N-Mass Gym Equipment

N-Mass Gym Equipment

N-Mass is dé partner voor jouw home gym en expert op het gebied van innovatieve fitness producten. Wij staan garant voor fitnessapparatuur van hoogwaardige kwaliteit. Hierdoor ben jij in staat jarenlang te werken aan jouw lichamelijke én mentale gesteldheid met behulp van onze producten en expertise
9,3

• Marije Hendriks
    Review voor N-Mass Gym Equipment

Via facebook terecht gekomen bij dit programma. Had niet veel verwacht van maar 10 minuten trainen, maar na de tijd voelt het alsof je een uur hebt gesport haha. Aan te raden!

• Yvonne Zevert
    Review voor N-Mass Gym Equipment

Leuk 10 minuten programma! Zijn best pitte trainingen voor maar 10 minuten, maar dat moet ook wel als het zo kort is. Wel goed in elkaar gezet met een paar extra's. Handig als je thuis een beetje fit wilt blijven/worden.

Antwoord van N-Mass Gym Equipment

Hey Yvonne! Leuk om te lezen dat de 10 minuten workouts je vallen! Veel train plezier gewenst de komende tijd.

• Hoe beoordeel je N-Mass Gym Equipment?

• Nicky Lenferink
    Review voor N-Mass Gym Equipment

2 weken geleden het fit in 10 minuten programma aangeschaft. Voor mijn gevoel zeker het geld waar. 20 verschillende video's waar je in principe net zo lang mee door kunt als je zelf wilt. En daarbij nog handige extra's. Mooi pakket voor maar 4 tientjes. Houdt mij en mijn man lekker actief, bedankt.

Antwoord van N-Mass Gym Equipment

Bedankt voor je positieve review Nicky! Goed om te lezen dat de 10 minuten workouts jou en je man bevallen. Veel succes samen de komende tijd!

• Martin Postma
    Review voor N-Mass Gym Equipment

Goede kwaliteit producten. Tijd terug al de dumbbells van n-mass gekocht. Laatst de kettlebell erbij gehaald. Alleen maar positief te spreken

Antwoord van N-Mass Gym Equipment

Beste Martin, bedankt voor de positieve review! Super tof dat je blij bent met onze dumbbells en kettlebell. Veel (train)plezier gewenst!

• Lenno Haafkes
    Review voor N-Mass Gym Equipment

Onlang de byzoom dumbbells aangeschaft. Erg degelijk systeem. Ook makkelijk te verstellen tijdens het trainen. Alleen de pin verstellen en je kan door. Handig voor de thuissporters.

Antwoord van N-Mass Gym Equipment

Beste Lenno, goed om te lezen dat je blij bent met de dumbbells. Veel (train)plezier gewenst!

• Kevin en Nany Berkers
    Geverifieerde klant van N-Mass Gym Equipment

Geweldig service!! Artikel waren snel in huis en zijn geweldig goed in gebruik. Handig voor ervaren sporters en beginnende sporters

Antwoord van N-Mass Gym Equipment

Bedankt voor de positieve review Kevin en Nany! Goed om te horen dat jullie blij zijn met de service en onze dumbbells. Heel veel (train)plezier en succes gewenst!

• Lisa
    Geverifieerde klant van N-Mass Gym Equipment

Great service, very quick delivery. Nick was very helpful in giving us the best advice for our equipment! Dankjewel!

Antwoord van N-Mass Gym Equipment

Thank you for your kind review Lisa! I hope you will enjoy the equipment very much and train hard for many years!

• Fons Snoodijk
    Geverifieerde klant van N-Mass Gym Equipment

Prima snelle levering. Apparaat voldoet volkomen aan de verwachtingen.

Antwoord van N-Mass Gym Equipment

Goed om te lezen dat je blij bent met de homegym en loopband Fons! Veel plezier en succes gewenst.

• angelino Antunes
    Geverifieerde klant van N-Mass Gym Equipment

Mooie prijzen en goed service to de klant.

Antwoord van N-Mass Gym Equipment

Bedankt voor je positieve review Angelino. Veel plezier en succes met de home trainer!