MyLuca
-
Suus
Goede service, eerlijk over dingen waar over je twijfelt qua kleding. Zegt eerlijk of je het wel of niet moet nemen qua maten. Goede kwaliteit van kleding. Ze is een lieve, betrouwbare en spontane meid met een hele fijne positieve energie die ze uit straalt! ❤️
-
Rosanne Bas
Super!!
-
Hoe beoordeel je MyLuca?
-
Ilse
Het is een super bedrijf. Klantenservice is altijd goed en ze lossen problemen echt geweldig op. Ik kan niks anders dan deze webshop aanraden. En de stunt acties op tiktok in de live zijn geweldig!
-
Femke Schrauwen
Snelle, goede en nette levering
-
Oma Conny
Wat is er leuker dan bij jouw kleindochter een tas te kopen die niet iedereen heeft. Je hebt een goede smaak van inkopen, Luca, ik ga ermee pronken. Als ik een hoedje heb: chapeau…
-
Selena Bos
Altijd leuke items, en super leuke verkoper. Snelle levering.
-
Emma
Heel blij met mijn item! Heel erg bedankt!
-
Kumru Nar
Goede en snelle levering, nooit een probleem gehad en ze zijn heel erg behulpzaam!:)
-
Chantal Vink
Was netjes in gepakt en snelle levering bij mij thuis
-
Kim Van De Weghe
Top, en mooie spulletjes
-
shelley visscher
Leuke tas en bestelling was snel in huis
-
An
Luca kan haar fouten niet inzien.
Bedrijf dat zich echt leuk profileert op internet maar slechtste communicatie of zelfreflectie die ik ooit heb meegemaakt. Belachelijk.Antwoord van MyLucaHi An,
We zien dat je meerdere negatieve reviews plaatst onder verschillende namen.
Om het probleem opnieuw te schetsen:
Je had gereageerd onder een video op TikTok dat je een tas wilde hebben. Hier heb je een bericht over verzonden. Helaas hebben wij je berichten niet goed ontvangen. Toen we hier achterkwamen hebben we direct ons excuus aangeboden. We vonden dit erg vervelend.
Daarnaast willen we benadrukken dat Luca jou niet heeft geholpen. De klantenservice heeft jou te woord gestaan. Het is daarom ook niet aan de orde om dit zo te uiten over de eigenaresse.
We hopen dat we het zo kunnen afsluiten. Nogmaals excuus voor het feit dat wij je berichten niet hebben ontvangen.
MyLuca -
Eline Poelstra
Snelle levering en heel leuk ingepakt!
-
Anne
Bieding op een tas gewonnen. Ik mocht een bericht sturen via Instagram. Ik dat gelijk gedaan want YEEY mooie nieuwe tas. Krijg ik 2,5 week geen reactie. Meerdere keren bericht en krijg nu ineens ‘hey de tas is verkocht. Sorry’ hoe bedoel je? Wat een slechte service.
Antwoord van MyLucaBeste Anne,
Je had een bod geplaatst op een tas, omdat je het hoogste bod had mocht je ons inderdaad een berichtje sturen. Zoals we met jou via de chat besproken hebben is Jouw bericht destijds niet goed bij ons doorgekomen. Toen wij hier achterkwamen vonden we dit enorm vervelend en hebben wij direct ons excuus aangeboden.
Wij plaatsen deze video om jullie de tassen voor een leuke prijs te kunnen aanbieden. Er is voor ons geen reden om jou dan vervolgens niet de tas te geven of niet op jouw berichten te reageren. Ik hoop dat je dit begrijpt.
We vinden het vervelend om je teleur te stellen betreft de tas.
Liefs,
MyLuca
-
Stef
Snelle levering!
-
Saskia
Prima alweer! Prachtige loavers. Top!
-
Veerle Tuinman
Ik krijg dit bericht, terwijl ik een mail heb gestuurd dat mijn bestelling na langer dan een week nog niet is ontvangen of verwerkt.
Antwoord van MyLucaHi Veerle,
Altijd vervelend als een pakket vertraagd is! We zijn toen voor jou aan de slag gegaan om het uit te zoeken. Helaas was het pakket kwijt geraakt bij DHL.
Gelukkig zijn we er samen uitgekomen en heb je een terugstorting van ons ontvangen.
Liefs,
MyLuca -
Emma
Zodra je iets retourneert, begint het gedoe. Wachten op je geld duurt eindeloos en communicatie lijkt voor dit bedrijf geen prioriteit te zijn. Ze reageren niet meer zodra het ze niet uitkomt, zelfs als je wettelijk in je recht staat. Mijn advies: betaal altijd met Klarna of een andere achteraf-betaalmethode, zodat je nog enige bescherming hebt. (Of koop niet bij dit bedrijf) Erg teleurstellende ervaring, ik raad dit bedrijf dan ook absoluut niet aan. Pas goed op!
Antwoord van MyLucaBeste Emma,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over ons retourproces.
Helaas moeten wij zoals bij elke klant een retour controleren op de retourvoorwaarden. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als die van jou hier van afwijkt. Wel bieden wij altijd een oplossing.
Wat betreft de reactie tijd, wij behandelen alle emails binnen 4 werkdagen. We hopen op je geduld.
Liefs,
MyLuca -
VG
Ik wist eerst niet wat ik kon verwachten aangezien ik het bedrijf via tiktok was tegengekomen. Toch gok gewaagd en erg positief verrast. Na 5 werkdagen kreeg ik mijn slippers binnen. Ik heb de ‘classy slides’ in de beige kleur besteld. Zien er goed uit en voldoen aan verwachting. Ben benieuwd naar de kwaliteit als ik het een aantal keer draag.
Antwoord van MyLucaHi!
We willen je bedanken voor je ontzettend leuke review! Heel veel plezier ermee.
Liefs,
MyLuca -
Lynthe Huizinga
Snel alleen super blij mee was wel wat te lang dus heb hem in gekort