MotorkledingStore.nl

MotorkledingStore.nl

Wij zijn de meest complete én natuurlijk de voordeligste motorkledingwinkel van Nederland en ver daarbuiten.
8,7
2.701 klantbeoordelingen
Filter 1540 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1329 met beschrijving

• Melis
    Review voor MotorkledingStore.nl

De service is goed in Capelle a/d IJssel probleem met helm en is door bedrijfsleider en winkel medewerkers perfect opgelost. Was meer dan ik had verwacht hoe ze het opgelost hebben met mijn helm. Kunnen andere zaken nog wat van leren. Ga zo door daar want dit is nog echt klant staat centraal. Geweldig en goed team.

• R. Hankel
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

ik krijg zonder voorafgaand verzoek een mail van 'webwinkelkeur', zelfs mijn naam is ongevraagd doorgegeven. Ik moet dit helaas gaan melden bij de privacy waakhonden!

• Hoe beoordeel je MotorkledingStore.nl?

• Fred Geraerts
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Snelle levering en goede jas voor een vriendelijke prijs

• Niels Essenburg
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Goede producten en goede levering. Een no nonsens organisatie. Helemaal top. Bij vragen over producten goede reviews van klanten.

• Frank op t Roodt
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

snelle levering alles was top

• Marcel Ippel
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Drie artikelen besteld en kreeg er 2 apart opgestuurd zonder tekst of uitleg.
    Na een paar weken contact opgenomen en gevraagd wanneer ik het laatste artikel zou krijgen. Deze was blijkbaar vergeten en later nagestuurd. Kortom, geen fijne winkel ervaring.

• Dimitris petsas
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Geweldige service, alles op tijd, artikelen waren goed verpakt en voor een goede prijs! 👍 #tevredenklant #goedeservice!!!!!

• Rene van Tongeren
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Ik heb niets met de klantenservice te maken gehad Ik heb de online aankopen ingeleverd in Apeldoorn . De kleding die te groot of te klein is moet teruggestuurd worden op eigen kosten. Als je via BOL.com besteld kun je alle retouren kosteloos retourneren.
    Daarom geef ik jullie twee sterren .

• Edwin
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Goede informatie vooraf. Bestelling snel geleverd. Alleen moet je je goed oriënteren of het artikel bij hen het goedkoopste is .

• Richard Plugge

Bestelling liep prima.
    Snel binnen.
    Even zoeken naar de pinlock (was onder een flap van de doos terecht gekomen.
    Helm zit goed (wel strak.... oude helm 4 jaar duidelijk te los)
    Alleen wel prijzig.... bescherming maar toch

• Leo Waller
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Goede kwaliteit en snel geleverd

• Anoniem

Doen wat ze zeggen.

• Nora El-Maimouni
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Goede service en levering.

• Anoniempje

Goede service, snel geleverd

• Joey Dielemans
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

De motor schoenen die ik had besteld, bleken een langere levertijd te hebben dan de website vermeldde. Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik gebeld door motorkledingstore om me hiervan op de hoogte te brengen en eventueel mijn bestelling te wijzigen. Tot aan de levering was motorkledingstore betrokken en de communicatie was heel sterk!!

• Michel
    Review voor MotorkledingStore.nl

Betreft vestiging Capelle aan den IJssel
    Prima service
    Goed geholpen, juiste antwoorden op vragen en leuk gesprek.

• Patrick van Pinxteren
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Levertijd was langer dan het aangegeven aantal werkdagen (feestdagen niet meegerekend).

• A.A van Slooten
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Prachtig leren motorpak van Rev'it. Vriendelijke medewerker locatie Apeldoorn, fijne energie

• Christophe LONDON
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Tout OK : bon suivi de la commande, livraison dans les délais (en Belgique), et article conforme à ce qui est présenté sur le site

• Jelle Dik
    Geverifieerde klant van MotorkledingStore.nl

Snelle levering, helaas was een doos een beetje gesneuveld, maar dat ligt eerder aan de bezorger!