MyLuca
My Luca is het nieuwe must-have fashion label.
9,5
Filter 98 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 95 met beschrijving

• Gaëlle Van Loo
    Review voor MyLuca

Super goede kwaliteit. De beste prijzen en een geweldige topper die alles alleen doet. Ik shop niet meer in centrums alleen bij haar ❤️❤️❤️

• Steffi
    Review voor MyLuca

Snelle levering, leuke artikelen!

• Hoe beoordeel je MyLuca?

• Inte Jacobs
    Review voor MyLuca

Super goede service, vragen worden snel beantwoord en ook de lives zijn altijd super om naar te kijken. Doe zo verder Luc 💖
    Al meerdere keren besteld en altijd volgende dag al verzonden .🫶🏼🫶🏼
    Alleen maar positieve Vibes 💖

• Martine
    Review voor MyLuca

Geweldige snelle service. Iedere keer verrast door mooie tassen.

• Zahra
    Review voor MyLuca

Voor de eerste keer besteld en mega blij met me zomer slippers. Verzending was top en hoe het verpakt was echt nettjes❤️

• Antje
    Review voor MyLuca

Super leuk bedrijfje. Sinds drie weken ontdekt en elke week plaatst ik wel weer een bestelling. Luca is ook een zeer leuke meid en vind het leuk om je te helpen via TikTok live. Ben zeer tevreden met alle artikelen die ik tot nu toe heb besteld, kwaliteit is goed en het komt ook nog eens thuis in een super vrolijke verpakking. Ben zeker weten een vaste klant geworden van deze webshop.

• eva
    Review voor MyLuca

snelle levering, topje was erg mooi en goed maat advies, heel erg blij mee

• jacqueline
    Review voor MyLuca

Snelle levering en super goede kwaliteit kleren! Hele leuke lieve eigenaresse 🥰

• irelia
    Review voor MyLuca

Heb vaker besteld, is altijd op tijd geleverd geweest, top kwaliteit en echt een top verkoopster zo lief en behulpzaam! Beste webshop ever!

• Shirena Milot
    Review voor MyLuca

Ik heb laatst de paris trui roze besteld, deze was super snel binnen en echt een super kwaliteit heerlijk warm, zeker een aanrader om hier te bestellen !!

• Amber van Ginderen
    Review voor MyLuca

Echt super! Truien voor een heel leuk prijsje kunnen bestellen. Het was zo leuk ingepakt, echt een cadeautje om uit te pakken. Heel erg bedankt, ik kom zeker vaker terug!❤️

• demi
    Review voor MyLuca

De webshop van my Luca is zeker een aan rader snelle levering en ook zeker heel erg klantvriendelijk, ik ben tevreden 😃🫶🏻

• Nicoline
    Review voor MyLuca

Gisteren 2 topjes besteld, de volgende dag al binnen! Super blij mee en lieve verkoopster. Ga hier zeker vaker bestellen! :)

• Samira
    Review voor MyLuca

Sinds enkele maanden de webshop van myluca ontdekt via tiktok, en inmiddels shop ik er bijna wekelijks wel🤣🙈 altijd super tevreden over zowel producten,levering en service 💪 ga zo door !!! Echt een dikke vette aanrader om hier te bestellen
    ❤️❤️

• Lotte
    Review voor MyLuca

Super snelle levering! En precies zoals in de omschrijving staat. Heel tevreden

• Elise
    Review voor MyLuca

Super snel geleverd na twee dagen al in huis ook precies hoe het op beeld stond! Had een tas besteld tijdens haar actie in de live en ben hier zo blij mee! Goede kwaliteit en veel plaats in de tas! Super blij mee!

Hi Elise,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. Bedankt voor je leuke review!

Liefs Team MyLuca

• ilayda
    Review voor MyLuca

Ik vind het helemaal fantastisch! Super leuke kleren. Luca helpt je met alle vragen die je hebt en er zijn super veel kleine leuke creatieve acties.

Hi Ilayda,

Dankjewel voor je mooie woorden. Wij zijn heel blij met jou als klant!

Liefs,

Luca

• Anke
    Review voor MyLuca

Een webwinkel zoals Myluca.nl zijn er geen twee. Luca behandeld elke bestelling met een persoonlijke aanpak, geeft eerlijk advies tijdens haar lives op tiktok. Bij vragen, krijg je steeds snel antwoord op alle kanalen en de bestelling komt de dag erna al in jouw brievenbus. De kwaliteit van de kledij is tiptop, en de items zijn echt super mooi!

Hi Anke,

Dankjewel voor je mooie woorden. Wij zijn heel blij met jou als klant!

Liefs,

Luca

• -
    Review voor MyLuca

Helaas viel de kwaliteit van de kleding erg tegen.

Hi,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze artikel(en). Kwaliteit en service staat bij ons voorop. Daarom willen we dit graag met jou oplossen.

Helaas staat jouw naam of ordernummer niet bij je review. Wij kunnen dus niet achterhalen om welke bestelling dit gaat. Je kunt ons altijd mailen naar myluca@myluca.nl dan zorgen we voor een nieuw artikel.

Team MyLuca

• Felicia Smits
    Review voor MyLuca

Ben normaal niet zo van de review's, maar vind toch dat deze winkel even een complimentje verdiend. Had het super snel binnen, top kwaliteit en goede prijzen. Altijd lekker vrolijk in de lives op tiktok. Zou deze winkel 100% aanbevelen!

Hi felicia,

Wauw! Bedankt voor je fijne woorden. We zij blij om te horen dat je een prettige shopervaring hebt gehad.

Veel plezier met je artikelen.

Team MyLuca