Motorolien.nl

Motorolien.nl

Sinds 2013 biedt Motorolien.nl kwaliteitsmerk olieproducten aan particulieren en bedrijven in Nederland en België. Vanaf dag één hadden we het streven om aan de wensen en eisen van onze klanten te voldoen. Daarom bieden we uitsluitend kwaliteitsproducten aan tegen concurrerende prijzen.
1.984 klantbeoordelingen

• Tim
    Review voor Motorolien.nl

Goede prijs, redelijke verzendkosten (goedkoper inclusief verzending dan elders), duidelijk bestel-proces en het pakket is netjes in een speciale doos verzonden met PostNL (die altijd mijn voorkeur heeft boven DHL, GLS etcetera).

• Bart Hofstra
    Review voor Motorolien.nl

Voor het eerst motorolie besteld via webwinkel.toen ik de prijzen zag kon ik dit bijna niet geloven,na enige twijfel en het lezen van recensies toch maar besteld,en en de volgende dag werd het al afgeleverd,Perfect.

• Hoe beoordeel je Motorolien.nl?

• Sjef

Gister besteld rond namiddag,

Olie zat vandaag al een paar uur geleden in me auto

Top.

• Bregt Smeekens
    Review voor Motorolien.nl

Supersnelle levering en heel goede prijs

• johan
    Review voor Motorolien.nl

Bestelling gedaan, keurig netjes afgeleverd, factuur erbij en ook nog eens per mail de factuur. Tevens netjes te woord gestaan bij mijn vragen. Hier kun je met een gerust hart bestellen

• Mo

Top service!

• André Kemfers
    Review voor Motorolien.nl

Zending is gelukkig toch bij ons thuis afgeleverd, mogen wij u bedanken voor het feit

dat u de extra kosten zonder dat wij daar enige moeite voor hebben moeten doen

al terug heeft gestort , getuigd van een zeer prettige manier van zaken doen.

• Nick Rijs
    Review voor Motorolien.nl

Olie besteld en was netjes opgebeld dat het iets langer ging duren om te leveren
    Dus goede service en olie netjes ontvangen

• Anouk Kolle

Gevonden wat ik zocht