MyKitchenNeeds.nl

MyKitchenNeeds.nl

My Kitchen Needs

My Kitchen Needs is een online winkel waar u terecht kunt voor vrijwel alles wat u nodig heeft in de keuken. Wij bieden een groot assortiment pannen, kook- en bakgerei, keukenapparatuur, messen, en schoonmaakproducten aan. In samenwerking met diverse kwaliteitsmerken zoals Leifheit, Tefal, MontAna, Tristar, Soehnle hebben wij hebben een prachtig assortiment voor u samengesteld van uitsluitend topproducten.

Keukenmachines

My Kitchen Needs heeft een ruime keuze in keukenapparatuur zoals keukenmachines en keukenweegschalen. Afhankelijk van de bereiding kun je kiezen uit verschillende keukenmachines. Kies een keukenmachine voor je voor klop-, kneed- en mixwerk. of een keukenmixer wanneer je gaat bakken, en vooral deeg en beslag gaat maken. Ook een foodprocessor komt van pas tijdens het koken, bekijk onze blenders en staafmixers.

Keukengerei

Keukengerei is een verzamelnaam voor verschillende zaken in de keuken zoals, maatbekers, gardes en spatels. Maar ook kookwekkers, blikopeners en afvalbakken vindt je hier. My Kitchen Needs heeft een zeer breed assortiment keukenbenodigdheden zodat u vrijwel altijd bij ons kunt slagen voor hetgeen u zoekt.

Outdoor

In de categorie barbecue vindt je alles voor outdoor cooking. Wil je een kolen barbecue of liever een , gasbarbecue of elektrische barbecue, je vindt het allemaal bij My Kitchen Needs.
Maar ook voor al je barbecue accessoires kun je bij ons terecht. In deze categorie vindt je heel veel verschillende artikelen. Van schoonmaakborstels tot afdekhoezen om je nieuwe barbecue mooi schoon te houden

Elektrische apparaten

Wij bieden een zeer ruim assortiment elektrische apparaten aan voor in de keuken. Broodroosters, citruspersen, waterkokers, mixers. Sorteer je artikelen op prijs of merk, want we hebben een heel ruim aanbod
8,9
Filter 840 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 575 met beschrijving

• Maurits
    Review voor MyKitchenNeeds.nl

Geen relevante indicatie over levering. "Snel" is een te onprecies begrip.

Antwoord van MyKitchenNeeds.nl

Beste Maurits

Hartelijk dank voor uw feedback over de leveringsinformatie op onze website. We begrijpen dat duidelijkheid over levertijden essentieel is voor onze klanten.

Wij willen graag verduidelijken dat bij elk artikel op onze website een geschatte levertijd vermeld staat. Deze informatie is bedoeld om onze klanten een duidelijk beeld te geven van de verwachte levertijd per product.

Nogmaals dank voor het delen van uw opmerkingen.

Klantenservice My Kitchen Needs

• Dirk LEFEVRE
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

heel tevreden met het bestelde item stemt overeen met hetgeen we zochten en vooral supersnelle levering!!!! graag opnieuw bedankt aanrader

• Hoe beoordeel je MyKitchenNeeds.nl?

• S Bousie

Vlotte levering

• bram bruynzeel
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

Hele snelle levering , prijs en produkt helemaal top !!!

• diana caus
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

Mooi product en goede prijs

• Luana HOOFT

Echt heel blij

• Elly Scholten

Snelle levering.

• Kathleen Behets

Behoorlijke keuze

• Michael Bellink
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

Was goed verpakt het droogrekje

• Karen Senese - Middelkoop
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

Goeie service. Het tafelkleed is zoals ik had verwacht, heel blij mee.

• Miranda De Graeve

Alles zoals afgesproken

• Erna Van Riel
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

Mooie producten tegen een goede prijs en snelle correcte levering.

• Ada Eggink

• Ewa Ajnchord
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

Bijvoorbeeld: Geweldige service, vragen werden duidelijk en goed beantwoord!

• Wilma Schuurs

Goede prijs

• IAM Raadtgever
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

snelle levering, alleen jammer dat er een onderdeel los zat wat ik zelf weer moest bevestigen. Heel fijn rek, goede dikke kwaliteit!

• Josef Termote
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

Vlotte afhandeling en snelle levering. Uit de kunst!

• Ronald Boeckx
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

Batterij van de keukenweegschaal was leeg

Antwoord van MyKitchenNeeds.nl

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw ervaring en mening is enorm belangrijk voor ons. Wij gaan hiermee aan de slag. Onze excuses hiervoor.

• Jan vanspauwen
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

Snel geleverd en werk perfect

• Nicole Ouwehand
    Geverifieerde klant van MyKitchenNeeds.nl

Snel geleverd voor een gunstige prijs.
    Duidelijk al eerder uit doos geweest maar geen krasje te vinden. En voor de prijs van 2/3 dan elders.. Good job