My Mundo
Bekijk alle reviews en keurmerken van My Mundo en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
  • Mandy Schipper
    Geverifieerde klant van My Mundo

Super leuke webwinkel met hele leuke unieke spullen! Hele vriendelijk dames en alles altijd snel bezorgd. Ik bestel hier graag!

• Miriam Van Kampen
    Geverifieerde klant van My Mundo

• Hoe beoordeel je My Mundo?

• Girlintheworld

Geweldige service!
    Mijn pakketje werd tijdens de live ingepakt en ik kreeg er extra cadeautjes bij waar ik andere weer heel blij mee heb gemaakt. Normaal vertrouw ik nooit iets via tiktok maar deze meiden kwamen zo leuk en betrouwbaar over dat ik wel moest bestellen🫣 en ik ben heel er erg blij mee dat ik ze het vertrouwen heb gegeven want ze zijn het zeker waard ! ❤️❤️ heerlijke geurbonbons voor een heel klein prijsje…. 🥰

• Fam. Vreeman
    Geverifieerde klant van My Mundo

Een last minute bestelling geplaatst voor onze familie bingo! Super snelle service en snel contact om de bestelling op te halen!
    Wij kunnen dit weekend met leuke prijzen naar de familie weekend. Dankjullie wel voor de geweldige service en mooie producten!
    Een vaste klant hebben jullie erbij😉

• Oma
    Review voor My Mundo

Goede service en mooie spullen

• Maurit Reijers
    Review voor My Mundo

Leuke webshop met winacties. Altijd wisselend aanbod met hele leuke nieuwe artikelen. 🌷

• Jannie

Hele mooie producten!
    De tulpen zijn niet van de echte te scheiden! Snelle levering en vooral ingepakt als een cadeau 💐