NATUURSTEENvakman

NATUURSTEENvakman

De online specialist voor (maatwerk) vensterbanken en dorpels voor binnen & buiten
8,9
Filter 230 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 229 met beschrijving

• Brigitta

Topservice

• Pepijn Crone
    Geverifieerde klant van NATUURSTEENvakman

Vriendelijke mensen, je kunt zien dat het vakwerk is. Ik had zelf een fout gemaakt in de bestelling en dat werd meteen aangepast. Door de bestelde dorpels meteen te vermaken. Super bedankt!

• Hoe beoordeel je NATUURSTEENvakman?

• Michelle Aernouts
    Review voor NATUURSTEENvakman

Levertijd langer als aangegeven, maar heeft het personeel netjes opgelost.

• Rob Ockers
    Geverifieerde klant van NATUURSTEENvakman

Nette prijs en goede afhandeling

• Steven van Gorp
    Geverifieerde klant van NATUURSTEENvakman

Goede, persoonlijke service. Onze badkamermontage lag stil tot we een dorpel zouden hebben. Uiteindelijk kon onze dorpel met spoed gemaakt en geleverd worden.

• Jack Oele

Goede kwaliteit

• Marc de Wit
    Geverifieerde klant van NATUURSTEENvakman

Duidelijke communicatie. Makkelijke configuratie. Grote keuze assortiment.

• Ton Cools
    Geverifieerde klant van NATUURSTEENvakman

perfecte maatvoering ,het loont de moeite om vanuit tilburg te bestellen,en in venlo op te pikken .plus ze leggen de spullen zelfs in je auto.

• Peter van der Biezen
    Geverifieerde klant van NATUURSTEENvakman

Ben zelf gaan afhalen. Bij afhaling konden ze bestelling niet vinden. Daarna werd er snel geschakeld en met mij overlegd welke opties ze hadden. Dit samen besproken en 1 uurtje later lag het als nog klaar. Er kan altijd iets fout gaan maar wat dan vind ik het belangrijkste.

• Kees Weststrate
    Review voor NATUURSTEENvakman

De bestelling wordt niet geleverd terwijl er zeven weken geleden besteld en betaald is, er is geen communicatie (behalve dan aan atomische reply dat het langer duurt dan normaal). De beloofde levertijd van 3 weken is inmiddels 7 weken.

Edit: na plaatsen review is de bestelling nog dezelfde week geleverd en dus keurig opgelost, review aangepast