Muurstickerspecialist

Muurstickerspecialist

Muurstickerspecialist.nl is dé webwinkel voor leuke, originele, kleurrijke en bijzondere interieurstickers. Hier vind je een groot assortiment muurstickers.
8,7
Filter 46 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Gerda

Ja zeker

• Sandra van Tiel

Uitstekende service engheden kwaliteit

• Hoe beoordeel je Muurstickerspecialist?

• Helga Ultzen
    Geverifieerde klant van Muurstickerspecialist

Snelle levering, duidelijke communicatie, product conform verwachting

• Stickergebruiker
    Geverifieerde klant van Muurstickerspecialist

Mooie en kwalitatief goede sticker, eenvoudig aan te brengen. Aanrader!

• Leen Crabbé
    Geverifieerde klant van Muurstickerspecialist

Alles prima, de hulp van jullie helpdesk bij het niet leveren, de instructies bij de sticker, de informatieve mails...’
    Enkel de kleur van de sticker is niet zoals verhoopt, donkergrijs besteld en zwart gekregen.

• Charlotte
    Geverifieerde klant van Muurstickerspecialist

De bestelde sticker was precies wat we wensten. Een spatel om hem te plaatsen zou wel handig geweest zijn

• A. Timmer
    Review voor Muurstickerspecialist

Sticker voetbalstadion besteld van 65,00 euro. Bleek een kras in de print te zitten. Na doorgeven van de klacht kregen we een nieuwe thuisgestuurd. Deze was qua kleur veel vager en minder mooi, daarnaast waren de randjes niet goed uitgesneden waardoor er bij het opplakken witte strepen boven de sticker zaten op de groene muur. Teleurstellend.

Antwoord van Muurstickerspecialist

Jammer te vernemen dat de muursticker niet in goede staat is afgeleverd en de nalevering ook niet naar wens is. Per email hebben we u gevraagd van de nalevering nog een foto te verzenden zodat we kunnen meekijken aangezien hij direct vanuit de leverancier naar u is verzonden. We kunnen dan indien de kleuren inderdaad niet mooi geprint zijn een nieuwe sticker aanvragen bij de leverancier. Aangezien wij geen reactie meer hebben ontvangen van u hebben wij inmiddels een tegemoetkoming van het aankoopbedrag terugbetaald. We horen graag van u indien we u nog van dienst kunnen zijn.

• Freek De Vleeschhouwer
    Geverifieerde klant van Muurstickerspecialist

Snel geleverd. Duidelijke instructies. Eenvoudig aan te brengen en uitstekend resultaat. Een aanrader!

• Henk Roozendaal
    Geverifieerde klant van Muurstickerspecialist

snelle levering, prima gebruiksaanwijzing!

• Sikkema
    Geverifieerde klant van Muurstickerspecialist

Prima levering. Wat miste was de spatel om de deursticker glad te strijken op de deur. Tevens stond er dat na het opplakken de bovenlaag verwijdert moest worden. Volgens ons geldt dit niet voor een deurstikker. Dus de instructie kan beyer