NEFF Line
-
Agnieszka Lorkowska
Bestelling niet ontvangen
Antwoord van NEFF LineBeste Agnieszka,
Zoals ik al via de mail heb aangegeven, staat jouw pakketje bij ons als afgeleverd geregistreerd. We zullen daarom een onderzoek starten bij PostNL om te achterhalen wat er precies is gebeurd.
Ik houd je per mail op de hoogte van de voortgang. -
Karina Bemelmans
Ja was okay
-
Hoe beoordeel je NEFF Line?
-
Martin Neuteboom
Goede service nette levertijden
-
Cees
Bestel proces verliep soepel, vriendelijk en goed contact over de bezorging. Mooi meubel voor een goede prijs.
-
Rob van Dortmont
Prachtig toilet. Makkelijke installatie.
-
Yasmine
Je kijkt je ogen uit. Exclusieve en mooie spullen. Snelle en goede service. Kortom, top!
-
A.v.spaendonk
Mooie prijzen en goede service,
-
Hanneke van der Zanden
Nog even spannend. Onze aankoop is beschadigd aangekomen,eachten nu op een nieuw exemplaar.
-
Richard Van der Weert
Heb nog steeds niks ontvangen??? Persoonlijk contact gehad en ben daar goed geholpen. Probleem lag bij de eigenlijke leverancier. Binnen 2 dagen binnen gehad. Helaas met ophangen gelijk stuk gegaan.
-
Celine de Jong
Wij zijn de badkamer grondig aan het verbouwen en veel nieuwe spullen hebben we bij deze webshop besteld. Veel keuze, betaalbaar en alles wat wij zochten hebben wij hier kunnen vinden.
De badkamer is bijna klaar en het ziet er nu al geweldig uit.
Echt een AANRADER dus!!
-
Youlean
Ik heb kraan + meubelkast gekocht zeker tevreden en vriendelijke werkers.
voor mij wel een aanrader!