Mowrobotics
We zijn een bedrijf gespecialiseerd in huis- en tuinautomatisering.
We verkopen Robomow robotmaaiers, accessoires en onderdelen; Cub Cadet robotmaaiers, onderdelen en accutuingereedschap; Wolf Garten accuproducten; DeWalt accessoires en accuproducten; IRobot robotstofzuigers, onderdelen en accessoires; Plugwise domotica.
Tevens zijn we ook servicepunt voor heel Europa voor de fabrikant Robomow en Cub Cadet.
9,3
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• dirk de pooter
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Volgens Postnl track and trace is product afgeleverd, wat niet zo is. Onmiddellijk gemeld, maar wacht nog op duidelijk antwoord.

Beste Dirk,

Helaas hebben we niks ontvangen per mail/telefoon. Zojuist wel een mail gestuurd naar u over de bestelling van 2 dagen geleden. We zijn natuurlijk bereid om het geld terug te storten of een nieuwe te sturen. Helaas hebben we het niet in de hand wat PostNL doet.
    We vinden het dan ook jammer dat we zo worden afgerekend met 1 ster.

• Robert
    Review voor Mowrobotics

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Zoals ik ondertussen van hen gewend ben‼️. Er wordt echt met je meegedacht om tot de beste keuze te komen …

Beste Robert,

Nogmaals bedankt en ook voor de review! We waarderen dit zeer zeker.

Paul

• Hoe beoordeel je Mowrobotics?

• Erik
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Goed geholpen en snel opgestuurd.
    Maaier werkt weer als vanouds.

Beste Erik,

Fijn om te lezen en bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze review!

• willem
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Prima adres, het artikel was net als laatste uit voorraad en keurig een medewerker dezelfde dag aan de telefoon om dat uit te leggen. Had voor mij geen acute haast en een week later

met de rest bezorgd

Beste Willem,

Nogmaals bedankt voor je bestelling en geduld. We waarderen de 5 sterren erg!

• Iris
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Erg tevreden! Wist niet direct wat ik nodig had, maar ik ben via de mail prima geholpen. Deze winter mogen ze gelijk mijn maaier voorzien van een onderhoudsbeurt. Nogmaals dank!

Beste Iris,

Geen dank en bedankt voor je review en leuk dat we later dit jaar onderhoud mogen uitvoeren.

• Danny Claes

Top Service
    Vlotte communicatie
    Stipte levering volgens afspraak

Beste Danny,
    Bedankt voor de bestelling en de review! Wellicht tot een volgende keer.

• Alexander
    Review voor Mowrobotics

Levering is door Post.nl een dag uitgesteld. Ik heb het in de app wel kunnen volgen. Kunnen de jongens niks aan doen. Verder ben ik prima geholpen aan de telefoon, sterker nog ik kreeg ze niet te pakken de eerste keer en ze bellen gewoon keurig terug. Uitstekende service.

Beste Alexander,
    Dank voor de review, helaas ervaren we steeds vaker problemen met PostNL. Fijn dat het goed is gekomen en wellicht tot een volgende keer.

• Hans Goossens
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Super makkelijke site om te bestellen maar 1 dag te laat geleverd door post.nl had een berichtje gestuurd en kreeg gelijk reactie van mowrobotics. Dus super goede service en levering.

Beste Hans,

Nogmaals dank voor de bestelling en de review! We waarderen dit erg.

• Jan Surewaard
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Goed advies over de te bestellen onderdelen. Levering op mijn verzoek uitgesteld ivm afwezigheid en keurig op de afgesproken datum geleverd

Beste Jan,

Dank voor de bestelling en review, we waarderen dit zeer. Wellicht tot een volgende!

• Nobody
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Na 7 dagen nog niet geleverd door PostNL. Lag 3 dagen bij PostNL te wachten. Daarna 2x uitgestelde levering :-(

Beste,

Erg vervelend dat dit zo gelopen is met PostNL. Daar kunnen wij natuurlijk niks aan doen. Jammer dat u ons daar zo op afrekent als jonge onderneming. Deze 1 ster review heeft een grote impact op ons gemiddelde.
    Het is natuurlijk uw ervaring enkel dus veroorzaakt door PostNL.

• Ben
    Review voor Mowrobotics

Uitstekend geholpen, deskundig, ze denken met je mee, goed bereikenbaar per mail of telefoon.

Beste Ben,

Bedankt voor je review. Dit wordt zeker gewaardeerd en wellicht tot een volgende keer.

• Paul Verstraaten
    Review voor Mowrobotics

Robotmaaier was snel geleverd en telefonisch nog goed advies gekregen. Bedankt!

• Annie Stockman
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Het contact met Mowrobotics was super goed, vlugge antwoorden en vriendelijk. Ze hebben me direct geholpen! Wat een service!

Antwoord van Mowrobotics

Beste Annie, Ik zag inderdaad dat je op 1 juni had besteld en dat die vandaag is binnengekomen. Helaas zat het weekend ertussen en heeft het iets langer geduurd bij PostNl. Bedankt voor je beoordeling, wordt zeker gewaardeerd.

• Werner
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Goede service en snelle levering

Antwoord van Mowrobotics

Bedankt voor uw beoordeling, wordt zeer gewaardeerd!

• Luc Vrancken
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Prima servicepunt, mensen reagerende direct op mail en verzending verliep vlot .

Antwoord van Mowrobotics

Beste Luc, bedankt voor je review, dit waarderen we zeer! Wellicht tot een volgende.

• Coen Vermeer

Goede service!!

Beste Coen,
    Bedankt voor de beoordeling, wordt zeer gewaardeerd!

• Kev
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Vlot besteld, jammer dat je geen mail of dergelijke krijgt van de bevestiging van je bestelling

Antwoord van Mowrobotics

Bedankt voor de bestelling en het doorgeven. Er gaat helaas soms iets niet helemaal goed met de bevestiging, maar gaan dat zeker oplossen.

• J. Obbink

Prima im

1 woord

Beste,

Bedankt voor de beoordeling en volgende keer gaan we voor 5 sterren!

• Peter
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

scherpe prijs, snelle levering.

Beste Peter,
    Bedankt voor de beoordeling en tot een volgende keer!

• HW Kooiman
    Review voor Mowrobotics

Prima service, binne 2 dagen kapotte oplader in huis!!

Beste,
    Bedankt voor de bestelling en beoordeling, wordt zeker gewaardeerd.