Multitools
Met ruim 20.000 outdoor artikelen is Multitools.nl met recht een outdoor megastore. Van zakmes tot firepit; outdoor en survival gear koop je bij Multitools.nl
8,9
Filter 834 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 831 met beschrijving

• Sonja Reckewell

Adequate afhandeling.

• Frank Boonen
    Geverifieerde klant van Multitools

Goede informatieverstrekking, eenvoudig bestellen en snelle levering.

Antwoord van Multitools

Hi Frank, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Hoe beoordeel je Multitools?

• Markiyan Keleman

Good

Antwoord van Multitools

Hi Markiyan, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Harry
    Geverifieerde klant van Multitools

Levering liet even op zich wachten, maar uiteindelijk super tevreden.

Antwoord van Multitools

Hi Harry, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Christianne
    Geverifieerde klant van Multitools

Snelle service, maar de envelop was een stuk ingescheurd, de allesknipper bleef er maar net in zitten. Misschien kunnen jullie beter een brievenbus doosje gebruiken..

Antwoord van Multitools

Hi Christianne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze snelle service. Dankjewel voor je feedback op de verzending, dat nemen we mee in het verbeteren van onze processen. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Derk Tuin
    Geverifieerde klant van Multitools

Geweldig grote keus in deze winkel, scherp geprijsde producten, de volgende dag geleverd. Dank U!

Antwoord van Multitools

Hi Derk, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Jolande
    Geverifieerde klant van Multitools

Snelle levering, uitstekend product voor goede prijs.

Antwoord van Multitools

Hi Jolande, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Charles
    Geverifieerde klant van Multitools

Lange levertijd. Je wordt pas te woord gestaan als je zelf vraagt waar je bestelling is. Er kan amper een excuses vanaf.

Producten die op voorraad zijn zullen snel verzonden een worden, maar een bestelling op maat doe ik hier niet nog een keer.

Edit: nu krijg ik meteen een automatisch mailtje of ik co tact op wil nemen, omdat zij hun klantenservice willen verbeteren… dat klopt van geen kant, ga lekker zelf actief de mensen benaderen om te kijken of je tot elkaar kunt komen.

Lampje doet wel goed…

• Jacky
    Geverifieerde klant van Multitools

Snelle service, goed verpakt, prijs voor de producten markt conform. Niet de duurste niet de goedkoopste. Maar zeer tevreden met hoe snel dit binnen is !

Antwoord van Multitools

Hi Jacky, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Carol
    Geverifieerde klant van Multitools

Het is een leuk setje maar de steen is bijna te klein om vast te houden. En dat is dan een middelmaat! Wat langer dan tegenwoordig gebruikelijk op moeten wachten. Goede prijs, netjes verzorgd.

Antwoord van Multitools

Hi Carol, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Met jouw feedback kunnen wij onze processen verbeteren zo ook onze productinformaties. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Jenneken Berends

Correcte bezorging. Dankjewel.

Antwoord van Multitools

Hi Jenneken, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Enschede80
    Geverifieerde klant van Multitools

Product moest van ver komen, daarom duurde het langer. Maar kreeg telkens een keurige nette update betreft status bestelling.

Antwoord van Multitools

Hi Enschede80, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Anne Venzke

Perfekt,snel,beter kan niet!!!!

Antwoord van Multitools

Hi Anne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Eveline Wiarda-Rosen Jacobson

Antwoord van Multitools

Hi Eveline, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Joy Oh
    Geverifieerde klant van Multitools

Omdat ik geen snelle verzendbevestiging kreeg, contact opgenomen. Bleek wat onduidelijkheid te bestaan over de bestelling die in onderling overleg snel en prettig werd opgelost. Hulde voor het meedenken en de service

Antwoord van Multitools

Hi Joy Oh, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Ed Posthumus
    Geverifieerde klant van Multitools

Eerste levering werd snel geleverd, bleek mogelijk iets niet in orde te zijn en binnen twee dagen een nieuw EDC25 in de bus. Perfecte service en geen gezeur.

Antwoord van Multitools

Hi Ed, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• JA
    Geverifieerde klant van Multitools

Snelle en goede levering van gevraagde producten.

Antwoord van Multitools

Hi JA, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• freddy zoetenhorst
    Geverifieerde klant van Multitools

Gewoon goed. Heel fijn dat ik bij een extra vraag, direct iemand live kreeg te spreken.

Antwoord van Multitools

Hi Freddy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools

• Isol

Nog niks ontvangen.

Antwoord van Multitools

Beste Isol, Bedankt voor jouw bestelling en jouw feedback. We vinden het vervelend om het te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen.

Op 13-06 hebben we jouw bestelling zorgvuldig verpakt en verzonden via postnl. Helaas lijkt het erop dat er vertraging is bij de bezorging. We begrijpen de frustratie die dit veroorzaakt en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Maar we denken hier uiteraard graag over mee. Zou je ons willen mailen of bellen zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen? Mailen kan naar: klantenservice@multitools.nl en bellen naar: +31 (0)85 - 071 0000

• Eric casier

Snel geleverd

Antwoord van Multitools

Hi Eric, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Multitools