MyDressCode
Dé online shop in damesjurkjes van maat 34 t/m 54 en positiejurkjes. MyDressCode voorziet dames van alle informatie die nodig is om te beslissen welk jurkje het beste bij haar past. Denk hierbij bijvoorbeeld aan lengtemaat, taillemaat, geschikt figuur, geschikte gelegenheid, etc. Bovendien hebben we een aanbod in duurzame jurkjes, dus dames die verantwoord willen shoppen kunnen ook bij ons terecht.
Damesmode, Positiemode, Jurken
Filter 97 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 62 met beschrijving

• Netty Evelo

Correcte afhandeling

Antwoord van MyDressCode

Graag gedaan, Netty. En jij bedankt voor je positieve beoordeling!

• Lisanna Bouwman
    Geverifieerde klant van MyDressCode

Goede kwaliteit, snel geleverd!

Antwoord van MyDressCode

Fijn dat je zo blij met ons bent Lisanna, wij zijn blij met jouw beoordeling! Veel plezier met je mooie jurk.

• Hoe beoordeel je MyDressCode?

• Tillie Schulpen

Voldeed aan verwachting TOP

Antwoord van MyDressCode

Bedankt voor je positieve beoordeling, Tillie! Veel plezier met je jurk.

• Ingrid van der Kallen
    Geverifieerde klant van MyDressCode

Fijne en persoonlijke webshop. Er zitten pareltjes van jurken tussen. Soms in kleuren die moeilijk te krijgen zijn. (vooral de pasteltinten) Ik vermoed wel dat er niet ruim wordt ingekocht. Op is op. Dat is jammer. Wat ik vooral fijn vind aan dit bedrijf, is dat de maten en het materiaal zo goed worden aangegeven. Gegevens, die vaak op andere sites ontbreken. (tot mijn zeer grote ergernis) Ik ben fan.

Beste Ingrid,
    Bedankt voor je lieve review! Wat leuk dat je ons assortiment kan waarderen. Het klopt dat we beperkt inkopen. We doen dit om een zo gevarieerd mogelijk aanbod te kunnen bieden en ervoor te zorgen dat ons aanbod zo origineel mogelijk is (de kans is klein dat je iemand tegen komt die hetzelfde draagt).
    Hopelijk tot snel in onze webshop!

• Irene Koel
    Geverifieerde klant van MyDressCode

leuk jurkje, persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Antwoord van MyDressCode

Bedankt voor je positieve beoordeling, Irene! Veel draagplezier!

• Anita Vigel
    Geverifieerde klant van MyDressCode

Goed keurig attent en snel

Antwoord van MyDressCode

Bedankt voor deze geweldige review, Anita!

• Hennie Françoijs
    Geverifieerde klant van MyDressCode

Snelle levering, keurig verpakt, zelfs met een kadootje erbij. Waar zie je dat nog?

Antwoord van MyDressCode

Bedankt voor uw mooie beoordeling! En graag gedaan hoor, vind het superleuk om een persoonlijk tintje aan een bestelling te geven.

• Henny
    Geverifieerde klant van MyDressCode

Dit is een winkel die persoonlijke aandacht heeft voor de klanten. Wat ik erg bijzonder vind is het met de hand geschreven persoonlijke kaartje die bij de bestelling is toegevoegd. Waar zie je dat tegenwoordig nog?

Antwoord van MyDressCode

Beste Henny, heel erg bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te merken dat onze persoonlijke touch gewaardeerd wordt! Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen als klant in onze webshop! Groetjes, Pieternel

• Diana Blok
    Geverifieerde klant van MyDressCode

Had geen vragen.niet van toepassing

Antwoord van MyDressCode

Bedankt voor je beoordeling, Diana!

• Madeleen Bastiaans-Luiting
    Geverifieerde klant van MyDressCode

Bestelling werd correct en op tijd verzonden.

Antwoord van MyDressCode

Bedankt voor je positieve beoordeling, Madeleen. Veel plezier met je jurkje!