MyPlaceYourPlace

MyPlaceYourPlace

Wij houden van gezellig een kopje koffie drinken, jij toch ook?

Om dit te kunnen doen heb je natuurlijk ook geschikte mokken of bekers nodig. Laten wij dit nu aanbieden, wil je voordelig mooie, kleine, grote, kleurrijke, geinige, voor speciale dagen, Senseo, mokken, bekers of koppen aanschaffen, dan ben je hier aan het juiste adres.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Sinds 5-2019 hebben wij een webshop met mokken en bekers. Met de webshop verkopen wij mokken en bekers in Nederland en België, wij doen alleen op een eerlijke manier zaken, als er iets niet in orde is wordt dit gelijk opgelost. Wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeur, de reviews zijn tot nu toe zeer goed en wij streven ernaar om dit zo te houden. Wij verkopen alleen items uit eigen voorraad. Het is zo klaar als een klontje, wanneer je de regels naleeft, op tijd alles betaald (ook belasting) heb je bestaansrecht. Tot ziens, André & Jannie

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020