Munty
Bij Munty shop je de mooiste handgemaakte sieraden met muntjes. Naast muntsieraden maakt Munty ook edelsteensieraden, en zoek ik de mooiste edelstenen uit voor in huis. Elk item is een one-of-a kind exemplaar!

Ook staat Munty op de leukste markten en events. Everyone deserves to be Unique!
9,9

• Yvonne
    Review voor Munty

Superservice, snelle levering en mijn familiearmbandje is precies zoals ik het graag wilde hebben.

• Patricia Van der Sluis
    Geverifieerde klant van Munty

Fijne en snelle service! Niets is te gek en alles kan.

• Hoe beoordeel je Munty?

• Paulien
    Geverifieerde klant van Munty

Super blij met mijn familie armbandje! Past goed en prachtige stenen. Heel mooi ingepakt, het was echt een feestje om uit te pakken. Ik ga hier zeker vaker bestellen :)

• Tanja
    Geverifieerde klant van Munty

Mooie fijne dunne armbandjes, makkelijk verstelbaar.

• Sterre
    Review voor Munty

Munty heeft prachtige items met edelstenen. Ontzettend mooi en fijn advies gekregen op het creative life event in Utrecht. Ik bestel nog eens in de webshop. Dankjewel!!

• Anne
    Review voor Munty

De amberblokjes zijn heerlijk! Ik heb er een aantal gekocht bij ieder z’n vak. De hangers die er liggen zijn ook heel leuk.

• Margo
    Geverifieerde klant van Munty

Mooie armbandjes, de steentjes zijn fijner dan ik dacht en dit vind ik heel mooi. Fijn dat je eventueel zelf de steentjes kan kiezen die je wilt.

• Manuela Van lieshout
    Geverifieerde klant van Munty

Hele leuke betaalbare unieke sieraden.
    Heel tevreden 🌸

• Viola
    Geverifieerde klant van Munty

Prachtige oorbellen! Snelle levering en het uitpakken was een feestje. Erg leuk!

• Nancy De laat
    Geverifieerde klant van Munty

Mooie armbandje laten maken. Met bijzondere betekenis. ⭐ Er wordt onwijs lief mee gedacht. Met alle mogelijkheden die er zijn.
    Ik ga zeker vaker meer bestellen. ❤️

• Nathalie
    Review voor Munty

Bij Iederznvak in Nijmegen twee amberblokjes van Munty gekocht. Niet alleen omdat ze lekker ruiken maar ze zien er zo mooi versierd uit mét een munty-bedeltje eraan. Ik ga zéker nog eens in de webshop van Munty wat bestellen!

• Mariska
    Review voor Munty

Een mooi armbandje met jaspis en een staander met groen agaat. Hele mooie kwaliteit, zorgvuldig verpakt én met een lief extraatje er bij. Ivm vakantie gevraagd of het pakketje later verzonden kon worden en dit was geen enkel probleem!

• Naomi de Vos
    Geverifieerde klant van Munty

Ik heb twee gewéldig leuke en originele armbandjes besteld. Ze werden super snel geleverd en het was echt een cadeautje om open te maken. Absoluut een aanrader en voor mij voor herhaling vatbaar.

• Els Beckers
    Geverifieerde klant van Munty

Bedankt voor de snelle levering, ik ben er keiblij mee, de maansteen is groter dan ik dacht. Heel mooi! TOP! Een aanrader.

• Sherilynn duin
    Review voor Munty

Tijdje geleden speciale ketting zelf samen gesteld en ben er oprecht mega blij mee. En super fijne hulp gehad en goeie kwaliteit❤️

• Moniek de Looff
    Geverifieerde klant van Munty

Super blij met de mooie producten van Munty!

• Kristel Bakx
    Geverifieerde klant van Munty

Munty maakt prachtige dingen, producten zijn stuk voor stuk met veel liefde gemaakt, dat zie je gewoon. Snel verzonden.

• Eva Linssen
    Review voor Munty

Via een live sessie op Instagram een bestelling geplaatst bij Munty (in samenwerking met Made by Lott). Ik mocht alles zelf kiezen, maar gelukkig ben ik goed geholpen om keuzes te maken (ik heb nogal keuzestress vaak). Heel fijn, mooi eindproduct, helemaal tevreden!!

• Manuela Arts
    Review voor Munty

Hele leuke sieraden en andere accessoires. Sinds kort fan van de aangeboden wierrook 🙂

• Patricia v.d. Sluis
    Review voor Munty

Super service! Snelle reactie en levering! Onwijs leuke meid waarvoor niets te gek is. Een echte aanrader!