Mr Beetle
Elke ouder kent het wel. Met de komst van een baby begint ook de invasie van babyspullen. Een box, co-sleeper, wipstoeltje, badje een campingbedje allemaal babyproducten die je maar kort gebruikt. Sterker nog alle producten rondom een baby en kinderen zijn super tijdelijk! Bij Mr Beetle huur je veilige en schone babyspullen voor een vast bedrag per maand. Heb je de producten niet meer nodig dan stuur je ze ons retour. We kijken alle producten na en maken ze grondig schoon, zodat we vervolgens een ander gezin kunnen blij maken. Gemak en duurzaamheid gaan bij ons hand in hand.
co-sleepers wipstoeltjes badjes
9,9
Filter 32 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 26 met beschrijving

• Claudia Lucke
    Geverifieerde klant van Mr Beetle

Ik zou iedereen aanraden om bij Mr Beetle babyspullen te huren! De producten zijn perfect en de service is heel goed. Geen gedoe met het kopen en verkopen van babyspullen die je niet lang gebruikt. De producten zien eruit als nieuw en de service is top. De producten worden thuis afgeleverd en ook weer opgehaald. Dit heeft ons veel gedoe bespaard. Kortom twijfel niet en huur je babyspullen bij Mr Beetle!

• Rolf Mink
    Review voor Mr Beetle

Top service en klant vriendelijk.

• Hoe beoordeel je Mr Beetle?

• Manon
    Geverifieerde klant van Mr Beetle

Snelle levering, persoonlijk contact en prima product! Heel tevreden!

• Danique
    Review voor Mr Beetle

Fijne service, goede communicatie, product in hele nette staat. Bedankt! Aanrader voor jonge ouders

• Marith
    Geverifieerde klant van Mr Beetle

Snelle verwerking van mijn order dus had het zitje zo in huis. Heel fijn om nu een paar maanden gezellig samen aan tafel te zitten met de kleine.

• dilip&julia
    Review voor Mr Beetle

Mr. Beetle bezorgde ons een gloednieuwe box om zes maanden lang te huren voor een zeer goede prijs. De kwaliteit en uitstraling van de box is uitstekend: de box bestaat uit stevige maar verfijnde materialen en een perfect formaat voor iedere woonkamer. Bovenal bewonderen wij de missie en persoonlijke service van Astrid en haar Mr. Beetle. Dank je wel!

• Debbie
    Review voor Mr Beetle

Fijne service en goed geregeld allemaal. Wat ontzettend fijn om zo producten te kunnen huren. Zeker een aanrader, aangezien ze het toch maar kort gebruiken. We hadden cosleeper, wat een uitkomst. Ons kleine meisje sliep er heerlijk in.

Antwoord van Mr Beetle

Beste Debbie, wat fijn dat jullie kleine meisje zo lekker heeft geslapen in de Snuzpod 4! Heel veel geluk gewenst voor jullie.

• Peter van der Ven
    Review voor Mr Beetle

Zeer goed geholpen en blij dat ik de spulletjes heb kunnen huren. en geen grote uitgaven heb hoeven doen ik ben zeer tevreden.

Antwoord van Mr Beetle

Bedankt voor het delen van jouw ervaring Peter. Ik ben blij dat we jou als grootouder goed hebben geholpen.

• Rachel T
    Geverifieerde klant van Mr Beetle

Service is top! Astrid reageert snel op berichten, is erg behulpzaam, vriendelijk en de communicatie verloopt heel soepel. Wij als kersverse ouders raden andere mama's en papa's Mr. Beetle zeker aan!

• Jolien Ter heurne
    Geverifieerde klant van Mr Beetle

Fijn contact, snelle levering, schone en mooie spullen!

• Sandra B
    Review voor Mr Beetle

Great service , easy to order and speedy delivery

• M en M
    Review voor Mr Beetle

Goede spullen te huur met behulp van de fantastische service van Mr Beetle.

• Karst
    Review voor Mr Beetle

Goed, keurig en schoon product. Fijne service waarbij pro actief contact werd opgenomen om te laten waren dat rugzak voor zekerheid dag eerder wordt verstuurd. Echt ontzorgend. Heerlijk gewandeld met de kleine in de rugzak.

• Annelies
    Review voor Mr Beetle

Wij waren zeer tevreden met het huren van onze newborn set voor de stokke tripp trapp. Deze hadden wij voor maar een paar maandjes nodig. Huren was goedkoper dan aanschaffen en je hoeft het ook niet weer door te verkopen . Wij hebben er veel plezier van gehad met het gezin. De communicatie verliep ook vlot.

• Tina Rooijers-Van de Walle
    Geverifieerde klant van Mr Beetle

De rugdrager 3 weken gehuurd voor onze vakantie. Was als nieuw en superhandig. Geweldige service met bezorgen en weer ophalen. Dank je wel!

• Suzanne
    Review voor Mr Beetle

Fijn dat ik de baby set heb kunnen huren! En dat ik op een duurzame manier een hele mooie oplossing heb gevonden. Ik had namelijk al bedacht dat mijn zoon de babyset niet lang nodig had. Dan is 3 maanden huren ( of meer, bet zolang je kindje nodig heeft) de perfecte oplossing en met goede service. Kortom, ik ben erg tevreden.

• Saskia Gootjes
    Geverifieerde klant van Mr Beetle

Snel geleverd, de communicatie is ook snel en er wordt met je mee gedacht. Als ik weer iets voor een kleinkind nodig heb ga ik graag weer naar Mr. Beetle!!

Antwoord van Mr Beetle

Bedankt voor het delen van jouw ervaring Saskia. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

• Salomé
    Review voor Mr Beetle

Wij hebben een mooie en vooral hele handige rugdrager hier kunnen huren voor 1 week tijdens onze vakantie. Snelle service en het product kwam zelfs voor de gereserveerde datum. Het was niet helemaal duidelijk voor mij via de website hoe het werkt met huren voor 1 week maar via de mail werd mij dit snel duidelijk. Het verzendlabel werd mij toegemaild op de afgesproken datum. Al met al een heel fijn bedrijf en mocht het nodig zijn zou ik hier nogmaals spullen huren.

Antwoord van Mr Beetle

Dank je wel Salomé voor het delen van jouw ervaring. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

• Marco de Vries
    Review voor Mr Beetle

Voor onze vakantie hebben we gebruik gemaakt van de Osprey Poco rugdrager. Het bestellen/reserveren ging vrij gemakkelijk net zoals het retourlabel om de rugdrager terug te sturen. Kwaliteit en staat van de rugdrager was bijna nieuwstaat en schoon! Onze kleine heeft zich goed vermaakt in deze rugdrager en het gaf ons veel vrijheid om te bewegen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Antwoord van Mr Beetle

Wat fijn om te lezen Marco, tot de volgende keer!

• Radjis
    Geverifieerde klant van Mr Beetle

Snelle levering. Uitstekende service. Handig als je een item eenmalig/ tijdelijk nodig hebt of wilt uitproberen voordat je het zelf gaat aanschaffen. Wij hebben net een mooie reis achter de rug en speciaal voor het beklimmen van een berg een draagzak gehuurd voor onze 4 jarige zoon, de draagzak was onmisbaar voor de mooie ervaring van de intensieve excursie.

Antwoord van Mr Beetle

Beste Radjis, bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wij zijn super blij dat we een kleine bijdrage hebben kunnen leveren aan jullie fantastische vakantie 🫶