Musthavestore
Jouw favoriete Fashion Webshop & Boutique!

βœ“ Gratis verzending vanaf €75
βœ“ Voor 15:30 besteld = Morgen in huis
βœ“ Elke week nieuwe items
Filter 275 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 194 met beschrijving

• Klant
    Review voor Musthavestore

Leuke kleding, zit lekker en voor een mooi prijsje. Ben er erg tevreden mee.

• Sabine
    Review voor Musthavestore

Voor de eerste keer broeken besteld. Heel eerlijk, ze zitten als gegoten! Ik vind broeken kopen altijd zo lastig door mijn lange dunne benen. Maar deze zitten gewoon echt perfect!

• Hoe beoordeel je Musthavestore?

• Natascha
    Review voor Musthavestore

Super mooi badpak ontvangen.Was de eerste keer dat ik op deze site heb besteld maar zeker niet de laatste.Zeer tevreden over de levering en kwaliteit

• Lisa
    Review voor Musthavestore

Blij met wat ik ontvangen heb

• Maaike
    Review voor Musthavestore

Leuke dingen en vriendelijk personeel in de winkel in Eindhoven

• Kelly
    Review voor Musthavestore

Ik kan alleen zeggen … SUPER.!!!
    Goede kwaliteit van het jurkje, precies zoals op de foto. Levertijd was snel. Zeker een aanrader πŸ‘πŸΌπŸ€

• Julia
    Review voor Musthavestore

Superleuke kleding voor een leuke prijsjes. De designs zijn echt heel erg leuk! Toepasselijke naam ook; met deze kleding kun je heel eenvoudig een top outfit creëren. Duidelijke productfoto's en goede verzendservice

• Irma

Mijn blouse zit prachtig

• Ingrid
    Review voor Musthavestore

Snel geleverd en een heerlijke rok. Fijne zomerstof en de rok kan niet helemaal openvallen bij zitten of lopen in de wind. Lekkere blije kleuren, maat valt prima. Blij mee!

• Daphne
    Review voor Musthavestore

De laatste mode tegen goede prijzen en ook nog prima kwaliteit! Snel en goed verpakt geleverd. Fijn dat het mogelijk is een seintje te krijgen als een uitverkocht artikel weer op voorraad is. Daardoor heb ik vandaag toch nog het fuchsia tasje dat ik graag wilde hebben, kunnen bestellen.