Mr. Dental Supplies

Mr. Dental Supplies

Uw beste partner in dental disposables.

Mr. Dental Supplies levert disposables voor tandheelkundige professionals.
Vergelijk onze prijzen eens met uw huidige inkoopprijzen en bespaar vanaf nu op uw inkoop.

Hoge kwaliteit
Onze tandheelkundige verbruiksmaterialen zijn van hoge kwaliteit. Een team van professionals uit de praktijk test onze producten uitvoerig voordat we deze toevoegen aan ons assortiment. U kunt de disposables afstemmen op de kleuren van uw praktijk.

Scherpe prijs
Als tandarts, mondhygiënist(e), implantoloog, orthodontist, kaakchirurg of tandartsassistent(e) wilt u de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Omdat we de productie in eigen hand hebben en direct aan de eindverbruiker leveren, zonder tussenkomst van distributeur of groothandel kunnen we onze disposables aanbieden voor een scherpe prijs. Zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Wij staan voor betaalbare kwaliteit en een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Ons assortiment
Bij de samenstelling van ons assortiment voor de webshop hebben we geluisterd naar de wensen van tandartsen, tandartsassistenten en implantologen. We vullen ons zorgvuldig gekozen assortiment regelmatig aan. Mist u iets? Laat het weten via de contactgegevens onderaan de pagina.

Direct leverbaar uit voorraad
Alle disposables zijn uit voorraad leverbaar vanuit ons magazijn, zodat uw bestelling uiterlijk de eerstvolgende werkdag wordt verzonden.

Snel, eenvoudig en veilig bestellen
Online bestellen gaat eenvoudig en snel. U kunt veilig betalen via iDeal, creditcard of bankoverschrijving. Wilt u liever achteraf betalen? Ook dit is mogelijk. Bekijk al onze betaalmethoden.

Extra voordeel
Bestelt u meerdere producten, dan kunt u gebruikmaken van staffelkorting. Bovendien geniet u van extra voordeel met ons loyaliteitsprogramma.

Persoonlijke service
Heeft u vragen of wilt u advies? Wij staan op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur voor u klaar. Ook ontvangen we graag uw feedback, zodat we ons assortiment en service nog beter op uw wensen kunnen afstemmen.
9,3
Filter 3665 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1917 met beschrijving

• Els Sneek
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Helaas waren dit niet de goede handschoenen. Zeer plastic achtig en erg zweterig al na 5 min.
    En scheuren snel met aantrekken. Sorry

• Katty
    Review voor Mr. Dental Supplies

Ik bestel al 3jaar mijn nitril handschoenen hier voor in de thuisverpleging. Steeds een correcte en snelle levering. Heel tevreden van het product

Beste Katty,

Super bedankt voor deze mooie review.
    Volgens mij bent u zelfs al 4 jaar klant bij ons. Hopelijk komen er nog vele jaren bij.

Ruud Kleijne

• Hoe beoordeel je Mr. Dental Supplies?

• Zeliha
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Product goede kwaliteit. Valt iets kleiner.

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Bedankt voor uw review. Vinyl handschoenen zijn minder rekbaar en daardoor is het inderdaad aan te raden een maatje groter te nemen dan bij Latex of nitril.

• Desislava Mussche
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Mooie prijzen en goede service

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Fijn om te lezen. Bedankt voor de mooie review

• Leandra Besselink
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Prima service nadat het pakket niet was geleverd. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik het alsnog heb ontvangen

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Fijn om te lezen dat uw ervaring toch positief is. Hopelijk tot een volgende bestelling en nog bedankt voor uw review.

• betty
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

netjes binnen de afgesproken tijd geleverd

Bedankt voor uw review.

• sabrina westerhof

Top groothandel!

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Super bedankt voor uw (product)review. Graag tot een volgende bestelling.

• Inge
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Slechte ervaring maar licht niet bij Mr. Dental Supllies, maar meer bij DHL, deze leveren standaard niet bij ons. Weigeren schijnbaar te bezorgen bij slecht weer, hoogbouw en bij LHBTI gemeenschap.

• Iris Annaert
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Goede prijs snelle levering en correct

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Bedankt voor uw beoordeling.

• Ed
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

De bestelling ging goed en snel, maar achteraf het gezeur om reviews is erg vervelend.

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Reviews zijn voor ons zeer waardevol daarnaast zijn er ook veel klanten die waarde hechten aan eerlijke reviews. Onder in de uitnodigingsmail van het reviewverzoek staat een afmeldknop waarmee u zich kunt afmelden mocht u deze niet wensen te ontvangen.

• Arwa Abdulhadi

snelle levering

Bedankt voor uw review.

• Magali De Grande

Snelle levering , goede producten

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is.

• Anne-k
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Levering duurde wel enkele dagen

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Bedankt voor uw review. Onze orders worden enkel op werkdagen verwerkt. Uw bestelling die op zaterdag werd geplaatst is maandag verzonden en dinsdag geleverd.

• Eefje

Snel geleverd

• Monika Jurak

Perfect

Fijn om te lezen. Bedankt voor deze mooie 5 sterren beoordeling

• An Verhelle
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

Alles prima en snelle levering

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Goed om te lezen. Bedankt voor uw 5-sterren review.

• Natalia Katsenelenboguen

Snel geleverd

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Goed om te lezen. Bedankt voor uw review.

• Gerda Muilwijk

Snel en netjes geleverd

• By Emtee

Snel levering hele fijn

• Bircan Gunal
    Geverifieerde klant van Mr. Dental Supplies

producten zijn van goede kwaliteit en sneller

Antwoord van Mr. Dental Supplies

Fijn om te lezen. Bedankt voor uw review.