Mr.Bright
Webshop in unieke verlichting van eigen ontwerp
hanglamp wandlamp tafellamp
9,5
Filter 195 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 91 met beschrijving

• Lucie Vogelová
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

duidelijke e-shop, snelle afhandeling, snelle verzending

• Susanne Van der KraaijKraaij
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Mijn vriend was er blij mee

• Hoe beoordeel je Mr.Bright?

• Milena
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Veramente bello!!! Unica cosa che cambierei è la vite che blocca la corda al soffitto (troppo fragile, quando si avvita si deforma). Consegna veloce e imballato bene.

• Saskia
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Mooie lamp , goede kwaliteit. Netjes geleverd.

• Ines Laurent
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Mr. Bright fleurt je gewoon op door naar hem te kijken! Het is een echte eyecatcher! We hebben er 4 naast elkaar boven ons kookeiland gehangen, 2 ervan klimmen nu in elkaars touw, de andere hangen acrobatisch aan hun eigen touw. In ons enthousiasme hebben we na het ophangen er meteen weer 4 besteld voor op andere plaatsen in huis te hangen. Top product, goede afwerking en correct geleverd.

• Myrthe
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Er werd netjes contact opgenomen dat de levering iets langer ging duren door kapotte printer. Mooie producten

• Mª del Carmen Ares Lois
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Precio, servicio y diseño son las cualidades de Mr.Bright

Antwoord van Mr.Bright

Gracias por tu reseña. ¡Y para tu segundo pedido!
    Esperamos que usted y su familia disfruten mucho de las luces Mr.Bright.

• Medy
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Verlichting op maat besteld, Netjes snel geleverd, goed verpakt.

Antwoord van Mr.Bright

Dank je wwel voor je 5 sterren beoordeling Medy :-)

• Aurelie

Mooie lamp, goed materiaal

Antwoord van Mr.Bright

Dat je er nog maar lang van mag genieten Aurelie :--)

• Isabelle Bölsing
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Alles super, tolle Lampe!

Antwoord van Mr.Bright

Vielen Dank für Ihre 5-Sterne-Bewertung Isabelle. Ich hoffe Mr.Bright fühlt sich in Ihrem Haus wie zu Hause ;-)

• Ines Laurent
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Een must-have voor je interieur!

Antwoord van Mr.Bright

Helemaal mee eens :-) Dank je wel voor je review Ines!

• Charlotte Conuau
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

we bought 2 lights and we like Mr Bright and its design (fun for our sons' bedroom) but we regret that the bulb is really not bright enough; we had to chance the bulb for a classic one unfortunately because the room was too dark with the original bulb.

Antwoord van Mr.Bright

Hi Charlotte, thank you for your feedback.
    The lightbulb with gold finish indeed is meant to give a cosy light. If you prefer a functional light you better choose our bulb with clear glass. Both are available in our shop.

• Mª Carmen Ares Lois
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Muy rápidos y eficientes. Buen embalaje

Antwoord van Mr.Bright

Gracias por tu reseña Carmen. Espero que Mr.Bright disfrute del sol español.

• Marika Asunta
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Great customer service, fast delivery and inspiring products. I am happy to recommend!

Antwoord van Mr.Bright

That sure makes us happy too Marika :-)

• José
    Review voor Mr.Bright

Mr Bright voelt zich uitstekend en is dikke vrienden geworden met Buddah. Ze kletsen heel wat af samen. 😁 Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend. Vragen worden vriendelijk en zeer snel beantwoord en afspraken worden nagekomen. Het lampje zelf is grappig en voldoet aan de verwachtingen. Soms doet de dimmer het niet helemaal goed maar wellicht doe ik iets fout. Kijk het nog een paar dagen aan. Conclusie, aanrader en waarschijnlijk ga ik nog wel vaker iets bestellen.

Fijn om te horen José.
    Door de snoerschakelaar een paar keer achter elkaar aan te klikken doorloop je vanzelf het hele dimprogramma. Maar daar was je inmiddels zelf ook al achter gekomen denk ik ;-)
    We zien je graag terug voor je volgende aankoop!

Groetjes,
    Team Bright

• Marleen Adam
    Review voor Mr.Bright

We hebben "Wandlamp - Mr.Bright One on a Rope" gekocht.
    Het bevestigingsonderdeel , om het kapje tegen de muur te bevestigen, ontbrak. Ik heb dat gemaild maar kreeg als antwoord dat alles verstuurd was en de bestelling afgehandeld was.
    We hebben het kapje dan maar met vijzen aan de muur bevestigd. Deze vijzen zijn zeer zichtbaar . (Als u wilt, kan ik per email een foto doorsturen van onze Mr Bright, dan ziet u zelf hoe het kapje aan de wand hangt).
    Wat een contrast met de design van de verlichting. Spijtig.
    Doch u kan het goed maken door mij een nieuw kapje met bijbehorende bevestiging op te sturen. Dan heeft u opnieuw een tevreden klant.

• Carry Kalmann
    Review voor Mr.Bright

Door de eenvoud van het ontwerp een fantastisch object. In onze lange gang 4 stuks, verschillend aantal poppetjes, opgehangen. Resultaat geweldig door eenheid, eenvoud.

Antwoord van Mr.Bright

Wat goed om te horen Carry. Da's elke keer weer leuk thuis komen zo, verwelkomd door een hele familie Bright! Daar zou ik graag eens een foto van zien ;-)

• Barbara

Snelle levering. Mooi product. Heb al veel positieve reacties gehad

Antwoord van Mr.Bright

Dank je wel voor je mooie woorden Barbara!

• Christine
    Review voor Mr.Bright

Product was slecht afgewerkt, teruggestuurd

Antwoord van Mr.Bright

O jee, een eenzame 1 ster review tussen alle andere 4 en 5 sterren reviews, wat jammer... Nou ja, dat bewijst maar weer de waarheid van het gezegde; je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Voor die mensen hebben we gelukkig een tip top in orde retourbeleid :-)

• Rob
    Review voor Mr.Bright

Mooie en leuke lamp waar ik veel complimenten over krijg!

Tof om te horen Rob :-)
    Nog heel veel plezier er van!