Muurstickerspecialist

Muurstickerspecialist

Muurstickerspecialist.nl is dé webwinkel voor leuke, originele, kleurrijke en bijzondere interieurstickers. Hier vind je een groot assortiment muurstickers.
8,7
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 41 met beschrijving

• Carolina
    Review voor Muurstickerspecialist

Prettig staan erg open voor advies

• Hermien Drost
    Review voor Muurstickerspecialist

Snelle levering en ziet er goed uit

• Hoe beoordeel je Muurstickerspecialist?

• Yvonne Smeets
    Review voor Muurstickerspecialist

Goede en duidelijke omschrijving en mooie sticker.

• Kim
    Review voor Muurstickerspecialist

Service was uitstekend, maar de kwaliteit van de sticker is onvoldoende

• Gerda

Ja zeker

• Sandra van Tiel

Uitstekende service engheden kwaliteit

• Helga Ultzen
    Review voor Muurstickerspecialist

Snelle levering, duidelijke communicatie, product conform verwachting

• Stickergebruiker
    Review voor Muurstickerspecialist

Mooie en kwalitatief goede sticker, eenvoudig aan te brengen. Aanrader!

• Leen Crabbé
    Review voor Muurstickerspecialist

Alles prima, de hulp van jullie helpdesk bij het niet leveren, de instructies bij de sticker, de informatieve mails...’
    Enkel de kleur van de sticker is niet zoals verhoopt, donkergrijs besteld en zwart gekregen.

• Charlotte
    Review voor Muurstickerspecialist

De bestelde sticker was precies wat we wensten. Een spatel om hem te plaatsen zou wel handig geweest zijn

• A. Timmer
    Review voor Muurstickerspecialist

Sticker voetbalstadion besteld van 65,00 euro. Bleek een kras in de print te zitten. Na doorgeven van de klacht kregen we een nieuwe thuisgestuurd. Deze was qua kleur veel vager en minder mooi, daarnaast waren de randjes niet goed uitgesneden waardoor er bij het opplakken witte strepen boven de sticker zaten op de groene muur. Teleurstellend.

Antwoord van Muurstickerspecialist

Jammer te vernemen dat de muursticker niet in goede staat is afgeleverd en de nalevering ook niet naar wens is. Per email hebben we u gevraagd van de nalevering nog een foto te verzenden zodat we kunnen meekijken aangezien hij direct vanuit de leverancier naar u is verzonden. We kunnen dan indien de kleuren inderdaad niet mooi geprint zijn een nieuwe sticker aanvragen bij de leverancier. Aangezien wij geen reactie meer hebben ontvangen van u hebben wij inmiddels een tegemoetkoming van het aankoopbedrag terugbetaald. We horen graag van u indien we u nog van dienst kunnen zijn.

• Freek De Vleeschhouwer
    Review voor Muurstickerspecialist

Snel geleverd. Duidelijke instructies. Eenvoudig aan te brengen en uitstekend resultaat. Een aanrader!

• Henk Roozendaal
    Review voor Muurstickerspecialist

snelle levering, prima gebruiksaanwijzing!

• Sikkema
    Review voor Muurstickerspecialist

Prima levering. Wat miste was de spatel om de deursticker glad te strijken op de deur. Tevens stond er dat na het opplakken de bovenlaag verwijdert moest worden. Volgens ons geldt dit niet voor een deurstikker. Dus de instructie kan beyer

• bikerboy

zeer makkelijk te kleven,
    mooi verpakt.
    enkel de tekst het woord "Blow" zou volgens tekening online groter zijn maar dit is niet het geval
    beetje jammer.

• Lecluyse Sigried
    Review voor Muurstickerspecialist

Goede kwaliteit volledig zoals gedacht.

• Sven
    Review voor Muurstickerspecialist

Snel en keurig geleverd. Bedankt!

• sandra thijs

Niet compleet!

Antwoord van Muurstickerspecialist

Er volgt een nalevering van het onbrekende deel van de muursticker.

• Nardi
    Review voor Muurstickerspecialist

We hebben vlies fotobehang besteld nadat we informatie per mail opgevraagd hadden over mogelijkheden bij een afwijkende maat. Er is steeds snel gereageerd en goed meegedacht over de mogelijkheden.
    Snelle levering en de kwaliteit en uitvoering van het behang is ook prima.
    We zijn zeer tevreden.

• Sandy
    Review voor Muurstickerspecialist

Snelle levering, duidelijke gebruikshandleiding, prima resultaat!