Motorolien.nl

Motorolien.nl

Sinds 2013 biedt Motorolien.nl kwaliteitsmerk olieproducten aan particulieren en bedrijven in Nederland en België. Vanaf dag één hadden we het streven om aan de wensen en eisen van onze klanten te voldoen. Daarom bieden we uitsluitend kwaliteitsproducten aan tegen concurrerende prijzen.
9,5

• Berthold
    Review voor Motorolien.nl

Ik bestel al 1 jaar mijn olie hier. Eerst via Bol com en nu direct. En ik ben heel erg tevreden met dit bedrijf.
    Goede prijs.
    Snelle levering.
    Goede alternatieven product aanbieding als de olie die je wil niet in de juiste jerrycan leverbaar is.
    Ze zijn altijd goed bereikbaar per E-Mail. En lossen problemen op als er eens een pakketje niet geleverd wordt door PostNL.
    Ik raad motorolien punt nl zeker aan.

• Tim
    Review voor Motorolien.nl

Goede prijs, redelijke verzendkosten (goedkoper inclusief verzending dan elders), duidelijk bestel-proces en het pakket is netjes in een speciale doos verzonden met PostNL (die altijd mijn voorkeur heeft boven DHL, GLS etcetera).

• Hoe beoordeel je Motorolien.nl?

• Bart Hofstra
    Review voor Motorolien.nl

Voor het eerst motorolie besteld via webwinkel.toen ik de prijzen zag kon ik dit bijna niet geloven,na enige twijfel en het lezen van recensies toch maar besteld,en en de volgende dag werd het al afgeleverd,Perfect.

• Sjef

Gister besteld rond namiddag,

Olie zat vandaag al een paar uur geleden in me auto

Top.

• Bregt Smeekens
    Review voor Motorolien.nl

Supersnelle levering en heel goede prijs

• johan
    Review voor Motorolien.nl

Bestelling gedaan, keurig netjes afgeleverd, factuur erbij en ook nog eens per mail de factuur. Tevens netjes te woord gestaan bij mijn vragen. Hier kun je met een gerust hart bestellen

• Mo

Top service!

• André Kemfers
    Review voor Motorolien.nl

Zending is gelukkig toch bij ons thuis afgeleverd, mogen wij u bedanken voor het feit

dat u de extra kosten zonder dat wij daar enige moeite voor hebben moeten doen

al terug heeft gestort , getuigd van een zeer prettige manier van zaken doen.

• Nick Rijs
    Review voor Motorolien.nl

Olie besteld en was netjes opgebeld dat het iets langer ging duren om te leveren
    Dus goede service en olie netjes ontvangen

• Anouk Kolle

Gevonden wat ik zocht
    Castrol magnatec C3 voor een eerlijke prijs
    Snel van leveren binnen 2 werkdagen in huis

• Seyit Cetin

De olieen op tijd ontvangen. Goede service. En zeer goedkoop

• Richard Visser
    Review voor Motorolien.nl

Prima, snelle leveringen en uitstekende prijs.

• H Vooren
    Review voor Motorolien.nl

Snelle levering,en een van de goedkoopste.

• Jan Vos

Tevreden

• Shai
    Review voor Motorolien.nl

De webwinkel oog in eerste instantie wat saai en fantasieloos maar jebkomt er tenslotte okie kopen en het functioneert. Het zoeken gaat prima en het assortiment is goed. Kwaliteit van olie is top en zo ook het bestelproces. Besteld op vrijdagavond en maandag bezorgd, dat is zeer vlot. Prijzen zijn concurrerend en ik zal hier zeker weer bestellen.

• Ten have
    Review voor Motorolien.nl

Heel tevreden snelle levering. Goed verpakt gewoon top echt een aanrader

• Rob
    Review voor Motorolien.nl

De bestelde motorolie werd keurig op tijd afgeleverd.

• Alex
    Review voor Motorolien.nl

Het bestelde materiaal werd snel ( de volgende dag) en goed verpakt geleverd .