Mowrobotics
We zijn een bedrijf gespecialiseerd in huis- en tuinautomatisering.
We verkopen Robomow robotmaaiers, accessoires en onderdelen; Cub Cadet robotmaaiers, onderdelen en accutuingereedschap; Wolf Garten accuproducten; DeWalt accessoires en accuproducten; IRobot robotstofzuigers, onderdelen en accessoires; Plugwise domotica.
Tevens zijn we ook servicepunt voor heel Europa voor de fabrikant Robomow en Cub Cadet.
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Coen Vermeer

Goede service!!

• Kev
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Vlot besteld, jammer dat je geen mail of dergelijke krijgt van de bevestiging van je bestelling

• Hoe beoordeel je Mowrobotics?

• J. Obbink

Prima im

1 woord

• Peter
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

scherpe prijs, snelle levering.

• HW Kooiman
    Review voor Mowrobotics

Prima service, binne 2 dagen kapotte oplader in huis!!

• Wiepke Oosterman
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Direct en snel het juiste geleverd

• Ludy Dautzenberg
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

eerste keer kreeg ik steeds een foutmelding tijdens het bestellen, dag erna ging het wel gewoon.

• S Koster
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Nieuwe voeding voor de robomow was snel gevonden en conform de info op website netjes volgende dag geleverd

• Hans Stoorvogel
    Geverifieerde klant van Mowrobotics

Aanvankelijk ging er even iets mis met de bestelling, ik kreeg geen bevestiging per email. Maar na een telefoontje keurig hersteld en alsnog de volgende dag geleverd. Vooralsnog uitstekende service.

• Jan Nathan
    Review voor Mowrobotics

Een jonge firma met een enthousiast, gemotiveerd en buitengewoon klantgericht team. Mooie showroom, uitstekende service. Mijn robotmaaier kwam als nieuw terug uit het jaarlijkse onderhoud, met duidelijke instructies voor het weer in bedrijf nemen.

• D.Burmanje

Ze doen wat ze beloven.

• Michael De Braaf
    Review voor Mowrobotics

We hebben (weer) super goede service gehad en willen daarom Mowrobotics aanbevelen aan iedereen.

• Patrick Janssen
    Review voor Mowrobotics

alles volgens afspraak en nette prijs !

• JK

Onderhoud aan 2 robot maaiers gedaan
    Prijs opgaaf vooraf correct.
    Duidelijke uitleg bij aflevering en maaiers volledig schoongemaakt en gecheckt
    Ze kunnen weer een jaar maaien;
    En volgend jaar kom ik zeker terug.