NADUVI
NADUVI is de online outlet voor home & living merken. Wij selecteren de beste aanbiedingen van de mooiste interieurmerken voor alle ruimtes in je huis.
8,2

• Sarah
    Review voor NADUVI

Fijn bedrijf met mooie producten voor een eerlijke prijs, gemaakt in Europa, en een vriendelijke klantenservice. Eén verbeterpuntje: het zou handig zijn als je de producten beter zou kunnen volgen van bestelling tot levering, met meer updates onderweg.

• NIETS bestellen bij Naduvi
    Review voor NADUVI

Op geen enkel vlak staat klant centraal. (1) Gecommuniceerde levertijden online, levertijden leverancier en daadwerkelijke levertijden komen niet overeen. M.a.w. tafel kwam veel te laat en was er niet gekomen als ikzelf herhaaldelijk contact had opgenomen. (2) Bezorging ging met vervelend persoonlijk contact. Vervoerder wilde dat mijn vrouw de tafel uit de vrachtwagen hielp tillen en sjouwen naar de deur, geen plezierig contact nadat dit niet lukte. Naduvi & partner zwijgen hierover. (3) Geleverde tafel was kapot. Losse spijlen, blad zwenkt, etc. (4) Snel dit voor de klant oplossen is geen prio, Naduvi klantenservice blijft wijzen naar een partner, partner geeft geen duidelijkheid over retourneren en wijst naar de bezorger. (5) Als klant heb ik een tafel gekocht bij Naduvi, maar ondertussen 12 mensen gesproken van 3 bedrijven en alles ligt in de handen van de vervoerder. Omgekeerde wereld. Enige waar snelheid bij was geboden, toen ik een review weg moest halen in ruil voor 10% korting. Vervolgens stapelden de problemen zich nog steeds op.

• Hoe beoordeel je NADUVI?

• Emma
    Review voor NADUVI

We hebben een salon tafel besteld bij naduvi . En ben helaas bang dat die niet meer gaat komen. Klantenservice is niet te bereiken en worden geen antwoorden gegeven op mijn mails.
    Ik zit krap bij kas maar heb hier heel hard voor gewerkt en gespaard. En dan krijg je dit…

• Slecht te bereiken en servies is na 7 weken nog niet geleverd
    Review voor NADUVI

Nemen telefoon niet op reageren niet op mail. Slecht en verschrikkelijk dat je geen contact kan krijgen. Jammer dat ik niet naar de meerdere revieuws heb geluisterd. Erg jammer dat het zo moet gaan. Het servies kan meteen terug als het nog ooit binnen komt.

• Sabine Feij
    Review voor NADUVI

Servies besteld.Krijg een mail van Wuunder dat 11 november tussen 9.00 en 17.00 het geleverd wordt. Blijf er een hele dag voor thuis. Track and trace werkt niet....en er is ook geen link om contact op te nemen

• Mark
    Review voor NADUVI

Leveren een ander product dan besteld en weigeren vervolgens het volledige bedrag van de retourzending te vergoeden. €7,50 is voor de koper al staat in de algemene verkoopwaarden duidelijk dat dat niet van toepassing op levering van een ander product. Trap er niet in!

Antwoord van NADUVI

Beste Mark,

Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad bij ons. Mijn collega had al een e-mail naar je gestuurd waarin er nogmaals uitleg dat je in werkelijkheid wel het juiste product had ontvangen, en dat dit de reden is dat wij de retourkosten niet dekken. Als het product wel verkeerd was, hadden wij dit uiteraard wel gedaan. We hopen je alsnog een keer terug te zien bij NADUVI en als je verder nog vragen of opmerkingen hebt kun je natuurlijk altijd weer contact met ons opnemen en helpen we je met alle liefde verder.

Mvg,

Team Naduvi

• Ganem
    Review voor NADUVI

slechtste ervaring ooit! een bureau set gekocht met schade en ontzettend veel vuil, ze zouden nieuwe onderdelen opsturen, 3 maanden later nog steeds niks! vraag ik om een oplossing bieden ze mij 10 euro als vergoeding aan!!! nou dankjewel nooit meer Naduvi!

• Meltem
    Review voor NADUVI

Belachelijk bedrijf!!! Beschadigd product ontvangen ik probeer ze al dagen lang te bereiken maar het is nog steeds niet gelukt!! Er word niet opgenomen er word niet gereageerd. Jullie zijn belachelijk!!

• Gaby Nedeski
    Review voor NADUVI

Noot bestellen bij dit bedrijf! We hebben een product besteld met een levertijd van 2-4 weken. Intussen zijn we ruim 7 weken verder en geen teken van leven. De klantenservice geeft aan dat zij bij het partnerbedrijf (wat blijkbaar het product moet leveren) zullen checken wat de status van de bestelling is. Maar na een week ook daar nog geen enkele reactie op gehad.

• Milou Bos
    Review voor NADUVI

NOOIT NOOIT bestellen. Zelfs een ster is te veel. Bestelling geplaatst die 2-4 weken zou duren. Inmiddels 8 weken verder en de klantenservice is er” heel druk” mee, maar niemand weet waar de tafel is of wanneer ik deze mag ontvangen. De bestelling heb ik geannuleerd, maar ik krijg m’n geld pas terug als ik de tafel geleverd krijg en terugstuur. Maandenlang mijn geld kwijt en nog steeds geen tafel. Goedkoop blijkt maar weer duurkoop, ik bestel hier nooit meer.

• Manon
    Review voor NADUVI

Mijn product kwam beschadigd binnen. Vervolg

• Madelon
    Review voor NADUVI

Meerdere keren hier besteld, hele mooie producten voor een goede prijs en ik werd altijd goed op de hoogte gehouden van verzendingen. Een keer kwam het voor dat een product uitverkocht was, maar Vivianne van de klantenservice heeft mij toen heel goed geholpen om naar een alternatief te zoeken nadat zij de leverancier had gesproken. Ik zou het iedereen aanraden om hier mooie spullen voor in huis te kopen, zeker als je net zoveel van interieur houdt als ik, scheelt dit veel geld!

• Hans Dotselaere
    Review voor NADUVI

Na een drietal weken uiteindelijk geleverd. Oef! Ik heb begrip voor de eindejaarsdrukte, de communicatie mocht wel beter.
    Voorts topstoelen en daar gaat het nu net om.