Mr. Dental Supplies

Mr. Dental Supplies

Uw beste partner in dental disposables.

Mr. Dental Supplies levert disposables voor tandheelkundige professionals.
Vergelijk onze prijzen eens met uw huidige inkoopprijzen en bespaar vanaf nu op uw inkoop.

Hoge kwaliteit
Onze tandheelkundige verbruiksmaterialen zijn van hoge kwaliteit. Een team van professionals uit de praktijk test onze producten uitvoerig voordat we deze toevoegen aan ons assortiment. U kunt de disposables afstemmen op de kleuren van uw praktijk.

Scherpe prijs
Als tandarts, mondhygiƫnist(e), implantoloog, orthodontist, kaakchirurg of tandartsassistent(e) wilt u de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Omdat we de productie in eigen hand hebben en direct aan de eindverbruiker leveren, zonder tussenkomst van distributeur of groothandel kunnen we onze disposables aanbieden voor een scherpe prijs. Zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Wij staan voor betaalbare kwaliteit en een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Ons assortiment
Bij de samenstelling van ons assortiment voor de webshop hebben we geluisterd naar de wensen van tandartsen, tandartsassistenten en implantologen. We vullen ons zorgvuldig gekozen assortiment regelmatig aan. Mist u iets? Laat het weten via de contactgegevens onderaan de pagina.

Direct leverbaar uit voorraad
Alle disposables zijn uit voorraad leverbaar vanuit ons magazijn, zodat uw bestelling uiterlijk de eerstvolgende werkdag wordt verzonden.

Snel, eenvoudig en veilig bestellen
Online bestellen gaat eenvoudig en snel. U kunt veilig betalen via iDeal, creditcard of bankoverschrijving. Wilt u liever achteraf betalen? Ook dit is mogelijk. Bekijk al onze betaalmethoden.

Extra voordeel
Bestelt u meerdere producten, dan kunt u gebruikmaken van staffelkorting. Bovendien geniet u van extra voordeel met ons loyaliteitsprogramma.

Persoonlijke service
Heeft u vragen of wilt u advies? Wij staan op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur voor u klaar. Ook ontvangen we graag uw feedback, zodat we ons assortiment en service nog beter op uw wensen kunnen afstemmen.
2.188 klantbeoordelingen
Filter 2147 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1053 met beschrijving

• Ilona Tatouskova

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Fijn om te lezen. Bedankt voor de 5 sterren beoordeling.

• Ditte Spruijt

Geen aanmerkingen

Bedankt voor uw review.

• Hoe beoordeel je Mr. Dental Supplies?

• Tuba
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Snelle en goede service, bedankt

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Fijn om te lezen. Bedankt voor de mooie beoordeling.

• John Wolvekamp
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Snelle levering en goed verzorgd.

• Theresia Huppertz

Prima prijs kwaliteit verhouding

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor uw beoordeling.

• ramona van't Foort-Verdouw

Ja hoor

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Bedankt voor uw 4 sterren review!

• Jose Verstralen
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Normale prijzen en snelle levering

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor uw beoordeling.

• J. van Os
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Snelle levering, en goed op de hoogte gehouden. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

• Rita van Gansewinkel
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Snel, goed en mooie prijs!

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Fijn om te lezen. Bedankt voor de mooie beoordeling.

• Danielle Pas-Blom
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Duidelijk, snelle levering met prima prijsstelling