NATTODAN
Productie en verkoop van natto.
Natto zijn gefermenteerde sojabonen. Het product is geregistreerd als bijzondere voeding bij de nVWA.

• Nick

+ Prijs-kwaliteitsverhouding
    + Overzichtelijke - en functionele website
    + Goed verpakt
    + Snel verzonden

+/- De inhoud is doorgaans 292 g per doos i.p.v. de vermelde 300 g natto (wat binnen de wettelijke richtlijnen zou zijn)
    +/- Verpakking is niet milieuvriendelijk (plasticen nattoverpakking, plasticen gelpacks en piepschuim), maar hier wordt reeds over nagedacht (droogijs, retourneren van gelpacks, enz.)

• Wil
    Review voor NATTODAN

Goede kwaliteit, goede verzending, goed klantcontact. Blij mee!

• Hoe beoordeel je NATTODAN?

• Nick

+ Prijs-kwaliteitsverhouding
    + Overzichtelijke website
    + Goed verpakt
    + Snel verzonden

- De inhoud is doorgaans 280-285g natto i.p.v. 300g

Antwoord van NATTODAN

Bedankt voor uw reactie. Normaal gesproken doen we enkele grammen extra in de doosjes. Tijdens het fermenteren ontstaat namelijk veel condens en dat wordt voor het sluiten van de doosjes eerst verwijderd. Japanse fabrieken houden rekening met 20% verlies door condensvocht. Bij een volume van ongeveer 14 kilo natto wordt ongeveer 400 cc (400 gram) condens afgevoerd. Dat is iets minder dan 3%. Hierbij blijven we precies binnen de wettelijke norm voor voeding die tussen de 300 en 500 gram weegt. De wet staat namelijk een afwijking toe van 3%. Een grotere afwijking zoals u constateert is inderdaad ongewenst. We zullen daarom vaker het gewicht van het eindproduct controleren.

• Carine Heuvel
    Review voor NATTODAN

mooi product! en ik eet het met plezier. Ik geloof nog steeds dat voedingsstoffen/vit etc. uit "hele" voeding veel beter op de juiste plaats in je lachaam terecht komt dan supplementen, dus ik ben heel blij met dit product! en mooie website ook..

• Willem-Jan
    Review voor NATTODAN

Uitstekend bedrijf met een dito product!

• Wim
    Review voor NATTODAN

Zoals ik gewend ben is de natto van overheerlijke kwaliteit weer. Service nog steeds uitstekend en snel. Mag ik jullie hartelijk bedanken voor het leveren aan deze niche markt van gefermenteerde bonen !
    Ben zeer blij dat ik een betrouwbare partner heb gevonden die me geen rib uit het lijf kost.

• Peter Smeets
    Review voor NATTODAN

Heldere site, passie en gedrevenheid geweldig!

• Mechie Hendriks

Prima!!

• rob beekhuijsen

prima service

• Dirk Mourik
    Review voor NATTODAN

Goed verzorgde webwinkel. Een keuze kan gemakkelijk gemaakt worden. Betaling verloopt vlot. Levering en verpakking is goed verzorgd. Geen klachten.