Mrcarpet.nl

Mrcarpet.nl

De online specialist in Vloerkleden. Rechtstreeks van de maker voor een eerlijke prijs
vloerkleden tapijt
9,4
Filter 391 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 307 met beschrijving

• Astrid Sanstra
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Prachtig kleed ligt er nu in onze veranda , zooooooo blij mee . Kleed is net zo mooi als van het plaatje , netjes afgeleverd 🤩

• Dewi Wagenaar
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Wij hadden een jutte vloerkleed besteld . Deze werd opgevouwen bezorgd, wat ervoor zorgt dat er vouwen in het kleed zitten. Het is beter om het op te rollen.

• Hoe beoordeel je Mrcarpet.nl?

• Maurits

Geen track

Antwoord van Mrcarpet.nl

Goedemiddag Maurits,

Excuses voor het ongemak dat jij geen track and trace hebt ontvangen, dit is wellicht mis gegaan aan onze kant met het email versturen. Ondanks dat veel plezier met het vloerleed!

• Sandra Proosten

• Mathieu
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Kwaliteit goed, levering op tijd, snelle reactie op een vraag via whatsapp. We zijn er heel erg blij mee.

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Mooi kleed, snelle levering en snelle en nette reactie van de klantenservice

• Carolien Straalman
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Besteld, binnen twee dagen geleverd. Goed op de hoogte gehouden

• Belinda Baveghems
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Geweldige service en heel mooi...

• Lisette Van Yzendoorn
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen terwijl het een dag geleden bezorgt zou worden, weet niet wanneer ik hem binnen krijg.. Hoop zo snel mogelijk..

• Gera
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Super snel geleverd. Mooi kleed perfect voor in onze veranda. Heel blij mee!

• Petra Rosier
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Mooi kleed en super snelle levering. Helaas geen track&trace code, dus kleed lag voor de deur toen we 's avonds laat thuiskwamen.

• Karin Van Diesen

Goede communicatie

• N Liebregts
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Snelle levering, mooi buitencarpet!

• Inge

Snelle service prima kwaliteit👍👍

• Gideon Roos
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Fijne service bij levering, de bezorger was bereid even te bellen bij levering zodat ik op tijd thuis kon zijn.

• Ailleen Van Ginkel
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Super mooi kleed. Snel verzonden. Enige nadeel vind ik persoonlijk dat het via DPD verzonden is en die track en trace werkt vaak niet. Verder super!!

• Nicole Pijnenburg
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Schitterend vloerkleed! In het echt nog mooier dan op de foto! Helemaal happy mee!

• Herma
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Goede service, snelle antwoorden bij vragen.

• Kinga Szumska
    Geverifieerde klant van Mrcarpet.nl

Ik heb verkeerde vloerkleed ontvangen na opgenome contact met Mrcarpet ben
    ik heel goed geholpen. Ze hebben snel en professioneel alles opgelost. Ik ben heel blij met mijn nieuwe vloerkleed. Top. Dankjewel!

• Alfred van Moerkerk

Matig jute carpet.