My Huys
My Huys verkoopt de heerlijk geurblokjes, decoratie voor in huis en tuin en leuke kado sets! Wat u zelf kunt samenstellen. Daarbij hebben wij onze eigen unieke meubellijn en maken wij zelf van nieuwe fruitkisten de mooiste meubels. Hierin werken wij op aanvragen en kunnen wij alles maken naar wens.
9,9

• Nadine
    Review voor My Huys

Controleer wel je levering binnen de 7 dagen; zeker de sokkels! Want daarna ben je bij beschadiging je geld kwijt. Niet in de verpakking laten om ze veiliger naar een tentoonstelling te vervoeren.

• GJ
    Geverifieerde klant van My Huys

Mooi product mogen ontvangen.

• Hoe beoordeel je My Huys?

• Wilma Guijt
    Geverifieerde klant van My Huys

Geweldige webwinkel. Leuke hebbedingen gekocht.

• Magda Koppenol
    Geverifieerde klant van My Huys

Producten van goede kwaliteit, leuk verpakt en snelle levering.Super tevreden klant.

• Willem
    Review voor My Huys

Super leuke dingen, zeer tevreden. Een echte aanrader

• Henrieke
    Review voor My Huys

Leuke webshop, snelle levering en het wordt ook nog leuk ingepakt.

• Sharon
    Review voor My Huys

Super leuke spullen! Met moederdag mooie kaarsen besteld en het was nog eens super leuk verpakt ook😍

• Eddy
    Review voor My Huys

Leuke tierelantijntjes voor de vrouw

• Medellin
    Review voor My Huys

Super leuke spulletjes!! Echt een aanvulling in mijn huis en dus een dikke aanrader!!!

• Gerlinde
    Review voor My Huys

Super kwaliteit en leuke spullen!
    Een echte aanrader! Zou het ook zeker mensen aanbevelen!

Ik zou zeggen ga zo door!

• Jeanine
    Review voor My Huys

Mooie producen voor de juiste prijs. De geurblokjes ruiken echt heerlijk.

• Magda
    Review voor My Huys

Hele leuke artikelen voor in huis en tuin, een goede kwaliteit en snelle bezorging! Ik ben zeer tevreden met de producten en de heerlijk geurende en toepasbare geurblokjes.

• Esther
    Review voor My Huys

Ik ben erg tevreden! De webshop is overzichtelijk en de producten zijn precies wat je verwacht van goede kwaliteit. De levering is snel en het komt netjes en leuk ingepakt aan!

• Karin
    Review voor My Huys

Mooie spullen, goede kwaliteit en snelle service