Mr.Bright
Webshop in unieke verlichting van eigen ontwerp
Filter 169 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 80 met beschrijving

• Charlotte Conuau
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

we bought 2 lights and we like Mr Bright and its design (fun for our sons' bedroom) but we regret that the bulb is really not bright enough; we had to chance the bulb for a classic one unfortunately because the room was too dark with the original bulb.

• Mª Carmen Ares Lois
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Muy rápidos y eficientes. Buen embalaje

• Hoe beoordeel je Mr.Bright?

• Marika Asunta
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

Great customer service, fast delivery and inspiring products. I am happy to recommend!

• José
    Review voor Mr.Bright

Mr Bright voelt zich uitstekend en is dikke vrienden geworden met Buddah. Ze kletsen heel wat af samen. 😁 Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend. Vragen worden vriendelijk en zeer snel beantwoord en afspraken worden nagekomen. Het lampje zelf is grappig en voldoet aan de verwachtingen. Soms doet de dimmer het niet helemaal goed maar wellicht doe ik iets fout. Kijk het nog een paar dagen aan. Conclusie, aanrader en waarschijnlijk ga ik nog wel vaker iets bestellen.

• Marleen Adam
    Review voor Mr.Bright

We hebben "Wandlamp - Mr.Bright One on a Rope" gekocht.
    Het bevestigingsonderdeel , om het kapje tegen de muur te bevestigen, ontbrak. Ik heb dat gemaild maar kreeg als antwoord dat alles verstuurd was en de bestelling afgehandeld was.
    We hebben het kapje dan maar met vijzen aan de muur bevestigd. Deze vijzen zijn zeer zichtbaar . (Als u wilt, kan ik per email een foto doorsturen van onze Mr Bright, dan ziet u zelf hoe het kapje aan de wand hangt).
    Wat een contrast met de design van de verlichting. Spijtig.
    Doch u kan het goed maken door mij een nieuw kapje met bijbehorende bevestiging op te sturen. Dan heeft u opnieuw een tevreden klant.

• Carry Kalmann
    Review voor Mr.Bright

Door de eenvoud van het ontwerp een fantastisch object. In onze lange gang 4 stuks, verschillend aantal poppetjes, opgehangen. Resultaat geweldig door eenheid, eenvoud.

Antwoord van Mr.Bright

Wat goed om te horen Carry. Da's elke keer weer leuk thuis komen zo, verwelkomd door een hele familie Bright! Daar zou ik graag eens een foto van zien ;-)

• Barbara

Snelle levering. Mooi product. Heb al veel positieve reacties gehad

Antwoord van Mr.Bright

Dank je wel voor je mooie woorden Barbara!

• Christine
    Review voor Mr.Bright

Product was slecht afgewerkt, teruggestuurd

Antwoord van Mr.Bright

O jee, een eenzame 1 ster review tussen alle andere 4 en 5 sterren reviews, wat jammer... Nou ja, dat bewijst maar weer de waarheid van het gezegde; je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Voor die mensen hebben we gelukkig een tip top in orde retourbeleid :-)

• Rob
    Review voor Mr.Bright

Mooie en leuke lamp waar ik veel complimenten over krijg!

Tof om te horen Rob :-)
    Nog heel veel plezier er van!

• Christy
    Review voor Mr.Bright

Leuke lamp en snel geleverd. Niets op aan te merken.

Antwoord van Mr.Bright

Thanks Christy. Ik hoop dat je er nog lang plezier van zult hebben!

• Susanne
    Review voor Mr.Bright

Great design and excellent service!

Antwoord van Mr.Bright

Good to hear Susanne, I will pass your compliment on to our team of makers!

• Jo
    Review voor Mr.Bright

Mr Bright stond een paar dagen na bestelling bij ons aan de voordeur. We hebben de ontwerpster dan ook een selfie van Mr Bright gestuurd om te laten zien waar hij terecht is gekomen. Hij ziet er precies uit zoals op de website afgebeeld. Prima materiaal en heel leuk om hem te zien bungelen aan het plafond. Hij heeft het erg naar zijn zin in onze woonkamer!

Antwoord van Mr.Bright

Hallo Jo, fijn dat Mr.bright zich helemaal thuis voelt. En nog bedankt voor de leuke foto die je me stuurde. We hebben inmiddels al een hele verzameling foto's bij elkaar. Ze hangen op mijn werkplek en zijn een ware inspiratie :-)

• Marije
    Review voor Mr.Bright

Mooi bedrijf, mooie filosofie en mooie lampen!

Antwoord van Mr.Bright

Dat horen we graag Marije, dank je wel!

• Jeffrey
    Review voor Mr.Bright

Een mooie lamp, staat erg leuk in onze keuken!
    Alleen het ophangsysteem vind ik minder praktisch, blijft minder goed zitten

Antwoord van Mr.Bright

Hoi Jefrey, dan denk ik dat je misschien iets verkeerd hebt gedaan? Neem even contact met ons op en dan kijken we met je mee. want hij hoort natuurlijk gewoon goed te hangen.
    Graag tot horens!

• Jeannet
    Review voor Mr.Bright

Alles prima en leuk contact. Wie weet misschien in de toekomst eentje er bij.
    We houden al van hem!

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van Mr.Bright

We hebben het erg gezellig in huis nu we de familie Bright hebben mogen verwelkomen!

Antwoord van Mr.Bright

Da's waar ook, je had meteen de hele familie besteld he? Gaaf is dat :-) Stuur je me een keertje een foto?

• Muriel
    Review voor Mr.Bright

Fijne persoonlijke service. En super snel geleverd, ook het maatwerk.

Antwoord van Mr.Bright

Hoi Muriel, dank je wel voor je mooie beoordeling.

• Elly
    Review voor Mr.Bright

Mr Bright is een prachtig product. Zeer creatief gemaakt. De service was puik. Alles was prima geregeld. Doen wat ze beloven.

Antwoord van Mr.Bright

Hoi Elly, dank je wel voor je lieve woorden!

• Luc
    Review voor Mr.Bright

Het vrolijkt me op, als ik ernaar kijk.

Antwoord van Mr.Bright

Hoi Luc, Ik denk dat Mr.Bright ook vrolijk wordt van jou!

• Ralf
    Review voor Mr.Bright

leuke lamp, snel geleverd en goed verpakt.

Antwoord van Mr.Bright

Hi Ralf, Yes, Mr.Bright travels in style! Hij reist de hele wereld over, dus we zorgen altijd dat hij een stevig maar zacht bedje heeft om op te liggen. Zodat hij altijd goed uitgerust aankomt, klaar om zijn nieuwe familie te ontmoeten :-)