Mr.Juice

Mr.Juice

De Green Juice van Mr.Juice bevat jouw dagelijkse portie superfoods in een heerlijk sapje. Een bron van vitamines en mineralen. Geen blender nodig en binnen 30 seconden klaar. Mr.Juice bevat 30+ verschillende ingrediënten, van tarwegras tot spirulina en van spinazie tot groene thee.
7,9
Filter 46 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 43 met beschrijving

• Sonja Pauli
    Geverifieerde klant van Mr.Juice

Ik heb het nog niet geproefd. Het ruikt naar spirulina en dat verdraag ik niet. Dat zegt niets over het poeder.

• peter claes

lekker

• Hoe beoordeel je Mr.Juice?

• Kim Klein Hesselink
    Geverifieerde klant van Mr.Juice

Goede service en fijne producten, zou het zeker aanbevelen

Beste Kim,

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met Mr.Juice. Bedankt voor je review!

• Margriet De Jong

Antwoord van Mr.Juice

Bedankt voor je review Margriet! Goed om te horen.

• Sonia Doua

Snel meegeleverd

Beste Sonia,

Bedankt voor je review! Veel plezier van Mr.Juice

Mr.Juice oprichter

• Therry Mccartan
    Geverifieerde klant van Mr.Juice

Sorry maar ik heb nog nooit zo een vies smakend shake geproefd.
    Matcha en tarwegras overheerst de hele smaak .

Beste Therry,

Bedankt voor je beoordeling, jammer om te horen dat je de smaak van Mr.Juice als onpretting hebt ervaren. Mr.Juice bevat veel gezonde ingrediënten zonder toevoegingen, hierdoor heeft Mr.Juice een natuurlijke smaak. Mocht je Mr.Juice met water hebben klaargemaakt dan zou ik je volgende keer adviseren om Mr.Juice met sinaasappelsap klaar te maken of met een recept uit het recepten e-book.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag,

• Peter Hamel
    Geverifieerde klant van Mr.Juice

Correcte verwerking en uitstekend verpakt verzonden.

Antwoord van Mr.Juice

Bedankt voor je review Peter. Dat is fijn om te horen!

• Carla
    Geverifieerde klant van Mr.Juice

Het gratis proefmonster besteld. De greenjuice met sinasappelsap aangemaakt. Dat was erg lekker. Als de prijs van de pot zakt naar 9,95 bestel ik er iedere week 1.

Beste Carla,

Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat Mr.Juice lekker was ;) Helaas is het op dit moment voor ons niet mogelijk om de prijs van Mr.Juice te verlagen. Mr.Juice bevat een berg aan ingredienten die gedroogd worden waardoor er minder van over blijft in poedervorm. Voor slechts 1.50 euro per portie krijg jij een boost aan vitamines binnen!

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag,

• Stomphorst
    Geverifieerde klant van Mr.Juice

Snelle levering en het is heerlijk om te drinken ik doe het samen met water in de blender en ik heb geen klontjes ,ik ga het zeker een keer bestellen zo,n groete pot

Beste klant,

Fijn om te horen! Bedankt voor je review.

Ik wens je nog een fijn weekend,

• M Alfonsi
    Geverifieerde klant van Mr.Juice

Webwinkel prima, Juice is echt te ranzig, bah.

Beste M Alfonsi,

Bedankt voor je beoordeling! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de smaak. MrJuice bevat geen toevoegingen en heeft een natuurlijke smaak. In combinatie met water kan wellicht een wat sterke smaak hebben. Bij je bestelde proefverpakking heb ik een recept meegestuurd uit het receptenboek, wellicht valt in combinatie met een recept Mr.Juice beter bij je in de smaak!
    Het volledige receptenboek krijg je gratis bij een 7 of 30 dagen verpakkingen.

Mocht ik je verder kunnen helpen dan hoor ik het graag,