Mr. & Mrs. Green

Mr. & Mrs. Green

Nederlands meest uitgebreide supplementen-assortiment om je levensstijl te optimaliseren. Te zien in Marie Claire, Beau Monde, RTL, Videoland en meer!
apotheek huidverzorging lifestyle
9,4
Filter 281 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 257 met beschrijving

• Judith Aalders
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

Producten nu nog niet ontvangen

Antwoord van Mr. & Mrs. Green

Beste Judith. Jouw pakket is al enige tijd geleden verzonden echter ben je steeds niet thuis. Voor bezorging hebben we een persoonlijke handtekening nodig. Bij deze in ieder geval de track and trace: https://www.gls-info.nl/track-and-trace?parcelno=56740119160514&zipcode=3255VJ

• Dreamer
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

Met alle goede reviews overstag gegaan. Bestelling snel ontvangen. Het product doet echter niks voor mij. Weggegooid geld.

• Hoe beoordeel je Mr. & Mrs. Green?

• Henny Berkel

Auper

• Carolien
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

Mooi produkt en snelle levering

• Agnes Van zanten
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

We wachten het resultaat af maar de levering is snel.

• Loes

Goed product, lange levertijd

• Vanessa Delcourt
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

Zeer snelle service en mooie korting gekregen.

• Els
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

De producten doen wat ze beloven en de levering is super snel

• Sheranie Schuurman

Toppie

• Patricia
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

Snelle levering product moet nog getest worden.

• Janita Warringa

Goeie service.

• Melissa
    Review voor Mr. & Mrs. Green

Pas op met hier bestellen producten na 1 dag geretourneerd omdat toch niet mog Inverband medicijnen. Nieuw dicht verpakking gestuurd. Had gelijk betaald met klarna. Wacht nu al meer dan maand op mijn geld terug. Je word van kastje muur gestuurd. Geen oplossing en klarna krijgt ze niet te pakken. Wacht nog steeds op iets meer dan 50 euro. Mensen pas echt op voor hun nog nooit zoon slecht bedrijf gezien. Klantenservice lost van hun niks op en schuiven alles weg. Al weken mail contact maar geen oplossing en word verwezen klarna maar die krijgt ze niet te pakken

• Patricia

Super

• Sandra van Ee
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

Snelle levering, ben benieuwd naar het product

• Eva

Snel verstuurd!

• Angelique Van ginkel
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

Ik ben zo blij dat deze pro Max fatburner weer verkrijgbaar is.
    Ik ben hiermee in korte tijd 3 kilo afgevallen. Lieve groet Angélique ♥️

• Mascha Trompetter

• Annemiek Teunis
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en vind dit wel heel erg jammer! Grappig dat er gereageerd wordt dat er al 2 keer iemand aan de deur is geweest. Krijg juist een mail van de vervoerder dat het product niet geleverd is.

Antwoord van Mr. & Mrs. Green

Beste mevrouw. We zien dat het pakket al twee keer bij u is aangeboden maar u bent steeds niet thuis. Wij kunnen het pakket alleen achterlaten als er een handtekening is gezet. Is dit niet mogelijk kan het pakket dus ook niet worden bezorgd. Voor meer vragen kunt u contact opnemen met ons info adres

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

Dit keer liet de bestelling helaas wat langer op zich wachten. Persoonlijk verwacht ik bij online bestellingen dat dit binnen 1 of 2 werkdagen verwerkt wordt. In dit geval was dit pas na 5 werkdagen. Na een mail van mij is dit wel snel opgepakt met keurige communicatie. Hoe dan ook dit keer een onvoldoende qua doorlooptijd

Antwoord van Mr. & Mrs. Green

Goedemiddag. Wat vervelend. We zien echter dat het pakket twee keer eerder is aangeboden maar er was niemand thuis. We laten nooit zomaar het pakket achter een handtekening is vereist. We zien echter dat het pakket uiteindelijk wel netjes is bezorgd. Veel plezier met uw order

• MS
    Geverifieerde klant van Mr. & Mrs. Green

Product op 17-03-2024 besteld en pas op 25-03-2024 ontvangen. Dat komt tegenwoordig bijna niet meer voor.

Update 25-03-2024 om 13:10u. Reactie van mr. & mrs green is onjuist. Track en trace laat namelijk zien dat ze niet meerdere malen zijn langs geweest. Jammer maar door zo'n reactie een ster eraf.

Antwoord van Mr. & Mrs. Green

Beste mevrouw. Dank voor uw bericht. We zien dat het pakket tot twee keer aan toe eerder is aangeboden zonder resultaat, u was niet thuis. Wij hebben begrepen dat het pakket inmiddels is bezorgd. Wij wensen u veel plezier met uw order.