltze

Geweldige service~!

• Bas Pieterse
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Opbouwende kritiek: Klanten op de hoogte houden over waneer de bestelling geleverd wordt, de site gaf aan dat het binnen 2a3 werkdagen geleverd zou worden en zou het afhalen, ik ging na 8 dagen naar het filiaal in vianen en wisten van niets. positief is dat ik geadviseerd werd de webshop te bellen en dat deed ik en kwam de verkoper aan de telefoon er achter dat ik de verkeerde bestellint had geplaatst( het betreft een telefoonhouder voor de iphone 8+ terwijl ik de houder moest hebben voor de iPhone 7 /8 ed dus bedankt daarvoor, hij beloofde vervolgens hem de volgende dag op te sturen. En de telefoonhouder is netjes bezorgd